Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

På 3.11.2022 den 16.09, E39_Cato skrev:

@Fredrik92

E30n har du vel strengt tatt ikke gjort noe annet enn å montere luft på, og bytte startec mot noen kjipe org lamper. Der var vel eieren jeg kjøpte bilen av som virkelig hadde jobben.

E38n er et kult flak, men til den prisen så er det synd å se så mye plukk. Dette er ikke noe kommentar direkte mot deg, men heller mot pris og bil slik det står annonsert.

Har gjort mye mer enn som så 🤓, men ja har ikke skrevet noen steder at jeg har bygget den heller? 
Smaken er som baken delt på 2 (takk gud for at ikke alle er like) Eg syntes de slitte startec lyktene forsvant på sort bil også fikk jeg veldig godt betalt for dem så valget var enkelt ifra min side, sort bil skal ha oransje blinklys både foran og bak.

Du får utdype deg på hva du mener med "så mye plukk" på e38en?

 

13 timer siden, Daniel. skrev:

Hmm, fortell 🤔

Fana bil kjøpte opp Ferdinand motor og service da daglig leder i Ferdinand måtte selge seg ut grunnet situasjoner på hjemmebane 😕 
Eneste grunnen for at Fana bil sjefen kjøpte Ferdinand var fordi han hadde så jævlig dårlig rykte på Fana bil som gjorde at ingen ville handle bil hos han grunnet mange stygge episoder (anmeldelsene sier sitt)
Han lovet oss ansatte gull og grønne skoger da det kom til verksteddriften videre, men det endte med oppsigelse uten forvarsel 3uker seinere når klovnen hadde overtatt og signert kontrakt. 
Klysen kjøpte rett å slett Ferdinand for å selge fana bil sine biler med Ferdinand logo pga det gode rykte vårt.
Vi måtte ringe nærmere 50 kunder og fortelle dem at vi ikke kunne gjennomføre timeavtalen 6mnd frem i tid grunnet nedleggelsen.... Dette er noen år siden men jeg har Fana bil så langt oppi vrangstrupen at eg kjenner det koker i topplokket ennå når jeg tenker på det.
Skal jeg skrive alt om fana bil og alle de stygge episodene med både ansatte og kunder blir det en hel bok uten noe positivt så det dropper vi ikveld... 😛 

13 timer siden, Snagg30 skrev:

Jeg måtte inn i går kveld å sjekke, de hadde mye dritt anmeldelser. Jeg bemerket meg og at de brukte mye klipp og lim i svarene sine. Også kommenterte de med «Hei! Vi finner ingen med ditt navn som har handlet bil hos oss» dette er jo en laber måte å la det se ut som hendelsen ikke fant sted. Var også flere som hadde blitt kontakten og bedt om å fjerne anmeldelsen 

Yupp mer useriøs ledelse skal man lete leeeeeenge etter! 

10 timer siden, Skulebollen skrev:

Hevet kjøpet av en i3 hos Fanabil. Dette var kommisjonsalg og det var kun snakk om 2 dekk.. Dette foregikk dog uten problemer, men var selger på Fanabil som lovde gode dekk men solgte en bil med utslitte dekk.. 

Sløvt av Fanabil, men ordnet opp uten nevneverdige problemer.. 

Då var du helt og lurt av deg å heve kjøpet. Det finnes så mye rart på det meste av biler som blir solgt...
En kompis handlet F10 M5 av dem for noen uker siden og han føler seg så jævlig dårlig behandlet. Han hintet til heving av selg vist de ikke skjerpet seg og da ble selger aggressiv i tlf så han har en pågående sak med dem.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik92 skrev:

Fana bil kjøpte opp Ferdinand motor og service da daglig leder i Ferdinand måtte selge seg ut grunnet situasjoner på hjemmebane 😕 

Eneste grunnen for at Fana bil sjefen kjøpte Ferdinand var fordi han hadde så jævlig dårlig rykte på Fana bil som gjorde at ingen ville handle bil hos han grunnet mange stygge episoder (anmeldelsene sier sitt)
Han lovet oss ansatte gull og grønne skoger da det kom til verksteddriften videre, men det endte med oppsigelse uten forvarsel 3uker seinere når klovnen hadde overtatt og signert kontrakt. 
Klysen kjøpte rett å slett Ferdinand for å selge fana bil sine biler med Ferdinand logo pga det gode rykte vårt.
Vi måtte ringe nærmere 50 kunder og fortelle dem at vi ikke kunne gjennomføre timeavtalen 6mnd frem i tid grunnet nedleggelsen.... Dette er noen år siden men jeg har Fana bil så langt oppi vrangstrupen at eg kjenner det koker i topplokket ennå når jeg tenker på det.
Skal jeg skrive alt om fana bil og alle de stygge episodene med både ansatte og kunder blir det en hel bok uten noe positivt så det dropper vi ikveld... 😛 

Haha, det er såpass ja..

Ferdinand Motor hadde jeg helt glemt. Så det var slik de endte opp altså 🙃

Så litt på anmeldelsene på Google og det var mye rart der 😅

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Daniel. skrev:

M550d F11 LCI i Moonstone Metallic :)

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=279740446

...og motorbytte før 150.000km 🥰

Til den prisen kunne de spandert på seg senterkopper på førersiden også, synes jeg. 

12 timer siden, E.C. skrev:

https://www.finn.no/274739422

Denne går så sinnsykt at den kan kun kjøres av proffe bruktbilselgere.

Ingenting er som å sette på jalla eBay-lykter på en M5. 

