Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, e30 tic skrev:

Understell og eksos ble gjort av første eier og kosta jo mye kr den gang. Klarer ikke p se at de senere såkalla oppgraderingene har løftet bilen ytterligere hverken i verdi eller utseende

De BBS felgene er noen av det letteste du får og koster sikkert opp mot 100k nå. Sier ikke at det rettferdiggjør annonseprisen nå, med er nå med og dra opp verdien iallfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, E.H.D skrev:

De BBS felgene er noen av det letteste du får og koster sikkert opp mot 100k nå. Sier ikke at det rettferdiggjør annonseprisen nå, med er nå med og dra opp verdien iallfall. 

I tillegg så har han jo ca 731.000,- i heftelser på bilen. Om han har kostet på ny clutch, injektorer, nye bremser bak, disse bbs hjulene og sikkert litt andre ting så har han jo brukt penger på bilen.. 

Og skjønner godt at han priser den til den prisen når han har lagt en del penger i den i tillegg kjøpt den for 731.000,- 

Skal være ærlig å si at jeg hadde prøvd jeg også for å tape minst mulig om dette hadde vært min bil. Men kunne sikkert latt den gå om noen hadde kommet med et fornuftig bud. Til syvende og sist så er det jo hans bil og han som bestemmer pris.. :)

Skal være ærlig å si at den ikke ser noe rævkjørt eller ufin ut i mine øyne. Smaken er som baken men disse felgene er ikke hverdagskost. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpina B7 (F01)

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=153717904

X5M (F85) med digg fargekombinasjon

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=271985037

Bil til nesten 850k, og halvparten av annonsebildene er screenshots av gammel annonse 🤪

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, E.H.D skrev:

De BBS felgene er noen av det letteste du får og koster sikkert opp mot 100k nå. Sier ikke at det rettferdiggjør annonseprisen nå, med er nå med og dra opp verdien iallfall. 

Rå felger det der 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel. skrev:

Jepp.

Husker første gangen jeg så dette interiøret, da trodde jeg at dette var noe hjemmemekka greier. Men viste seg at BMW leverte slikt til E39. Uheldig kombinasjon av farger spør du meg, men det er bare min mening :)

  Vis skjult innhold

NICO1237.thumb.png.b14d34e239bd639b44714759889a6e58.pngNICO1153.thumb.png.23cceb090bcd1d78a5b80b3bf1c306cf.png

Når vi først er inne på E39 Individual og dårlig stand. Husker jeg så denne til salgs for en god stund siden, kjente fort igjen fargen som er Mora Metallic. Bilen så ut til å være greit angrepet av rust, men det er jo en E39 som har gått 433k, så det er jo ikke akkurat en overraskelse å se rust på den da. Uansett trist å se.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=143270825
 

Ja da skjønner jeg enda mindre hvorfor den blir omtalt slikt 🤷‍♂️

Smidde BBS felger og en sånn RTD shifter eller hva de nå heter (som selger forøvrig tilbyr å sette tilbake til normalt om ønskelig).

Men men.. Sikkert jeg som bare er totalt blind.

E39 har hatt mye sære og spesielle Individual utgaver må jeg si .

Den Moraen husker jeg og 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, sveigis skrev:

E39 har hatt mye sære og spesielle Individual utgaver må jeg si .

Den Moraen husker jeg og 😊

Har vært mye rare bestillinger gjennom Individual til de fleste biler egentlig. Finner mye snålt (og mye fint) av Individual E38 f.eks. Sjekk e38registry.org om du kjeder deg en dag 😄

Har funnet "fasiten" på det interiøret på den blå.

STANDARDLEDER LIGHTGELB (N6LG) heter det.

STANDARDLEDER LIGHTGELB (O7LG) har den samme fargen på skinnet, men alt som er grått er her i svart og ser laaangt bedre ut 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Enes Yakici skrev:

Ble prisen senket til 45 nå? Eller skrev du feil? Ser også at den er solgt nå :P

Gammel annonse. Ligger bare på Facebook nå. Jeg får se hvordan pkk går til uka.

Classy åpningsbilde... 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=273719313

Endret av Lars89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Daniel. skrev:

Har vært mye rare bestillinger gjennom Individual til de fleste biler egentlig. Finner mye snålt (og mye fint) av Individual E38 f.eks. Sjekk e38registry.org om du kjeder deg en dag 😄

Har funnet "fasiten" på det interiøret på den blå.

STANDARDLEDER LIGHTGELB (N6LG) heter det.

STANDARDLEDER LIGHTGELB (O7LG) har den samme fargen på skinnet, men alt som er grått er her i svart og ser laaangt bedre ut 😄

Lightgelb var standard tilvalg på e39 facelift ifølge katalogen jeg har liggende

 

touringen jeg hadde var levert med den fargen fra fabrikk, ingenting med invididual å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...