Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

På 29.11.2023 den 9.44, Peak skrev:

Lekkert, veldig gøy å se. Helt utrolig at E60/E61 kan være så vanskelig å finne i original stand, slet selv med å finne en 100% original 2010 modell, den er jo «kun» 13år… Finner det rart at absolutt «alle» skal fikle og endre på noe. Felger er selvfølgelig helt i orden, men innvendig lamper, Android skjermer, basskasser, M-striper over det hele. Disse er jo best fra fabrikk (ref. lenken til annonsen)

Ja man er nok litt seint ute nå om en skal ha en 100% original E6x, som i tillegg skal oppfylle x antall krav til motor, farge, utstyr osv.

Da må man enten jekke ned kravene, eller bite i det sure eplet og velge en som har vært plukket litt på og heller reversere det som er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var hele poenger mitt det. Den siste utgaven er kun 12 år gammel og det finnes mange, men omtrent ingen av de originale. Trenger ikke en gang stille krav til noe som helst. Var på jakt etter en 520d men så ny som overhodet mulig, selv det ble for mye å be om. Hvorfor alt som allerede er bra må tukles med kan jeg ikke forstå. Reversere går fint, men mtp. hva som er blitt gjort med disse forklarer nok noe om hvordan de faktisk er kjørt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke stiller noe som helst av krav så ligger det flere originale E60/61 ute på Finn nå, til nød noen med uoriginale felger 🙂 520d og "så ny som overhodet mulig" er da to krav.

Noen liker å "tukle" med biler fordi de har lyst til å sette sitt eget preg på de for eksempel.

Er ikke 100% sikkert at bilen er herjet med eller behandlet dårlig bare fordi den har tvilsomme (visuelle) modifikasjoner. Noen folk har bare svært dårlig smak 😆

Er samme greien med E9x. Veldig mange som er "tuklet" med, men går fint an å få tak i originale biler også.

Både jeg og en kollega fikk tak i E91 LCI med dieselsekser, M-Sport osv som var helt originale nå i løpet av de siste månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.11.2023 den 10.58, laffe skrev:

Jeg har ikke prøvd komfortseter i E83, men syntes sportsetene som er i disse er helt nydelig. Er egentlig komfortseter noe å trakte etter for E83?

Ser jo ikke like deilige ut som komfortsetene i feks E6x og mangler jo også uttrekkbar lårstøtte. 

synst komfårseter i e39/e38/e53 og e83 er langt mer behaglige en e60 og nyere komfårstoler, men sidestøtte er jo fraværende nesten. men du synker skikkelig inn i stolen, men e70 facelift stol med merinoskinn er ikke langt unna i komfår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, liffi skrev:

Godt & blandet

pen bil generelt men

hva har skjedd med dashbordet tro, var veldig ujevn søm.  med misbruk lever jo bakstilling på lånt tid, alpina og har jo 760 drivverk bak på på sine utgave med høy effekt å rwd. samtidig er dette ubrukelig uten diffbrems :P

 

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Det kan jeg aldri tenke meg at er tilfelle 😅🙄

IMG_9071.thumb.jpeg.f7f69803bc0a7682241b07e2df27e2b4.jpeg

Her er det jo funksjon som er prioritert og ikke utseende.

Han der bor rimelig langt nord i landet og trenger nok bra belysning om vinteren 🤷🏻‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, liffi skrev:

Godt & blandet

pen bil generelt men

Er ikke RWD uten diffbrems ubrukelig på denne bilen? Hva er vitsen? 😅

Husker igjen denne da den gikk i området her når den var ny. Rimelig bøs skute den gang. Mener han som hadde den da kjører en X6M Competition i dag 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Daniel. skrev:

Her er det jo funksjon som er prioritert og ikke utseende.

Han der bor rimelig langt nord i landet og trenger nok bra belysning om vinteren 🤷🏻‍♂️

Sorry men her støtter jeg function before look.

Vist det er snakk om vintersessong bruk, det er også slik at de som bor litt ut av byen får brukt en slik lys rigg mye mere:) jeg kan fort få kjørt opp mot ett par timer med noe få ned diminger . Og da er verd og ofre noe utsende:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...