BrokeBoi Skrevet Mars 11, 2021 Share Skrevet Mars 11, 2021 Er enig i at den har gått langt, men er vel et "trygt" kjøp i den forstand at den har resterende nybilgaranti fram til september 2022. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mars 11, 2021 Share Skrevet Mars 11, 2021 Akkurat nå, BrokeBoi skrev: Er enig i at den har gått langt, men er vel et "trygt" kjøp i den forstand at den har resterende nybilgaranti fram til september 2022. Vurderer du oppriktig å kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Mars 11, 2021 Share Skrevet Mars 11, 2021 (endret) 36 minutes ago, Snagg30 said: Vurderer du oppriktig å kjøpe? Ja, men er egentlig feil fargekombinasjon for min del. Jeg er dessverre så kjedelig at jeg foretrekker biler med monotone farger. Men drømmen om bil med V8er må oppfylles veldig snart, for det blir stadig færre sylindre på nyere biler. For og ikke snakke om opf som kverker all godlyden fullstendig. 😢 Endret Mars 11, 2021 av BrokeBoi Patteyh, HenrikSolberg, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 11, 2021 Share Skrevet Mars 11, 2021 Om ikke annet var det i alle fall et ekstremt pent eksemplar som med riktig eier vil vare i "evig" tid fremover. LCI av denne med 530 hester har kanskje bare en effektøkning og små utbedringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Mars 11, 2021 Share Skrevet Mars 11, 2021 1 minute ago, fupsaker said: Om ikke annet var det i alle fall et ekstremt pent eksemplar som med riktig eier vil vare i "evig" tid fremover. LCI av denne med 530 hester har kanskje bare en effektøkning og små utbedringer? Ja, og med opf(?), og da blir det egentlig uaktuelt. Mye av gleden med å ha V8er er jo selve lyden. Patteyh og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mars 11, 2021 Share Skrevet Mars 11, 2021 @BrokeBoi Føler med deg angående at tiden renner ut. Så jeg sier lev litt å kjør på BrokeBoi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 11, 2021 Share Skrevet Mars 11, 2021 42 minutter siden, BrokeBoi skrev: Ja, og med opf(?), og da blir det egentlig uaktuelt. Mye av gleden med å ha V8er er jo selve lyden. Men har du hørt lyden i nye M550i LCI med opf filter? Den står ikke tilbake fra mye, endelig er man kvitt pops and bangs også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Mars 11, 2021 Share Skrevet Mars 11, 2021 9 minutes ago, Fredrik 90 said: Men har du hørt lyden i nye M550i LCI med opf filter? Den står ikke tilbake fra mye, endelig er man kvitt pops and bangs også. Har faktisk det, og det er heldigvis ikke helt håpløst ennå. Pops and bangs er jeg relativt ambivalent til. Av og til synes jeg det er kult, andre ganger synes jeg det er litt barnslig og jalla. Det er kanskje alderen som har fått meg til å lene mer mot det sistnevnte. Det verste jeg har hørt er 125i med pops and bangs tune som varer i 10 sekunder etter deselerasjon. Lyden på nye generasjon RS6 og E63s er veldig skuffende med opf. BMW har faktisk gjort en god jobb med å ikke kvele for mye av lyden på LCI M5, men det er vel bare et spørsmål om tid før det innføres enda strengere reguleringer som gjør at alle bensinbiler til slutt høres ut som støvsugere. Ron Jeremy og Patteyh reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 12, 2021 Share Skrevet Mars 12, 2021 Ser du etter varebil? Stopp letingen: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=194733401 😎 Daniel., StigJ, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 12, 2021 Share Skrevet Mars 12, 2021 1 time siden, Marius2002 skrev: Ser du etter varebil? Stopp letingen: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=194733401 😎 Jeg vet ikke hvorfor, men jeg fikk lyst på den! Patteyh og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 12, 2021 Share Skrevet Mars 12, 2021 1 hour ago, Marius2002 said: Ser du etter varebil? Stopp letingen: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=194733401 😎 Digger de bilene! Gikk faktisk en del av de i Sauda, hvor mormoren min bodde og jeg var en del på besøk når jeg var liten, så har et slags forhold til disse selv. Det stod et stykke om disse bilene (inkl. eier av Skretting Bil som har lagt sin elsk på disse) i Bladet BIL, under Youngtimers-spalten. Typisk særegent japansk, kan ikke annet enn å like det. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 12, 2021 Share Skrevet Mars 12, 2021 On 3/10/2021 at 9:11 AM, Daniel. said: Dette må da være en gøy bil 130i E87 med manuell og Quaife diffsperre. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=210587870 hadde jeg hatt 170k å bruke på bil nr. 2 nå, og om Minien hadde vært solgt. Da hadde jeg også vært solgt! Drømmebil det der. Daniel., fupsaker og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 12, 2021 Share Skrevet Mars 12, 2021 30 minutter siden, papertiger skrev: hadde jeg hatt 170k å bruke på bil nr. 2 nå, og om Minien hadde vært solgt. Da hadde jeg også vært solgt! Drømmebil det der. Jeg er ganske så enig. Litt småplukk med den, men kan fort gjøres noe med. Hadde jeg bare hatt ei kone som var mer åpen for at jeg kan ha en morobil, så kunne kanskje denne vært et fint tilskudd til en elektrisk bilpark. 😛 papertiger, tambur4 og Daniel. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 12, 2021 Share Skrevet Mars 12, 2021 4 timer siden, scoot skrev: Jeg vet ikke hvorfor, men jeg fikk lyst på den! Samme her! scoot, Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 12, 2021 Share Skrevet Mars 12, 2021 5 timer siden, Marius2002 skrev: Ser du etter varebil? Stopp letingen: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=194733401 😎 Ved en kollisjon så er beina dine en del av deformasjons sonen...neitakk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå