Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

10 timer siden, E.C. skrev:

Jeg lurer på om du blander med en F3x Alpina som stod hos Solheim og som hadde olivenfarge?

Det stemmer at det stod en med en brunfarge med det interiøret der. Men likte det bedre med svart utvendig farge. Og @Snagg30: 4'er kjører bra, og ble enda bedre med LCI som denne er med bredere sporvidde bl.a. og oppgraderinger i understell. Men du får nok en god pris, da slike interiør er tungsolgt. Og ser at skinnet trenger litt kjærlighet. Men fy så lekker den faktisk er.. Du blir nok dog sittende på den, tror jeg. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, E.C. skrev:

Jeg lurer på om du blander med en F3x Alpina som stod hos Solheim og som hadde olivenfarge?

Er samme i den; Muskat/Nutmeg.  Alpina-Archive | Car Profile: BMW Alpina B4 S Coupe Allrad #253 

@Snagg30 Har ikke @Saltkjelen den interiørfagen i M550n? 

Jeg synes det (som regel) er pent med interiør som ikke er svart. Hadde en gang en brun Ford Focus med brunt skinninteriør; jeg syntes den var lekker, men bil-klargjøreren kalte det "smakløshet satt i system" 😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@E.C. Bingo! Takk. 

@Orjan om det er samme som Lasse har så liker jeg det, så da avventer jeg litt til @Saltkjelen svarer :D jeg er jo svak for farget interiør og tar gjerne en svart bil med pent interiør. Alltid penere en svart/svart. 

edit: fikk tilsendt bilder i sollys, synes det er pent jeg. IMG_1893.thumb.jpeg.f211d541949884cb85a57e811fbb44a2.jpegIMG_1894.thumb.jpeg.328af98ef5f1a501ae16cb8cba82d482.jpeg

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruktbil til salgs: BMW M5 - 2005 - Svart - 507 hk - Sedan | FINN.no

Hvorfor er det ingen som kjøper denne? Er det noe jeg overser her?

Nå har de satt den mer ned i pris også, denne er jo så fristende at det gjør vondt langt inn i sjela. Til denne prisen så er den jo en god investering hvis man ser for seg ett langvarig eierskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Bruktbil til salgs: BMW M5 - 2005 - Svart - 507 hk - Sedan | FINN.no

Hvorfor er det ingen som kjøper denne? Er det noe jeg overser her?

Nå har de satt den mer ned i pris også, denne er jo så fristende at det gjør vondt langt inn i sjela. Til denne prisen så er den jo en god investering hvis man ser for seg ett langvarig eierskap. 

Har og lurt på dette egentlig .

Vet jo at mange er redd for km stand osv på disse ,men denne er påkostet endel faktisk .

Har lagret den tidligere annonsen da den stod for salg og der mener jeg mye av disse dyre delene var byttet .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snagg30 skrev:

@E.C. Bingo! Takk. 

@Orjan om det er samme som Lasse har så liker jeg det, så da avventer jeg litt til @Saltkjelen svarer :D jeg er jo svak for farget interiør og tar gjerne en svart bil med pent interiør. Alltid penere en svart/svart. 

edit: fikk tilsendt bilder i sollys, synes det er pent jeg. IMG_1893.thumb.jpeg.f211d541949884cb85a57e811fbb44a2.jpegIMG_1894.thumb.jpeg.328af98ef5f1a501ae16cb8cba82d482.jpeg

Dette interiøret er veldig fint Snagg må jeg si 😊

Støtter deg i det med farge på interiør og .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...