Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
46 minutter siden, StigJ skrev:

JATAKK!! 😍

Ganske sikker på den ble tatt ut av sjefen på delelageret til Sulland i Moss og gikk her først. Utrolig kul kombo! 

Skrevet
På 3.12.2025 den 10.33, Saltkjelen skrev:

"Sjeldent bra utstyrt" og til en pris som ikke ligner grisen. 🤪

(Når ikke engang denne blir solgt - som faktisk har gått kortere og er "sjeldent bra utstyrt", så fascinerer det meg å se hva enkelte tror sin bil rent faktisk er verdt). 

https://www.finn.no/mobility/item/423739453?ci=1

0f155a59-257d-4d2b-a464-e0e92cd7615b

Jeg er sur på g31 så denne skal bort asap.😅 

Kom til og tenke på x5 du la ut her og bladde meg tilbake for og se om den var solgt. 

Var du noen gang i kontakt med selger av denne bilen? ( Den med BW ) Ser den er fjernet fra finn men står på samme eier enda. IdiotFinn gjør jo til at man ikke kan sende melding lenger etter at annonsen er gått ut. 

Skrevet
1 hour ago, Skulebollen said:

Kom til og tenke på x5 du la ut her og bladde meg tilbake for og se om den var solgt. 

Var du noen gang i kontakt med selger av denne bilen? ( Den med BW ) Ser den er fjernet fra finn men står på samme eier enda. IdiotFinn gjør jo til at man ikke kan sende melding lenger etter at annonsen er gått ut. 

Er vel minste føre å gjøre litt research på eier via skiltnummer og ta kontakt på vanlig telefon? 🙃

Skrevet (endret)
11 timer siden, Emilsen skrev:

Ser litt etter en E70, har denne lagret: https://www.finn.no/mobility/item/433646649 

Selger skriver comfort access i finn annonsen, men dette kan jeg ikke se i utstyrslisten på mdecoder, hva stemmer? Mangler også 3,5t hengervekt og større stereopakke? 

676 Hifi høyttalersystem kostet bare kr 6600 i prislista for 2012. Så det var jo merkelig om det skulle mangle, med alt det andre utstyret bilen tatt i betraktning. Men den har 7SP som ser ut som det samme som 609 og 633 som den også har. Litt smør på flesk? Vet ikke hva 7SP egentlig skulle bety da. Står ikke i 2012-prislista, i likhet med 633. Det gjør derimot 644 (utvidet bluetooth tilkobling).

Comfort Access kostet ca 10 løk, men er vel strengt tatt noe man like gjerne kan være uten. Når det evt. oppstår feil på systemet.

Endret av teerex
Skrevet
8 timer siden, Skulebollen skrev:

Ser den er fjernet fra finn men står på samme eier enda. IdiotFinn gjør jo til at man ikke kan sende melding lenger etter at annonsen er gått ut. 

Får fortsatt sendt melding på utgåtte annonser i Finn-appen på iOS i hvert fall.

Skrevet
8 timer siden, Skulebollen skrev:

Nei, var aldri i kontakt med selgeren. Men at denne ikke røyk fort vitner om at X5 markedet har fått seg en liten knekk, altså. Det er irriterende at finn.no har sperret muligheten med å ta kontakt etter utløp av annonse (de har jo allerede tjent penger på at vedkommende har annonsert). Løp og kjøp! :) 

Skrevet
8 timer siden, papertiger skrev:

Er vel minste føre å gjøre litt research på eier via skiltnummer og ta kontakt på vanlig telefon? 🙃

Absolutt. Men det kan jo vere flere med samme navn, der kan vere en haug skavanker eller feil på bilen siden den ikke ble solgt selvom pris og utstyr sto i stil. Så tenkte det var verdt og høre med Saltkjelen som jeg vet snuser på en fin x5 😊

Skrevet
48 minutter siden, papertiger skrev:

Han har to tilsynelatende like biler inne, en til 689 med laser og en til 619 med LED. Tipper bildene er brukt om hverandre. 

Er det veldig stor forskjell på laser vs led ? Har bikka 50 så kjører sjelden bil etter mørkets frembrudd 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...