Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

51 minutter siden, Snagg30 skrev:

Jeg personlig kan ikke fordra hvit E46 M3, vet ikke hvorfor men synes det ser litt rart ut. Men vet mange liker det, jeg er nok bare litt sær :) 

Er heller ikkje heilt for kvite biler generelt men syns den passer godt egentlig kvit   og ho liker godt hvit. Men mi tar nok èin tur inn og ser på den og få den på bukk for og få det rette inntrykket. Spørs om mi tar èin tur også og ser på den grå er ikkje så langt unna. Den ser også utrulig fin ut små bagateller men veldig fin heilhet. 

Endret av Syvert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MagnusAG99 skrev:

Sorrynotsorry, men noen måtte ha betalt meg for å overta den der... Ikke et ord i annonseteksten om KM standen heller haha. En Toyota med 300 000KM? Sure. En BMW med 650 000KM? Aldri. 

Sendte mld. På denne tidligere i uka for å høre hva som evt. Hadde blitt byttet, ikke noe svar, enda 😅 Hadde vært interessant å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, papertiger skrev:

Dagens optimist, ca dobbel pris av resten av markedet. 

https://www.finn.no/357721391

Mulig selger har blitt tvunget av sin bedre halvdel til å legge bilen for salg mot sin vilje 😬

Men du får jo "oppgradert understell med Bilstein PSS12 justerbart" i optimal kombinasjon med Minerva F205 🙈

923_35e34a60-ce3f-45bf-b3b7-6932d8b683dd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...