Emilsen Skrevet November 16, 2022 Share Skrevet November 16, 2022 1 minutt siden, BrokeBoi skrev: Rimeligste stereopakke (ikke HiFi), halvdigital instrumentpanel, samt mangel på 360-kamera og adaptiv led er nok grunnene til at denne ikke har blitt solgt. Hovedlyktene alene får bilen til å fremstå eldre enn den egentlig er. Ja, jeg så ikke før nå at den faktisk ikke hadde Adaptiv LED frontlykter. Det er veldig vesentlig vil jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 17, 2022 Share Skrevet November 17, 2022 Skulle så gjerne blåst av alle midlene som skal gå til videre renovering av huset på denne. Denne er 99,76% riktig i forhold til slik jeg hadde satt den opp om jeg skulle kjøpt en slik ny . Mangler bare de "kjipeste" setene med stoff i midten. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=281067410 BTS, Orjan, PatrickB og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet November 17, 2022 Share Skrevet November 17, 2022 Flott bil - F80 kler Sakhir Orange meget godt! Men litt rart at det ikke er en Competition, jeg trodde "alle" kjøpte det? Ron788m og PatrickB reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 17, 2022 Share Skrevet November 17, 2022 Min gamle F80: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=258479420 Eieren etter meg var for glad i billige ebay greier ( Se interiøret) fupsaker, Snagg30 og Orjan reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 17, 2022 Share Skrevet November 17, 2022 (endret) Akkurat nå, Fahad skrev: Endret November 17, 2022 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 17, 2022 Share Skrevet November 17, 2022 3 timer siden, StigJ skrev: Skulle så gjerne blåst av alle midlene som skal gå til videre renovering av huset på denne. Denne er 99,76% riktig i forhold til slik jeg hadde satt den opp om jeg skulle kjøpt en slik ny . Mangler bare de "kjipeste" setene med stoff i midten. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=281067410 Ikke Comp og ikke utvidet skinn og du mener den er 99,76% 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 17, 2022 Share Skrevet November 17, 2022 2 hours ago, Skulebollen said: Ikke Comp og ikke utvidet skinn og du mener den er 99,76% 😳 Det er de siste 0,24% som er utvidet skinn og Comp for Stig 😬 glasset er ikke fullt før det renner over! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 17, 2022 Share Skrevet November 17, 2022 3 hours ago, Fahad said: Min gamle F80: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=258479420 Eieren etter meg var for glad i billige ebay greier ( Se interiøret) Han er vel sikkert en skikkelig racing-mann som trenger store girhendler. De tre stripene under lysbryteren er selve prikken over i-en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 17, 2022 Share Skrevet November 17, 2022 3 timer siden, Fahad skrev: Min gamle F80: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=258479420 Eieren etter meg var for glad i billige ebay greier ( Se interiøret) Slike unødvendig store clip-on ratt paddles ser så jævla harry ut... Walkabout, E.C., Fahad og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet November 17, 2022 Share Skrevet November 17, 2022 Jeg så «gone in 60 seconds» flere ganger som barn, og da er det vanskelig å ikke synes denne er litt tøff! «Eleanor» https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=280569769 Marius2002, thbrekke, papertiger og 8 andre reagerte på dette 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron788m Skrevet November 17, 2022 Share Skrevet November 17, 2022 8 timer siden, Orjan skrev: Flott bil - F80 kler Sakhir Orange meget godt! Men litt rart at det ikke er en Competition, jeg trodde "alle" kjøpte det? Steike ta for en fin farge! Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 18, 2022 Share Skrevet November 18, 2022 (endret) 14 timer siden, Skulebollen skrev: Ikke Comp og ikke utvidet skinn og du mener den er 99,76% 😳 Less is more Nå liker jeg jo i utgangspunktet ikke skinn i det hele tatt. Så bare pluss at det ikke er utvidet skinn. Burde hatt stolene som er i stoff. Pluss hadde jeg endt opp med denne så hadde jeg fåt lakkert taket i samme farge som bilen. Comp er da ingen nødvendighet 🤷♂️ Endret November 18, 2022 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 18, 2022 Share Skrevet November 18, 2022 25 minutter siden, StigJ skrev: Less is more Nå liker jeg jo i utgangspunktet ikke skinn i det hele tatt. Så bare pluss at det ikke er utvidet skinn. Burde hatt stolene som er i stoff. Pluss hadde jeg endt opp med denne så hadde jeg fåt lakkert taket i samme farge som bilen. Comp er da ingen nødvendighet 🤷♂️ Som eiger av gul bil er jeg 100% enig i at less is more. Men akkurat skinn på dash og dørsider utgjør så latterlig mye, resten må gjerne vere alcantara el stoff for min del. Comp er best p.g.a litt mer motor og nydelig design på stolene. Hva utgjorde dine siste 0,26% da 😅? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron788m Skrevet November 18, 2022 Share Skrevet November 18, 2022 F11 530d xdrive Denne så veldig ryddig ut 😀 Ron Jeremy og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 18, 2022 Share Skrevet November 18, 2022 50 minutes ago, Ron788m said: F11 530d xdrive Denne så veldig ryddig ut 😀 Enig. Mangler et par vesentlige ting for meg (den ble lagt ut før jeg kjøpte min i juli, da startet den på ca 460k…), men en svært ryddig og velholdt bil ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå