Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Cbrooen skrev:

Noe av Bimmers folket blir aldri fornøyd om det er 10 eller 100bilder 😄..Uansett hvorfor ikke legge ut masse bilder så kan folk som er interesserte heller studere bilen som man ofte gjør enn å måtte ta turen fra Norges ende. Bedre med masse bilder enn få bilder.
Hilsen eier av denne😃

Støtter denne! Flott bil du har :D hva skal den erstattes med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Cbrooen skrev:

Noe av Bimmers folket blir aldri fornøyd om det er 10 eller 100bilder 😄..Uansett hvorfor ikke legge ut masse bilder så kan folk som er interesserte heller studere bilen som man ofte gjør enn å måtte ta turen fra Norges ende. Bedre med masse bilder enn få bilder.
Hilsen eier av denne😃

Nydelig skute 🥰 har hatt Zimt braun før, må nesten oppleves live for å rette inntrykket av fargen. Lykke til med salget, sjelden kost med så lav km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Marius2002 skrev:

Er en på Facebook nå som selger en E91 335d og skulle ha en god del mer enn han ga for den for 2 måneder siden. Den er da også kjørt på x-antall tusen kilometer og er gått langt langt. Forsvarte det med alt som er gjort og kostet på, som en vanlig menigmann ville sett på som standard vedlikehold og rep og de større kostnadene var tatt av tidligere eiere. Altså har han gjort det man gjør for å opprettholde verdien mest mulig, ikke øke. Samtidig var det påstand om at fått bud på over det som var lagt ut til, men hvorfor ikke selge da? :)

Den til 330k som er kjørt ~209k? I såfall er det gamle min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ron Jeremy

Det er da statistikk på Finn som går på at "Annonser med x antall bilder får tingene fortere solgt enn en annonse med ett eller to bilder (eller "dårlige bilder")

Så da prøvde jeg å være morsom og si at og 67 bilder av utsiden av bilen, det må vel bety at bilen blir veeeldig fort solgt?

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Marius2002 skrev:

Tja omtrent.. tror det var den. :) 

Er nok meg og han som kjøpte den av meg som har stått for det meste av påkost på den bilen ja.

Tror egentlig en del av den annonsen er klipp og lim fra annonsen til han som kjøpte den av meg også😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Cbrooen: Flott bil og helt greit med mange bilder, men jeg tror at "klagingen" kommer av at det er flere bilder fra så å si samme vinkel med få graders forskjell. Da får man ikke like mye "infoi per bilde" og får en følelse av at man til tider trykker på neste-knappen uten at det skjer noe. Det er dog absolutt bedre med for mange enn for få bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ikke dette som kritikk, alle har sine egne meninger. Fult lovlig det😊Hvis ikke hadde Bimmers vært dødt uten alle meningene. Vi liker alle samme bilmerke her inne uansett. Mange bilder og noen nesten like gjør meg ingenting, tror ikke en eventuell kjøper bryr seg heller. Folk bor gjerne i andre steder av landet det ikke er lett kunne se en bil, da er det fint med bilder. Så kan folk studere det de vil før man eventuelt tar kontakt.

Fra gratis PR rundt annonsen, her er en morsom sak om noen vil ha seg samler Bmw med fremtidig god verdiøkning. 
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=268487784
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Cbrooen skrev:

Tar ikke dette som kritikk, alle har sine egne meninger. Fult lovlig det😊Hvis ikke hadde Bimmers vært dødt uten alle meningene. Vi liker alle samme bilmerke her inne uansett. Mange bilder og noen nesten like gjør meg ingenting, tror ikke en eventuell kjøper bryr seg heller. Folk bor gjerne i andre steder av landet det ikke er lett kunne se en bil, da er det fint med bilder. Så kan folk studere det de vil før man eventuelt tar kontakt.

Fra gratis PR rundt annonsen, her er en morsom sak om noen vil ha seg samler Bmw med fremtidig god verdiøkning. 
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=268487784
 

 

Nydelig Z, med rett farge og motorisering, samt fått bra med kjærlighet, bør bli en bra investering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cbrooen skrev:

Noe av Bimmers folket blir aldri fornøyd om det er 10 eller 100bilder 😄..Uansett hvorfor ikke legge ut masse bilder så kan folk som er interesserte heller studere bilen som man ofte gjør enn å måtte ta turen fra Norges ende. Bedre med masse bilder enn få bilder.
Hilsen eier av denne😃

Flott bil :) og helt enig, er ofte jeg studerer anonnser og ser etter diverse detaljer osv... så jo flere bilder desto bedre er det synes jeg iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, GreenE36Cab said:

 

Men videre til det jeg tenkte å skrive. Jeg surfet Mobile slik jeg ofte gjør, også fant jeg denne godbiten. En NauticGrün E31 850(C?)i med 6-trinns manuell girkasse. 57 laget med fargen, ble visst droppet i '93 pga lite interesse for den, men uansett har dette endt opp med å være en ganske sjelden bil

https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-850ci-850i-bruges/342461547.html?searchId=3c7b0170-8a86-82f5-a51e-9ded876e8ab1&ref=srp&type=ad

 

52480f52-7ad6-442c-ac78-91f49d5624fd.jpeg

Er det der "Project bilbao" som M539 restorations hadde en serie på? 🤔

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...