Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Andreas_R skrev:

Denne gjorde jeg handel på i dag. Så da blir det 2 SMGer i garasjen 😎 Meget spesiell E61, har vært på jakt etter V8 E6x en stund så denne kunne jeg ikke la gå i fra meg. SMG systemet er ikke ulikt SMGII som jeg har i M3. Blir spennende å finne ut hvor feilen ligger.

I tillegg har jo bilen en fin utstyrsliste, Adaptiv Cruise, Dynamic Drive, HUD, Aktiv Styring osv..

Tøft :) Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Sydvest skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=173268217

Herre kunne jeg godt hatt som brukis, trenger litt kjærlighet for å bli strøken selvfølgelig :) Hmmm

Hva tenker dere om prisen?

Mener en her inne har eid denne. En perle av en bil som har blitt passet på. Prisen avspeiler markedet, lite fine E46 igjen, skal man ha noe riktig, blir prisen deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ron Jeremy skrev:

Mener en her inne har eid denne. En perle av en bil som har blitt passet på. Prisen avspeiler markedet, lite fine E46 igjen, skal man ha noe riktig, blir prisen deretter.

Var å kikket på denne i fjor @Sydvest og hadde i utgangspunktet bestemt meg for å kjøpe. Har hatt et par av disse tidligere. Den imponerte meg derimot ikke. Ser det er utbedret rust siden den gang, men jeg mener det var mer. Rustfri er den definitivt ikke, som man må forvente selvsagt. Men det generelle inntrykket var ikke bra. Mener det mangler en del dokumentasjon også. Totalt sett en grei bruksbil, men for mye usikkerhet for meg...

En annen ting: hvorfor ikke tømme bagasjerommet? Husker bilen var full av greier når jeg kikket på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...