Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, BrokeBoi skrev:

Rimeligste stereopakke (ikke HiFi), halvdigital instrumentpanel, samt mangel på 360-kamera og adaptiv led er nok grunnene til at denne ikke har blitt solgt. Hovedlyktene alene får bilen til å fremstå eldre enn den egentlig er.

Ja, jeg så ikke før nå at den faktisk ikke hadde Adaptiv LED frontlykter. Det er veldig vesentlig vil jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle så gjerne blåst av alle midlene som skal gå til videre renovering av huset på denne. Denne er 99,76% riktig i forhold til slik jeg hadde satt den opp om jeg skulle kjøpt en slik ny . Mangler bare de "kjipeste" setene med stoff i midten. 

 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=281067410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, StigJ skrev:

Skulle så gjerne blåst av alle midlene som skal gå til videre renovering av huset på denne. Denne er 99,76% riktig i forhold til slik jeg hadde satt den opp om jeg skulle kjøpt en slik ny . Mangler bare de "kjipeste" setene med stoff i midten. 

 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=281067410

Ikke Comp og ikke utvidet skinn og du mener den er 99,76% 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Skulebollen skrev:

Ikke Comp og ikke utvidet skinn og du mener den er 99,76% 😳

Less is more ;) 

Nå liker jeg jo i utgangspunktet ikke skinn i det hele tatt. Så bare pluss at det ikke er utvidet skinn. Burde hatt stolene som er i stoff. Pluss hadde jeg endt opp med denne så hadde jeg fåt lakkert taket i samme farge som bilen. 

Comp er da ingen nødvendighet 🤷‍♂️

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, StigJ skrev:

Less is more ;) 

Nå liker jeg jo i utgangspunktet ikke skinn i det hele tatt. Så bare pluss at det ikke er utvidet skinn. Burde hatt stolene som er i stoff. Pluss hadde jeg endt opp med denne så hadde jeg fåt lakkert taket i samme farge som bilen. 

Comp er da ingen nødvendighet 🤷‍♂️

Som eiger av gul bil er jeg 100% enig i at less is more. Men akkurat skinn på dash og dørsider utgjør så latterlig mye, resten må gjerne vere alcantara el stoff for min del. Comp er best p.g.a litt mer motor og nydelig design på stolene. 

Hva utgjorde dine siste 0,26% da 😅?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...