Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Rune-K skrev:

Her snakker vi riktig klassiker. https://www.finn.no/mobility/item/394535408?ci=1 Når vi ser hva oppussingsobjekter går for så tror jeg ikke prisen er så gal heller. 

Hadde bare garasjen og kontoen vært større så...

Det første jeg ønsker å se på slike spesielle biler er motorrommet. 

Og det er som regel det eneste de ikke gidder å ta bilde av, det er en gjenganger. Hva kan det komme av tro? 😄

Skrevet
2 timer siden, Dusy skrev:

Får man ikke en helt ny for 699 om dagen?

599 hvis jeg husker rett, inkludert vinterhjul. Nå har denne "Supercharged" pakken med mer utstyr, dyrere felger og de dyreste setene (M-Sport stoler med røde detaljer). Vil tippe denne kostet rundt 700' ny.

Skrevet
12 timer siden, teerex skrev:

Det første jeg ønsker å se på slike spesielle biler er motorrommet. 

Og det er som regel det eneste de ikke gidder å ta bilde av, det er en gjenganger. Hva kan det komme av tro? 😄

Enig med deg på det. Så vidt jeg husker fra forrige gang jeg tittet i motorrommet på en 502 så var det rimelig fullt. Det hjelper ikke at V8 motoren er veldig kompakt når innerskjermene tar veldig stor plass. Den motoren var for øvrig ganske avansert for sin tid da både blokk og topplokk var i aluminium.

Skrevet
13 timer siden, Rune-K skrev:

Her snakker vi riktig klassiker. https://www.finn.no/mobility/item/394535408?ci=1 Når vi ser hva oppussingsobjekter går for så tror jeg ikke prisen er så gal heller. 

Hadde bare garasjen og kontoen vært større så...

Knalltøffe biler Rune.

Husker når jeg kjøpte e28en så tok Bjørn Tønnesen med meg  på en tur der det bla stod en sånn.

Svær og stilig og kunne lett hatt en sånn jeg og .

Skrevet
På 18.2.2025 den 21.04, BMWE39turbo skrev:

https://www.finn.no/393430100

Deilig fargekombo.

Nå har den 680k i heftelser, i 2021 når jeg var interisert i å kjøpe en slik sto den annonsert til 630k uten noe rom for å diskutere pris på tross av store mangler som viktig utstyr og vinterhjul.

dette må ha vært en flink/heldig selger eller en kjøper med lite økonomisk innsikt😂

den mangler tilogmed adaptive drive

Skrevet

Er denne solgt eller er det en som ikke firer en plass på prisen og forventer han skal få prisen for denne ?

399 for denne og stått siden sommer 24 ,da må han skjønne denne er altfor dyr :

IMG_0889.thumb.png.c13ae555bf13082ab29120b27dec33ce.png

Men rart med det ,noen tror de har gull og er ikke int i forhandle .

Absolutt en bil som kunne blitt bra ,men dæven mye jobb som koster ..

Dashbord ,seter osv er bare begynnelse 😩

100000 ned og gjerne litt til så kan man snakke.

Skrevet

En strøken 3,8 nurburgring burde koste langt mer enn 399 ser man på tilsvarende bilmodeller.. Så litt interiørfiks tenker jeg at er overkommelig. Men det er jo gjort noe fryktelig rart med dørene og skjermene på bilen, sidelister mangler og hull må vere sveist igjen?

Skrevet
24 minutter siden, Skulebollen skrev:

En strøken 3,8 nurburgring burde koste langt mer enn 399 ser man på tilsvarende bilmodeller.. Så litt interiørfiks tenker jeg at er overkommelig. Men det er jo gjort noe fryktelig rart med dørene og skjermene på bilen, sidelister mangler og hull må vere sveist igjen?

Helt enig men denne er jo langt fra strøken @Skulebollen .

Dette er jo det jeg kaller koste på mange lapper minst nettopp pga det du sier med dører bla annet ,derfor mener jeg at skal man betale 400 smackers for en e34 m5 skal det være mer enn et e34 Norge 525 i prosjekt 😇.

Altså den må må minimum være urørt mtp modifikasjoner som igjensveiste hull på dører feks .

Men klart nå har jeg andre kriterier enn det sikkert andre har når man skal kjøpe klassiker og .

Sånn som din ser ut feks er sånn en M5 skal se ut .

Clean urørt og lett moddet .

Denne på bildet er for meg laaaangt ifra noe 399 bil .😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...