Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Fredrik 90 said:

Skal si X5 med 3 liter diesel holder seg bra i pris. For denne prisen får man en bra utstyrt 2020 X5 45e med lavere kjørelengde og nybilgaranti..

BMW X5 | FINN.no

En ting er å legge bilen ut for denne summen på finn, men det er salgsprisen på kontrakten som sier hva den er verdt. Jeg tror neppe det står 749000kr på den når den dagen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, papertiger skrev:

En ting er å legge bilen ut for denne summen på finn, men det er salgsprisen på kontrakten som sier hva den er verdt. Jeg tror neppe det står 749000kr på den når den dagen kommer.

Det har du rett i, men jeg tror det er tilsvarende prutningsmonn på en X5 45e også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Marius2002 skrev:

Elektrisk anleggsbil. Nå begynner vi å snakke:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=319300771

Da får vi satse flere kommer etter. Maxus Pick-up er en vits.
Minuset med den i link er lett lastebil-sertifikat og … pris…

Det der er den eneste elbilen jeg faktisk kunne tenkt meg å kjøpe, på tross at den også kommer som fossil versjon. 

Ford Norge skal jo ta inn denne som personbil for klasse B, men da med Standard Range batteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Det der er den eneste elbilen jeg faktisk kunne tenkt meg å kjøpe, på tross at den også kommer som fossil versjon. 

Ford Norge skal jo ta inn denne som personbil for klasse B, men da med Standard Range batteri.

Ja, hvordan blir lastekapasiteten for kl B? Det er jo litt av plusset på den i linken. Men minuset er jo at brukere er begrenset. Rekkevidden/motorkraft på SR? Ladehastighet? Og kommer den med 4x4? Oog pris? :)  Ble mye spm, men jeg er nysgjerrig :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Det er mye penger for en bil som med veldig stor sannsynlighet kommer til å gi deg trøbbel og stå en del på verksted. Verden går videre men italienere og engelskmenn bygger fortsatt biler slik de pleier 😅 

Ikke bare biler, vi har noen italienske Cnc maskiner her på jobb og det kan ikke sammenlignes med Tysk eller Japansk, eneste jeg kunne tenkt meg fra Italia hadde nok vært Lamborghini, alltid vært min favoritt (Helt siden jeg hadde Countach hengende på veggen sammen med Samantha Fox på 90 tallet 😂)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Haug530D skrev:

Ikke bare biler, vi har noen italienske Cnc maskiner her på jobb og det kan ikke sammenlignes med Tysk eller Japansk, eneste jeg kunne tenkt meg fra Italia hadde nok vært Lamborghini, alltid vært min favoritt (Helt siden jeg hadde Countach hengende på veggen sammen med Samantha Fox på 90 tallet 😂)

Ville foretrukket britisk pupp fremfor Italiensk, ja også Lamborghini.

Selvom det er VAG og kanskje potensielt mindre ræva enn Fabricaione Italia automotive bla bla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, E.C. skrev:

Det er vel en del biler i Norge som er presset inn på kl. B med latterlig lav juridisk lastekapasitet, uten at det stopper brukerne til å laste disse godt.

Tror SVV kommer til å utføre kontroller (på lik linje med støre vogner) i fremtiden, da det er flere elbiler med fryktelig lav "godkjent" lastekapasitet. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, E.C. skrev:

Jepp, men sett Model 3 ned i 251 og opp i 365. Forskjell? Aner ikke. Begge hadde hengerfeste ellers er utstyr lik. Ser det varier veldig, så må sjekke hver eneste en som er aktuell, så spørs om noen sitter med dartpiler og setter nyttelast.

IMG_2459.thumb.jpeg.002c6979d92192ced49036b545a1392b.jpegIMG_2458.thumb.jpeg.c5ee4a3ab5e69a8716571137ef7bb1a4.jpeg

Men ja, Hyundai Ioniq 5 var vel verstingen som med topputstyrt bil hadde kun 160kg nyttelast. Jeg tror jeg surfer på grensen med min Model 3 på langtur, blir greit når vogn ikke er med lengre, har 311kg. Takboks utgår uansett(henger en Thule Force XT(?) i taket i garasjen, blir ikke brukt). Men ja, er greit innafor i det daglige på vekt. Flaut at en i3 har høyere nyttelast.
Uansett, Politiet er allerede på ballen med vekt på personbiler, selv om det kanskje ikke er veldig utbredt praksis enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...