11 timer siden, papertiger skrev:

Nydelig G31 med sekserdiesel. Azuritsvart med Ivory Merino skinn

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=279372172

Nydelig bil, men å bruke over en halv million på en diesel-BMW som allerede har 113.000 km på telleren vil jo mest sannsynlig gi bilutgifter som tilsvarer 20% inflasjon i forbruket hvert år de neste fem årene :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Fredrik92 skrev:

Har gjort mye mer enn som så 🤓, men ja har ikke skrevet noen steder at jeg har bygget den heller? 
Smaken er som baken delt på 2 (takk gud for at ikke alle er like) Eg syntes de slitte startec lyktene forsvant på sort bil også fikk jeg veldig godt betalt for dem så valget var enkelt ifra min side, sort bil skal ha oransje blinklys både foran og bak.

Du får utdype deg på hva du mener med "så mye plukk" på e38en?

 

Neida du har ikke direkte skrevet at du har bygget den, men indirekte legger du opp til at du har vært "bygger" av disse to bilene, slik jeg tolket det. Når du sånn sett fikk begge 2 ferdig bygd så syns jeg det er litt dårlig å ta "æren" for andres arbeid. Mulig bare jeg som er teit her ;)
Er som du sier, godt man har forskjellig smak ;)


Edit: ser nå at du har pusset opp E38n etter sist vi hadde kontakt, så trekker kommentaren min med at du ikke har gjort stort der. Imponerende arbeid, og beklager ihht denne :)

Slik e38n prises så burde det ikke være noe spesielt å pirke på, og da er det ganske ja hva skal man si. "teit" at man finner så mye pirk uten å egentlig lete.

Pixelfeil i skjerm, Slitt treverk, Slitt girkule, førerstol ser nedsitti ut og burde vært farget eller helst byttet. vann og dugg i lykter v.s foran. Missforstå meg rett, jeg syns bilen er DRITKUL men til den prisen så er det ganske mye synlig pirk. Så stiller ihvertfall jeg meg spørsmålet, hva med alt som ikke syns.

 

Endret av E39_Cato
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, E39_Cato skrev:

Neida du har ikke direkte skrevet at du har bygget den, men indirekte legger du opp til at du har vært "bygger" av disse to bilene, slik jeg tolket det. Når du sånn sett fikk begge 2 ferdig bygd så syns jeg det er litt dårlig å ta "æren" for andres arbeid. Mulig bare jeg som er teit her ;)
Er som du sier, godt man har forskjellig smak ;)


Edit: ser nå at du har pusset opp E38n etter sist vi hadde kontakt, så trekker kommentaren min med at du ikke har gjort stort der. Imponerende arbeid, og beklager ihht denne :)

Slik e38n prises så burde det ikke være noe spesielt å pirke på, og da er det ganske ja hva skal man si. "teit" at man finner så mye pirk uten å egentlig lete.

Pixelfeil i skjerm, Slitt treverk, Slitt girkule, førerstol ser nedsitti ut og burde vært farget eller helst byttet. vann og dugg i lykter v.s foran. Missforstå meg rett, jeg syns bilen er DRITKUL men til den prisen så er det ganske mye synlig pirk. Så stiller ihvertfall jeg meg spørsmålet, hva med alt som ikke syns.

 

Enig angående "pirk". Til den prisen burde bilen vært silkestrøken over hele linja, og da kunne jeg forstått prisen. Interiøret ser slitt og gammelt ut spør du meg. Utvendig svært bra 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E38 tror jeg er vanskelig å prise, iallefall de som er modifisert. Men her er en original(motor) 750i i Sverige til 150000,-  som så ganske strøken ut(med alder i betraktning). 


https://www.blocket.se/annons/stockholm/bmw_750_individual_shadow_line/103939994

D0B9660A-95C5-41BA-B7F1-E0FDEAD3437B.thumb.jpeg.40ac9cf5aebdab6301d5684f93b84d29.jpeg4624303E-7550-4610-9371-E4634DEFCF07.thumb.jpeg.08ffaf62c161e1baca1107313bed7ca2.jpeg

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marius2002 skrev:

E38 tror jeg er vanskelig å prise, iallefall de som er modifisert. Men her er en original(motor) 750i i Sverige til 150000,-  som så ganske strøken ut(med alder i betraktning). 


https://www.blocket.se/annons/stockholm/bmw_750_individual_shadow_line/103939994

Den der var tøff, er avgiftsfri også denne her 👍 Kjenner jeg godt kunne hatt E38 med V12er.

Trenger ikke å gjøre mye med denne heller, på med krom nyrer, bytte de alt for store Alpina hjula med Style 38 og OEM lamper med hvite blinkers 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fredrik 90 skrev:

Den der var tøff, er avgiftsfri også denne her 👍 Kjenner jeg godt kunne hatt E38 med V12er.

Trenger ikke å gjøre mye med denne heller, på med krom nyrer, bytte de alt for store Alpina hjula med Style 38 og OEM lamper med hvite blinkers 😀

Jah, et par pirkerier må en regne med. Men jeg tenker at om man kjøper en 24 år gammel skute med V12, så er felgene og hovedlyktene en bagatell. Jeg likte felgene, synes Alpina-felger sitter som et skudd på E38. Men ja, de var et hakk for stor, men absolutt ikke fæl :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Den der var tøff, er avgiftsfri også denne her 👍 Kjenner jeg godt kunne hatt E38 med V12er.

Trenger ikke å gjøre mye med denne heller, på med krom nyrer, bytte de alt for store Alpina hjula med Style 38 og OEM lamper med hvite blinkers 😀

Hadde begynt å lure litt hvis du hadde gjort det 😂

28003650.jpg

Regner med du mente Style 37 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...