Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, awt skrev:

Kan nesten virke som om det er noe muffens med vin(?) Altså det virker som om det tilhører en annen bil. Kaaaan jo være feil i dekoderen selvfølgelig, men stort sett stemmer de på årsmodell og girkasse.

Ja, lurte litt på om det kanskje var gjort en bommert med VIN, eventuelt med vilje 🤔

3 minutter siden, E.C. skrev:

Jeg har sett mye feil på girkasse på dekodere i senere tid. Fått opp manuell på det meste med automat.

mdecoder vet jeg har rotet en del med girkasse, men ikke sett så mye til det på andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kolstad Jr. skrev:

Husker jeg drømte om den e38'n din @Fredrik92da jeg hadde min 740i Kompressor. Drømmer fremdeles om en slik med S62 kompressor, men til den prisen havner den dessverre langt ned på drømmelista.. 

 

Det skjønner jeg i disse tider vi er i nå :)
De går for rundt en halv million i statene uten papirer så denne er ganske så unik og eneste preface jeg har sett med s62 :D En vakker dag er det din tur til å eie en slik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Fredrik92 skrev:

Fordi det er svindleren(e) på Fanabil som selger! Større rævhål skal du leite lenge etter 🤮

Jeg måtte inn i går kveld å sjekke, de hadde mye dritt anmeldelser. Jeg bemerket meg og at de brukte mye klipp og lim i svarene sine. Også kommenterte de med «Hei! Vi finner ingen med ditt navn som har handlet bil hos oss» dette er jo en laber måte å la det se ut som hendelsen ikke fant sted. Var også flere som hadde blitt kontakten og bedt om å fjerne anmeldelsen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hevet kjøpet av en i3 hos Fanabil. Dette var kommisjonsalg og det var kun snakk om 2 dekk.. Dette foregikk dog uten problemer, men var selger på Fanabil som lovde gode dekk men solgte en bil med utslitte dekk.. 

Sløvt av Fanabil, men ordnet opp uten nevneverdige problemer.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, E.C. skrev:

Kanskje det er noe sammenheng med tilsynelatende null service over 45k km og nesten 3 år. Gitt at det digitale serviceheftet stemmer.

Kan godt være, eller så er servicene tatt hos noen som ikke kan ligge de inn i iDrive eller BMW sitt system.

Syns egentlig et fysisk servicehefte er bedre, men nå er vel bare dette den nye normen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...