Snagg30 Skrevet Desember 5, 2022 Share Skrevet Desember 5, 2022 Unik bil selges, rått. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=283523779 Kolstad Jr., E.C., Walkabout og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 5, 2022 Share Skrevet Desember 5, 2022 Ingen rust, bortsett fra der det er rust. Alt funker, bortsett fra tingene som ikke funker. Ron788m, Marius2002 og Kolstad Jr. reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 5, 2022 Share Skrevet Desember 5, 2022 (endret) 2 timer siden, Snagg30 skrev: Unik bil selges, rått. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=283523779 Den fangeren aleine er nok til å få meg til å bare bla rett forbi annonsen.. Skjer med at det er tre ulike skiltnummere på bildene egentlig? "Sommerfelger kan følges med mot tillegg" 😂 Endret Desember 5, 2022 av Daniel. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 5, 2022 Share Skrevet Desember 5, 2022 40 minutes ago, Daniel. said: Skjer med at det er tre ulike skiltnummere på bildene egentlig? Står i heftelsen at bilen har byttet skilt. Ut ifra hvordan det er festet så er det jo ikke helt utenkelig at det kan ha falt av en gang eller to. Daniel. og Krisfje reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 5, 2022 Share Skrevet Desember 5, 2022 4 minutter siden, E.C. skrev: Står i heftelsen at bilen har byttet skilt. Ut ifra hvordan det er festet så er det jo ikke helt utenkelig at det kan ha falt av en gang eller to. Ja, men på to av bildene ligger det et tredje skiltnummer i frontruten 😄 Klarer ikke se hva bokstavene er så jeg får ikke søkt det opp. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Desember 5, 2022 Share Skrevet Desember 5, 2022 33 minutter siden, Daniel. skrev: Ja, men på to av bildene ligger det et tredje skiltnummer i frontruten 😄 Klarer ikke se hva bokstavene er så jeg får ikke søkt det opp. BS53844 - men forstår fortsatt ikke hvorfor det ligger der Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron788m Skrevet Desember 5, 2022 Share Skrevet Desember 5, 2022 Den fangern er så grom og blank, at det å skru fast et skilt på en normal måte blir for inngripende.. 🤡 Walkabout og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 5, 2022 Share Skrevet Desember 5, 2022 Kan noen utdype Japan-import-diskusjonen dere hadde på forrige side? Har som de fleste andre her hatt inntrykk av at Japan-import var ganske trygt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Desember 5, 2022 Share Skrevet Desember 5, 2022 2 timer siden, Werther skrev: Kan noen utdype Japan-import-diskusjonen dere hadde på forrige side? Har som de fleste andre her hatt inntrykk av at Japan-import var ganske trygt. Dette var noe jeg plukket opp fra en av disse kjente YouTube'erne som bor i Japan og ofte drar på auksjoner der. Han snakket om det som om det var noe "alle" var klar over der borte iallefall. Det gir mening for meg, da jeg har sett flere Japan-biler som er i betydelig dårligere stand enn km. Stand skulle tilsi. Må selvfølgelig ta dette jeg skriver med en klype salt, er ikke egne erfaringer, kun basert på hva andre sier/skriver. Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 6, 2022 Share Skrevet Desember 6, 2022 BMW 5-serie | FINN.no Sjelden bil ja. Er det at den ikke har varme i rattet som gjør den sjelden da? fupsaker og Maxmek reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 6, 2022 Share Skrevet Desember 6, 2022 10 timer siden, Kolstad Jr. skrev: Dette var noe jeg plukket opp fra en av disse kjente YouTube'erne som bor i Japan og ofte drar på auksjoner der. Han snakket om det som om det var noe "alle" var klar over der borte iallefall. Det gir mening for meg, da jeg har sett flere Japan-biler som er i betydelig dårligere stand enn km. Stand skulle tilsi. Må selvfølgelig ta dette jeg skriver med en klype salt, er ikke egne erfaringer, kun basert på hva andre sier/skriver. Mulig dette er en større problemstilling på diverse ettertraktede japanske biler som f.eks Skyline GT-R? 🤔 Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 6, 2022 Share Skrevet Desember 6, 2022 Det å ta med seg videre her er at på eldre biler der verdien er høy og km-standen i stor grad driver prisen opp så bør man sjekke en runde ekstra. Uavhengig av land. Er det penger å hente på å jukse så vil det alltid finnes noen som vil gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 6, 2022 Share Skrevet Desember 6, 2022 BMW X5 | FINN.no G05 med diesel begynner endelig å komme seg litt ned i pris. Denne så pen ut, mangler selvfølgelig Laser lys... fupsaker, papertiger og KireS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 6, 2022 Share Skrevet Desember 6, 2022 Slik var ikke markedet for 3 mnd. Siden.. har sett flere nede i det prisleiet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 6, 2022 Share Skrevet Desember 6, 2022 16 minutter siden, Skulebollen skrev: Slik var ikke markedet for 3 mnd. Siden.. har sett flere nede i det prisleiet.. og flere under også. Hybrider holder seg ofte dårlig i pris. forgjengeren 40e får du kastet etter deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå