Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 hour ago, Haug530D said:

Wow, nå ble jeg nesten blåst av banen, tenk å eie Norges eneste E34 520 som er ombygd til 525I, det er også chip i hjernen som skal gi hele 21hk mer, og som om det ikke var nok så er girkassen lakkert gul, må si jeg er helt målløs her jeg sitter.

https://www.finn.no/mobility/item/384786189?ci=14

"Norges eneste godkjent ombygde fra 520i til 525i?"

Jeg tviler på at det er den eneste, men det er nok ikke mange som gidder å godkjenne ombyggingen siden 520i og 525i motorene ser tilsynelatende like ut. (I denne har det stått M20 motor, så da er det litt mer åpenbart)

Skrevet
4 hours ago, Fredrik 90 said:

Veldig merkelig måte å spekke en bil på… Synes G30 545e står alt for høyt i pris, kan fint hente inn en fra Sverige for rett rundt 600 000,-.

Skulle til å si at denne spec’en lyser tyskimport lang vei, men neida, det er norsksolgt bil. Tydeligvis til en som brydde seg om skinntrukket dashboard og komfortseter i lekker farge, men som hater lyd.

Skrevet
46 minutter siden, papertiger skrev:

Skulle til å si at denne spec’en lyser tyskimport lang vei, men neida, det er norsksolgt bil. Tydeligvis til en som brydde seg om skinntrukket dashboard og komfortseter i lekker farge, men som hater lyd.

Ja, her lukter det firmabil lang vei iallfall 😂 Her er det en som har hatt ett budsjett å holde seg innenfor. 

Skrevet

Lol, bra alle dere spinner opp teorier i stedet for å ta en liten sjekk på eierhistorikk. Hadde jeg vært 70 år på kjøpstidspunktet og muligens gått med et høreapparat hadde jeg også gitt totalt beng i stereoanlegg og det hadde heller ikke vært noe kleint.

Screenshot_20250125_193239_SamsungInternet.thumb.jpg.4f11505644f07f4b7dde6062a1ac9837.jpg

Skrevet (endret)

Synes det er kjekt å spinne opp historier jeg, de fiktive er oftest de mest interessante :D ikke overrasket over at det var en eldre herremann. 

Finfin M550d i champagne quartz med tidenes lekreste interiørfarge på F11: merino amarobrun. Fy så lekkert, det interiøret skulle jeg hatt i vår blå! Og individual treverk av den sjeldne sorten. 
https://www.finn.no/389730687

Ymse hjul da, men med en liten korrigering der er det jo en sabla lekker bil. 

Endret av papertiger
Skrevet
52 minutes ago, papertiger said:

Synes det er kjekt å spinne opp historier jeg, de fiktive er oftest de mest interessante :D  

Hehe, absolutt, men her var faktisk eldre person det første jeg tenkte.

Skrevet

Så nettopp en video av noen som fjerna folie på en Cybertruck og det var helt krise så her har noen gått på en smell. 

Og kamelonlakk var vel poppis for ca 20 år siden? 

Hadde jeg hatt så mye penger å kjøpe pickup for hadde jeg heller kjøpt en Ram TRX. 

Ser for meg diverse firmaer kjøper disse for oppmerksomhet, men den stadig sterkere koblingen mot ytre høyre er jo dårlig PR.

Skrevet
2 timer siden, E.C. skrev:

Lol, bra alle dere spinner opp teorier i stedet for å ta en liten sjekk på eierhistorikk. Hadde jeg vært 70 år på kjøpstidspunktet og muligens gått med et høreapparat hadde jeg også gitt totalt beng i stereoanlegg og det hadde heller ikke vært noe kleint.

Godt vi har litt fantasi da, kjedelig om alle skulle være så dønn seriøse hele tiden…

1 time siden, Marius2002 skrev:

Ikke for å bli helt Tesla. Men første Cybertruck på norske skilt? Import. Like lite imponerende nyttelast som F150 Ligtning tatt i betraktning at det er en pick-up.

Finn.no | Cybertruck

IMG_5441.thumb.jpeg.fdc4c45f8a494abb9537a09d259f3cf2.jpeg

Som pickup er dette helt ubrukelige biler med den nyttelasten de har. Men lets face it…det er ingen som kjøper disse bilene for å ha makse ut nyttelasten. F-150 Lightning har i det minste 150 kg mer enn denne i nyttelast, men veldig mye mindre enn en Ford Ranger som har nyttelast på 800 kg. Men dette er en smal nisje, ingen kjøper dette som en ren arbeidsbil. Ingen firmaer som har behov for en Pickup kjøper sånne biler som dette. Det er rene status symboler, enkelt og greit.

Men å gi 1,7 mill for en bil utenfor fabrikk garanti og med usikker tilgang til oppdateringer er jeg usikker på om jeg ville. Denne har vel heller ikke Europeisk standard når det kommer til lader, kult å drasse rundt på adapter. Da hadde jeg heller kjøpt en RAM TRX ja, eller spart 700 000,- og kjøpt en ny F150 Lightning med full 5 års norsk nybilgaranti, service avtale, fastrente kampanje og Europeiske spesifikasjoner. F150en tåler en trøkk også i forhold til Cybertruck slik Whistlindiesel har demonstrert 😂

Skrevet (endret)

Jeg er kanskje trangsynt, men meningen med pickup må jo være å kunne laste materiell bakpå og frakte. Å kunne frakte 16 sekker støp er jo ikke akkurat noe å rope hurra etter. Men jeg skjønner jo at folk som kjøper Cybertruck i Norge gjør det for syns skyld. Den har jo tilstedeværelse på veien og er jo velkommen... Mulig Cybern ikke tåler allverden, ikke hørt om vedkommende du refererer til :) Og folien var vel litt 2001 ja… 

Nei, kjøp X7 istedenfor :) 

Endret av Marius2002

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...