Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

7 eiere (samt 7 forhandlere) er mye selv for en M-bil. 

Men er jo en typisk "sommerflørt" før man går videre til neste bil på bucket-lista.

Skulle jeg bytta ut min hadde noe sånt som denne vært innertier.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=298549575

Endret av Lars89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Lars89 skrev:

7 eiere (samt 7 forhandlere) er mye selv for en M-bil. 

Men er jo en typisk "sommerflørt" før man går videre til neste bil på bucket-lista.

Skulle jeg bytta ut min hadde noe sånt som denne vært innertier.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=298549575

Da er du så innmari nære reell salgspris på en GT4 at jeg tipper det vil vere ett mye mer økonomisk valg. I tillegg til at GT bil er GT bil😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Werther skrev:

Ikke ofte man ser såpass fine og originale E39 Touring til salgs som ikke er 540i. Nesten alle 525TDSene har gått på høggern nå, og det gjør vel muligens denne også snart hvis ingen bretter opp ermene og fikser EU-mangelllappen. 

 BMW 5-serie | FINN.no

Artig å se slike urørte eksemplarer, antar at denne har hatt samme eier i veldig mange år. Dette har i såfall "reddet" den så langt. Det er rart med det, men biler som dette har ikke livets rett i Norge. Det skal liksom herjes i stykker og kastes, ser ikke det med andre biler i like stor grad. Jeg har sett noen E39 på høggern, er ikke grenser hvor voldtatt noen av de er i forhold til de andre bilene som står der. Passater, Golf, Corollaer står ganske intakte på hos høggern. Litt rust her og der, kanskje en liten skade i ett hjørne. E39, W210, gamle A6er…de er fullstendig ramponerte. Er faen meg ingen ting som kan brukes om igjen..alt er herpa, rullemalt og slått i filler. Er glad jeg iallfall fikk reddet en E34 fra ett slikt endelikt 😅

Nå har jeg nettopp vært på biltur til Nederland, overraskende mye 90 talls BMW, Mercedes og Audi som fortsatt ruller urørte rundt på veiene i Tyskland og Nederland. Alltid med en godt voksen eier bak rattet. Det blir sånn i land som ikke har rånerkultur. Ikke noe negativt om rånere og raggere, det er fin rekruttering til bilinteressen. Men det er synd at de bruker opp så mye bra biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Werther skrev:

Ikke ofte man ser såpass fine og originale E39 Touring til salgs som ikke er 540i. Nesten alle 525TDSene har gått på høggern nå, og det gjør vel muligens denne også snart hvis ingen bretter opp ermene og fikser EU-mangelllappen. 

 BMW 5-serie | FINN.no

 

 

292_112375217.jpg

Skulle jeg eid en bil på nytt, hadde det blitt den. Jeg hadde en blå 525tds manuell ei stund. Den var god å kjøre og artig. Kikka på en tilsvarende for en del år siden før jeg kjøpte meg e61, som det ikke ble noe ut av. 

Men man ser ikke så ofte manuelle av disse lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Fredrik 90 said:

Nå har jeg nettopp vært på biltur til Nederland, overraskende mye 90 talls BMW, Mercedes og Audi som fortsatt ruller urørte rundt på veiene i Tyskland og Nederland. Alltid med en godt voksen eier bak rattet. Det blir sånn i land som ikke har rånerkultur. Ikke noe negativt om rånere og raggere, det er fin rekruttering til bilinteressen. Men det er synd at de bruker opp så mye bra biler.

 

Det er et tveegget sverd med bilmiljøet i dette landet. Vi har et mer variert og fargerikt bilmiljø enn de fleste andre land i Europa, men dessverre blir fryktelig mange av bilene kjørt i hjel og vraket når de er 15-20 år gamle. Se bare på amcar-miljøet og hvordan raggare har ødelagt og vraket enorme mengder med fine 70/80/90-talls amcars som i utgangspunktet ble kjøpt og eid av fornuftige folk. Så havnet de i hendene på "bønda i fra nord"....

Akkurat som med alt av halvgamle BMW.  I formiddag passerte jeg en E60 LCI 525d på E6 og ble faktisk sjokkert over å se at sjåføren var pensjonist. Bruktmarkedet for BMW her til lands er rimelig "skeivt" da nesten alt blir støvsuget opp av yngre folk under 22 og kjørt og brukt dertil. Det finnes snart ikke brukte BMW på finn som ikke har "stage 2" og "altmulig-delete"...

 

@Shattered 525TDS med manuell kvalifiserer vel til hønsetenner, i hvertfall her til lands. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@HenrikSolberg Ikke super annonse og bilder vil jeg si, samt at alcantara er det ikke så mange som liker i 5-serie (sikkert bare meg). Så bør man kanskje dra opp andre ting enn PDC, BT tlf prep og 19" når man skal kalle en 5-serie fra 2011 for "svært velutstyrt". Tross alt ikke en Passat fra 2005.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens mest strøkne er vel å ta i når den har gått 230kkm og total restaurert, men pen bil absolutt 😄 Ser ut som det er noe som bobler under lakken på bilde 16 og 51 🤔

Wenaas sin E30 M3 DTM Jägermeister er mer perfeksjon og ryddighet enn denne, syns jeg. 

Endret av Markus E30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...