Dieselsotrør Skrevet Juli 6, 2021 Share Skrevet Juli 6, 2021 1 hour ago, HenrikSolberg said: E38 med S54, spenstig! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=224232499 for en pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 7, 2021 Share Skrevet Juli 7, 2021 British Racing Green M550d F11 🤔 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=224407067 Peak, Emilsen, BjornarHS og 13 andre reagerte på dette 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet Juli 7, 2021 Share Skrevet Juli 7, 2021 1 time siden, Daniel. skrev: British Racing Green M550d F11 🤔 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=224407067 Den var rå. Lett peneste F11 eg har sett Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 7, 2021 Share Skrevet Juli 7, 2021 (endret) Jeg snakket med Milan i dag faktisk, fantastisk bil den F11 der. Kan vell si den virkelig er individual Synes han har tatt inn enormt mye pent, han har en blå G31 530d med hvit interiør, ble litt forelsket i den Endret Juli 7, 2021 av Snagg30 fupsaker, E.C., mslello og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet Juli 7, 2021 Share Skrevet Juli 7, 2021 Han har mye snadder inne ja. Med riktig motor osv. kjøpte selv min f10 der, samme gjorde mine foreldre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 7, 2021 Share Skrevet Juli 7, 2021 3 timer siden, Daniel. skrev: British Racing Green M550d F11 🤔 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=224407067 Meget pen. Noen litt flottere felger, som en slik bil fortjener, så ser den virkelig rå ut (Hamann/Alpina). B&O hadde også satt prikken over i’en på det interiøret der, synd det mangler. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 7, 2021 Share Skrevet Juli 7, 2021 1 time siden, FransEirik skrev: Den var rå. Lett peneste F11 eg har sett Veldig pen ja Men syns @Saltkjelen sin er hakket penere. Bilen hans med interiøret fra denne hadde vært perfekt for min del 1 time siden, Snagg30 skrev: Jeg snakket med Milan i dag faktisk, fantastisk bil den F11 der. Kan vell si den virkelig er individual Synes han har tatt inn enormt mye pent, han har en blå G31 530d med hvit interiør, ble litt forelsket i den Ja, de har tatt inn en del tøft den siste tiden. Litt med motor også i stedenfor kun triste 2 litere. 17 minutter siden, Walkabout skrev: Meget pen. Noen litt flottere felger, som en slik bil fortjener, så ser den virkelig rå ut (Hamann/Alpina). B&O hadde også satt prikken over i’en på det interiøret der, synd det mangler. Enig 351M er fine de, men kanskje litt for "tam" for en slik bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 7, 2021 Share Skrevet Juli 7, 2021 Har det ikke vært mye negativ omtale rundt MB Auto eller er det en annen butikk? Helt rå F11 forøvrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 7, 2021 Share Skrevet Juli 7, 2021 3 minutter siden, HenrikSolberg skrev: Har det ikke vært mye negativ omtale rundt MB Auto eller er det en annen butikk? Helt rå F11 forøvrig Dette ble tatt opp for ikke så lenge siden så jeg sier det igjen. Milan Kløve har nå tatt over plassen for sin onkel og siden han kom inn i bilde har alle som jobbet der blitt byttet ut, får F31 ble ordnet der og han tok vår G21. Jeg er 100% sikker på jeg kommer til å handle med Milan igjen, det hadde jeg ikke tenkt meg to ganger om for å gjør mitt inntrykk er utelukket positivt. HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 7, 2021 Share Skrevet Juli 7, 2021 12 minutter siden, HenrikSolberg skrev: Har det ikke vært mye negativ omtale rundt MB Auto eller er det en annen butikk? Helt rå F11 forøvrig Jo, var nylig en del snakk rundt de igjen i BA (Bergensavisen). Var pluss sak så aner ikke konkret hva det gjaldt, men var noe med tidligere eiere/sjefer osv. Men så det ikke var alle som var spesielt enig med den artikkelen også, så ikke godt å vite hva greien er. HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 8, 2021 Share Skrevet Juli 8, 2021 8 timer siden, Snagg30 skrev: Dette ble tatt opp for ikke så lenge siden så jeg sier det igjen. Milan Kløve har nå tatt over plassen for sin onkel og siden han kom inn i bilde har alle som jobbet der blitt byttet ut, får F31 ble ordnet der og han tok vår G21. Jeg er 100% sikker på jeg kommer til å handle med Milan igjen, det hadde jeg ikke tenkt meg to ganger om for å gjør mitt inntrykk er utelukket positivt. Hehe, ikke videre imponert over Milan og MB auto akkurat 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 8, 2021 Share Skrevet Juli 8, 2021 Akkurat nå, Makky123 skrev: Hehe, ikke videre imponert over Milan og MB auto akkurat 😅 340i GT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 8, 2021 Share Skrevet Juli 8, 2021 6 minutter siden, Snagg30 skrev: 340i GT? Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 8, 2021 Share Skrevet Juli 8, 2021 Samlerobjekt anyone? 😅 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=224403249 Walkabout, Sjakalen og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 8, 2021 Share Skrevet Juli 8, 2021 Jeg ville også prøvd å pressa opp markedet hvis jeg hadde 50 overprisa Hiace til salgs. Teknisk sett utrolig solide biler, men verden har gått videre. Er vel kun de som betaler bilen selv som har interesse av disse nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå