Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Slavearbeider'n skrev:

Den må være kjip å kjøre med 18d motor 

Typisk rånere som kjøper bil kun etter at den skal se så ny og dyr ut som mulig for å flekse på parkeringa på Shell, mens det skjuler seg strikkmotor og mangel på utstyr under :P Bilen står tydeligvis i Elverum og er fotografert utenfor Biltema så hadde ikke akkurat sjokkert meg at det var tilfellet her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Daniel. skrev:

Jepp. For min del hadde det vært bedre om den ikke hadde xDrive da. 

en diesel 5 serie er ikke for sladding å spinning uansett, heller skal den ikke skamsenkes så da er det egentlig mest fordeler med xdrive :D prøvde å finne innlegg med folk som har hatt problemer med e60 xdrive på facebook og endte opp med å ikke finne noe som helst, menst f-serie så har nesten alle hatt drivakslinghavari. så kanskje e60 xdrive er noe av det bedre, eller tar jeg feil ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Gabz skrev:

Typisk rånere som kjøper bil kun etter at den skal se så ny og dyr ut som mulig for å flekse på parkeringa på Shell, mens det skjuler seg strikkmotor og mangel på utstyr under :P Bilen står tydeligvis i Elverum og er fotografert utenfor Biltema så hadde ikke akkurat sjokkert meg at det var tilfellet her også.

Ville nå heller hatt en 418d med adaptive LED enn en 420d med kjipe xenonlys da. Ikke så voldsom stor forskjell på de motorene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

en diesel 5 serie er ikke for sladding å spinning uansett, heller skal den ikke skamsenkes så da er det egentlig mest fordeler med xdrive :D prøvde å finne innlegg med folk som har hatt problemer med e60 xdrive på facebook og endte opp med å ikke finne noe som helst, menst f-serie så har nesten alle hatt drivakslinghavari. så kanskje e60 xdrive er noe av det bedre, eller tar jeg feil ? :)

Etter min mening er det flere negative sider enn positive, i hvertfall for meg som bor et sted det så og si aldri snør. 

Mye styr med dekk dimensjoner, fordelingskasse, blir vel og litt ekstra vekt med alt det som tilhører xDrive systemet. Påvirker forbruket litt, ikke at det gjør så mye på en diesel, men.. 

Nei, tror ikke E serien går gjennom like mye drivaksler foran slik F serien gjør. 

For du som har en del snø i løpet av vinteren så er nok xDrive et pluss 👍🏼

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Saltkjelen skrev:

Tekst eller ei. Jeg har store problemer med å ta noen som selger dyre ting seriøst når de opptrer med nick-names og små forbokstaver.

Og jeg mener du bør ta deg en bolle😊

Kryyyr av utlendinger som feks. Bruker nickname for og unngå folk som ikke kjøper bil av nettopp utlendinger bl.a 

Og om man glemmer stor forbokstav når man lager en annonse!? 

 

 

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Walkabout skrev:

Hvilken bolle da? Skulebollen? :D 

...og jeg som fikk lyst på kanelbolle(n). 🙄

Jeg synes det å opptre med feilaktig navn (ref. ditt eksempel) er et dårlig utgangspunkt for en betydningsfull handel. For min del hadde varsellampene ringt og handelen avsluttet om jeg hadde hatt dialog med «Arne» under kjøpsprosessen, men møtte «Ali». Når man lyver om noe så enkelt som et navn, hva annet lyver man om da? Dette er selvfølgelig mitt syn på det, så får andre heller ha en annen oppfatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Saltkjelen skrev:

...og jeg som fikk lyst på kanelbolle(n). 🙄

Jeg synes det å opptre med feilaktig navn (ref. ditt eksempel) er et dårlig utgangspunkt for en betydningsfull handel. For min del hadde varsellampene ringt og handelen avsluttet om jeg hadde hatt dialog med «Arne» under kjøpsprosessen, men møtte «Ali». Når man lyver om noe så enkelt som et navn, hva annet lyver man om da? Dette er selvfølgelig mitt syn på det, så får andre heller ha en annen oppfatning.

Kunne ikke vært mer enig!

Opplever Jeg slikt går jeg fra handelen uten unntak, er generelt særdeles skeptisk til annonser med mangelfullt/dårlig språk og lite kunnskap om hva slags objekt som selges.

Skal jeg kjøpe noe brukt til en solid sum, skal det være ryddig og seriøst fra første sekund!

Syns det er mer rart å ikke reagere negativt på slike annonser/selgere.

Men hvorfor tillater Finn fiktive navn på selgere? Burde ikke vært lov.

Endret av Ron Jeremy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

Men hvorfor tillater Finn fiktive navn på selgere? Burde ikke vært lov.

Helt enig. Burde vært krav om at alle identifiserer seg med BankID (om det ikke allerede er det) og da burde reelt navn fremgå av annonsene. Iallfall over en viss sum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, kimhas skrev:

Og med en helt annen oppgitt km stand..

Han er vel en av de som skriver kilometerstanden på byttemotoren i stedenfor bilen 😅

Lurer på hva som skjedde med den originale motoren. Alle skryter jo så fælt over N54. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Saltkjelen skrev:

...og jeg som fikk lyst på kanelbolle(n). 🙄

Jeg synes det å opptre med feilaktig navn (ref. ditt eksempel) er et dårlig utgangspunkt for en betydningsfull handel. For min del hadde varsellampene ringt og handelen avsluttet om jeg hadde hatt dialog med «Arne» under kjøpsprosessen, men møtte «Ali». Når man lyver om noe så enkelt som et navn, hva annet lyver man om da? Dette er selvfølgelig mitt syn på det, så får andre heller ha en annen oppfatning.

I dette eksempelet heter selger robin 0101. Og ikke oppgi etternavn i selve annonsen burde da vere innafor? Og glemme stor R burde vel også vere innafor? Synes synd på dyslektikere som har ønske om å eige en dyr bil noen gang 🙄 Da blir det vertfall vanskelig og bli kvitt den til forumets aktive kjøpere, men da kan heller jeg snappe opp kuppene som blir solgt av folk som mangler stor bokstav 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...