Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, E.C. skrev:

Jeg har et intrykk over at "alle" (1-2-3-4)-35i og (1-2-3-4)-40i er priset for tett på M-bilene og mange eiere prøver å forsvare seg med at de har lagt inn Bootmod eller hva det enn heter og at bilen nå er like god som "sett inn passende M-bil" til 100k lavere. Hehe, ja, men nei altså. Den er ikke det. 

Har sett dette selv, kanskje spesielt på 2-serien.

2-serie

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=275820293
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=280538027

M2

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=270403845

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fredrik 90 skrev:

BMW | FINN.no

Første i7 på Finn.no?

Ser fort for meg at det blir tvist mellom kjøper og selger her dersom utlevering fra Bavaria først skjer i 2023, og dette ikke blir spesifikt regulert i den private kjøpekontrakten... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, E.C. skrev:

Ja, det er jo det jeg mener. At 335i med N55 bør ha litt mer avstand til M3 med S55, etc.

Tenkte du siktet på til bilene som var linket til i innlegget over - M240i vs M2, for M2 (foruten M2 Competition) har ikke S-motor. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2022 den 9.18, fupsaker skrev:

Lurer på om den ikke har tilhørt et medlem her inne tidligere? Rålekker kombo, som jeg antakelig ikke ville kjøpt selv. 😛 Men fint at noen tar den sjansen!

Stemmer ! Jeg hadde denne.
Ble solgt til en i Oslo som så solgte den igjen, så usikker om den ble solgt igjen etter det men hadde ganske store heftelser etter jeg solgte så jeg 😂

så enten ble det gjort noe lureri eller så tjente noen gode penger på den. Finnes en til i Norge som er nesten helt lik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Nå har jeg sett det også, LED bar på en X7 med Laser lys? Hvor mye lys har man behov for, han har ikke vurdert å bare kjøre bil i dagslys likegodt :P  

BMW X7 | FINN.no

Tjaa, laserlysa slår seg av under 60. Kjører man på mye smal svingete vei så er det ekstremt irriterende at man mister laserlyset jevnlig. Jeg er ikke superimponert over laserlysa mine på g11en. I4 hadde riktignok bedre lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Skulebollen skrev:

Tjaa, laserlysa slår seg av under 60. Kjører man på mye smal svingete vei så er det ekstremt irriterende at man mister laserlyset jevnlig. Jeg er ikke superimponert over laserlysa mine på g11en. I4 hadde riktignok bedre lys

Ja det er så vidt ett god poeng, men estetisk pent var det ikke ;) Laserlys kom virkelig til sin rett på Autobahn i mørket, sykt digg med godt lys når det kjøres fort på vei uten gatelys. Testet dette på en G30 LCI leiebil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...