Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Shattered skrev:

https://www.finn.no/246248752

 

Noen meninger? Ser etter bruksbil, tror denne er ganske grei altså. 

Så jo ganske gåen ut den ene kanalen.

Ellers er det vel greit å lytte godt etter lyd fra svinghjul og clutch på disse. Ser clutch er byttet for 100k siden da så kanskje svinghjul ble tatt da også. 

Vet ikke hva slags intervall disse har på reg.reim, men det er vel ca 100 000 siden den er bytta så begynner kanskje å nærme seg nytt skifte? 

Screenshot_20220129_004614.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rieger Infinity-vinge, ser ut som det iallefall. Får en tommel opp herfra :) Rieger Infinity var veldig populært, og jeg synes at det passer godt, men unntak av bakfangeren som er skivebom, alltid vært. Men her er det bare å ha M-tech istedet :) Rieger Infinity er ikke ekstrem, men litt oem+++ i utførelsen. Ja, og kan droppe lyktesenken også, men hey, det var inn da dette ble lansert way back.

218C6309-207F-45FF-AA48-D52D8859E362.jpeg.d0b3227266a089b594e9456992d39a1b.jpeg
 

men, smak og behag. Jeg foretrekker jo original, men likevel :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, laffe skrev:

Så jo ganske gåen ut den ene kanalen.

Ellers er det vel greit å lytte godt etter lyd fra svinghjul og clutch på disse. Ser clutch er byttet for 100k siden da så kanskje svinghjul ble tatt da også. 

Vet ikke hva slags intervall disse har på reg.reim, men det er vel ca 100 000 siden den er bytta så begynner kanskje å nærme seg nytt skifte? 

 

Gode poeng her altså, blir ikke den bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=246436891

Dette er svigers sin gamle firmabil. Må si prisen på 18 modeller begynner å komme seg nå! Dette er fantastiske biler.

Jeg var inne på tanken på å prøve å kjøpe den ut av leasingselskapet, men slo det fra meg. Den mangler dessverre litt utstyr som jeg vil ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, N.E.W. skrev:

Ikke BMW, men Audi.

Ikke urquattro, ikke Coupe quattro, men den vanligste, Coupe GT, med forhjulstrekk. 
Ikke 100, 200 eller 300’ km, men 560’

Prises som en strøken Coupe quattro med halve km.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=225530146

Jada denne er godt kjent her nede 😊

Gått bestandig i Arendal ,mener @Fredrik 90 vet mer om denne enn det jeg kan svare for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, sveigis skrev:

Jada denne er godt kjent her nede 😊

Gått bestandig i Arendal ,mener @Fredrik 90 vet mer om denne enn det jeg kan svare for

Ja for alle som er født etter 1980 og vokst opp i Arendal så har denne røde Audien vært ett fast innslag i gatebildet opp igjennom oppveksten. En eier, eldre dame som har eid den helt siden ny 😅 Stusser over at hun har solgt den, den skulle hun jo aldri selge etter eget utsagn. Men jeg vet at det var noen lokale VAG entusiaster som til slutt fikk mast seg til å få den, sånn at de kunne flippe den videre for profitt. Skamløse fyrer… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, N.E.W. skrev:

Ikke BMW, men Audi.

Ikke urquattro, ikke Coupe quattro, men den vanligste, Coupe GT, med forhjulstrekk. 
Ikke 100, 200 eller 300’ km, men 560’

Prises som en strøken Coupe quattro med halve km.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=225530146

Dette er intet annet enn pinlig.
Med forhjulsdrift, den kilometerstanden samt at den ikke ser spesielt velholdt ut, er nok ikke denne verdt mer enn 1/10 av prisen.
Flere som tror de sitter på Homologeringsversjonen av S1 Sport Quattro skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...