teerex Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) 7 timer siden, TorsteinAa skrev: Han tenker nok at bilen er så fantastisk at den "selger seg selv", men ja solid beløp og bilen hadde nok sett finere ut med finere omgivelser. Tror egentlig det er bilen han vil vise fram, ikke omgivelsene 😄 Iallefall ikke noe jeg hadde reagert på hvis jeg var interessert i en slik bil. Og ikke omgivelsene.... Hvis en bil krever spesielle omgivelser for å se fin ut, så tror jeg at jeg hadde stått over uansett 😄 Men i mine øyne er bildene helt utmerket for å presentere bilen. Endret 4 timer siden av teerex LP760 reagerte på dette 1
Shattered Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Finnes det noen adblock til finn-appen? Masse reklame der om dagen, har adblock på nettleser men ikke til app🙃 Samsung s20 om det har noe å si. https://www.finn.no/396404872 Hadde vært fint å ha en sånn i samlinga
sluquet Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Du kan bruke pihole, men da må du være på nettverket der den står (kan bruke vpn hjem når du ikke er hjemme evt).
Werther Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden On 3/12/2025 at 7:28 AM, Saltkjelen said: kommer man over noe man ikke liker eller bryr seg om - bla videre. Du mener å fremstå som et godt eksempel? Type politisk korrekt besserwisser med egen fanclub som har slengt dritt om BMW sitt design i årevis i Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc Kanskje greit å leve som du preker før du slenger med leppa. Men bedre med dobbeltmoral enn ingen moral? Man kommer lengre med å ta seg selv litt mindre høytidelig og tåle litt humor og harselering uten at man fyrer med alle pigga ute. HakonLimseth reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå