EspenM3css Skrevet i går, 17:32 Skrevet i går, 17:32 https://www.finn.no/403613860 👀 Markus E30 og Dusy reagerte på dette 1 1
sdhild99 Skrevet i går, 18:29 Skrevet i går, 18:29 (endret) 1 hour ago, EspenM3css said: https://www.finn.no/403613860 👀 Hehe, jeg har ventet på at noen skal poste en link til min annonse i den store finn.no-tråden Det som er bra med at annonsen til et medlem av forumet her havner i denne tråden, er at jeg er tilgjengelig for alle spørsmål. Her er det ikke nødvendig å lure på hva vedkommende som laget annonsen tenker, det er bare å spørre. Kjør debatt om annonsen, bilen, prisen og andre ting som er relevant, så skal jeg svare etter beste evne. Jeg er selvsagt også åpen for innspill. Endret i går, 18:50 av sdhild99 Dusy, Ron Jeremy og Orjan reagerte på dette 3
E.C. Skrevet i går, 18:54 Skrevet i går, 18:54 (endret) Fine bilder, spesielt sammenlignet med den der E36en som er lagt ut til en halv mill og med 6 ræva bilder. Nærbildet av rattet er kanskje litt rart, føles ut som at det fremstår tjukkere enn det er pga. vidvinkel? Hadde kanskje tatt et bedre bilde der. Ellers bra detaljenivå i forhold til prisområdet man forlanger. Prisen er kanskje generelt noe høy mtp. km-stand? PS: Generelt veldig fin bil da, lykke til med salg Endret i går, 18:55 av E.C. mossing 92 og sdhild99 reagerte på dette 1 1
sdhild99 Skrevet i går, 19:03 Skrevet i går, 19:03 3 minutes ago, E.C. said: Fine bilder, spesielt sammenlignet med den der E36en som er lagt ut til en halv mill og med 6 ræva bilder. Nærbildet av rattet er kanskje litt rart, føles ut som at det fremstår tjukkere enn det er pga. vidvinkel? Hadde kanskje tatt et bedre bilde der. Ellers bra detaljenivå i forhold til prisområdet man forlanger. Prisen er kanskje generelt noe høy mtp. km-stand? PS: Generelt veldig fin bil da, lykke til med salg Takk for fint innspill E.C. ! Enig i at det nærbildet av rattet ble litt rart. Jeg tror kanskje ikke det er SÅ tykt som man kan få inntrykk av. Men tykke ratt er vel på moten når man ser på G90/G99 🤣 Jeg skal ordne et bedre bilde der. Ja, prisen er nok noe høy mhp dyrtid med fortsatt høye renter og generell uro i verdensbildet. EspenM3css og E.C. reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet i går, 20:43 Skrevet i går, 20:43 Veldig ærlig annonse da, det er bra. Men jeg synes kanskje prisen var litt stiv tatt i betrakting av km stand og noe av det du nevner i annonsen. Tenker da på litt smårusk med motoren, oljelekkasje, fjusk og tikkelyd ved oppstart. Dette er nok noe man må forvente på en gammel BMW, men kanskje ikke til denne prisen? Men en fantastisk bil, jeg har sett den live på treff og den fremstår virkelig som ett smykke. BMWE39turbo, Ron Jeremy og sdhild99 reagerte på dette 2 1
LP760 Skrevet i går, 21:04 Skrevet i går, 21:04 2 hours ago, sdhild99 said: Hehe, jeg har ventet på at noen skal poste en link til min annonse i den store finn.no-tråden Det som er bra med at annonsen til et medlem av forumet her havner i denne tråden, er at jeg er tilgjengelig for alle spørsmål. Her er det ikke nødvendig å lure på hva vedkommende som laget annonsen tenker, det er bare å spørre. Kjør debatt om annonsen, bilen, prisen og andre ting som er relevant, så skal jeg svare etter beste evne. Jeg er selvsagt også åpen for innspill. Om ikke gjort allerede, legg ut på mobile også 👍 solgte nylig en Audi s3 som havnet i Schweinfurt. sdhild99 reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Ikke kast bort penger på Mobile.de, det er noen få som har vært griseheldige og fått solgt en spesiell bil til en eller annen intetanende tysker. Men dette er ikke så lukrativt når alt kommer til stykket med mindre vi snakker veldig spesielle eller sjeldne biler. For det første så er denne bilen for gammel til å få avgiftsrefusjon og for det andre så bruker du masse tid på folk som plutselig detter av når de finner ut at de må betale MVA ved innførsel i sitt land. Svært få europeere tenker ikke på at Norge ikke er medlem av EU.
LP760 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 7 minutes ago, Fredrik 90 said: Ikke kast bort penger på Mobile.de, det er noen få som har vært griseheldige og fått solgt en spesiell bil til en eller annen intetanende tysker. Men dette er ikke så lukrativt når alt kommer til stykket med mindre vi snakker veldig spesielle eller sjeldne biler. For det første så er denne bilen for gammel til å få avgiftsrefusjon og for det andre så bruker du masse tid på folk som plutselig detter av når de finner ut at de må betale MVA ved innførsel i sitt land. Svært få europeere tenker ikke på at Norge ikke er medlem av EU. Er gratis på Mobile. Og ikke noe vanskelig å få solgt biler nedover. Handler om pris. Triks og litt miks, så løser det seg ganske så enkelt. Ron Jeremy reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 1 minutt siden, LP760 skrev: Er gratis på Mobile. Og ikke noe vanskelig å få solgt biler nedover. Handler om pris. Triks og litt miks, så løser det seg ganske så enkelt. Hvis det er gratis så skader det selvsagt ikke å slenge ut en annonse. Men oppgi at moms kommer i tillegg i EU land
sdhild99 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 17 hours ago, Fredrik 90 said: Veldig ærlig annonse da, det er bra. Men jeg synes kanskje prisen var litt stiv tatt i betrakting av km stand og noe av det du nevner i annonsen. Tenker da på litt smårusk med motoren, oljelekkasje, fjusk og tikkelyd ved oppstart. Dette er nok noe man må forvente på en gammel BMW, men kanskje ikke til denne prisen? Men en fantastisk bil, jeg har sett den live på treff og den fremstår virkelig som ett smykke. Hei Fredrik, Takk for innspill! Ja, pris er vanskelig. Jeg kan være enig i at prisen nok er litt i overkant. Det blir jo litt feil av meg å forsøke å forsvare prisen også tenker jeg, men èn ting vil jeg si: Oljelekkasje er fra strammer og dette har jeg time for å fikse til uka. Da blir det montert inn en ny S50B32-strammer. Ellers vektlegger folk ting veldig ulikt. Av den grunn er pris ekstra vanskelig synes jeg. Jeg snakket nettopp med en eier av en E34 M5 Touring, og han mener fusking ikke bør trekke ned noe særlig. Historikk og kilometerstand er jo ting som generelt sett er viktige faktorer i prissetting. Men igjen så er det ikke alle som vektlegger dette i samme grad. Det er jo bra at folk oppfatter annonsen som ærlig og meg som en seriøs person. Jeg synes dog det er vanskelig å finne balansen mellom å ikke gi bort bilen gratis, og samtidig få en anstendig pris. I 5 år har jeg ikke mottatt annet enn lovord for bilen, og det er hardt å innse at lovord kanskje ikke kan hentes ut i form av kroner og øre. Sånn, nå var jeg enda mer ærlig Jeg tar gjerne i mot innspill på en mer riktig pris, men jeg antar at dersom jeg spør 10 stk så får jeg 10 ulike svar 🤣 Ron Jeremy og Ampera reagerte på dette 2
Snagg30 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden @sdhild99 Litt av ei skute du selger Jeg personlig mener at annonse bilder som er tatt på samme sted samme dag ser mest ryddig ut, når det er sagt så er bildene pene men hadde kanskje ordnet noen litt bedre fra innsiden og litt detalj bilder. Men nå pirker vi voldsomt her! Alt i alt en ryddig annonse og mye god informativ tekst. Når det kommer til pris er det vanskelig å si, er markedet som bestemmer så enkelt er det. Jeg annonserte min E46 M3 med 188.000km først for 549.000kr, dette ga mye interesse og noen meldinger. Jeg endte til slutt med å redusere ned til 529.000kr også til slutt 489.000kr (ble solgt for 489.000kr). Det tok ikke skikkelig av i melding innboksen før den havnet under 500k, av erfaring etter snart 400 biler så er det alltid flere kjøpere jo billigere noe er noe som er naturlig. Synes din å min er like på noen områder som at de har gått langt men fremstår som biler som kunne halvert km standen uten at noen hadde stusset, og jeg tror du kan få solgt din til en god pris men kanskje ikke annonsert pris. Jeg klarte å selge min med nesten 200.000km til en halv million noe jeg mener er bra. Din nærmer seg 300k med litt ymse feil som jeg tror kan virke avskrekkende for noen Jeg driver og selger en E36 M3 med lav km stand og tilnærmet så strøken en bil kan bli. Her er det dog absolutt ingen interesse så langt, først annonsert for 550k og må 520k uten at siste pris utgjorde noe som helst så langt. Tipper vi ser 400 tallet her og før den kan markeres som solgt. Var det for øvrig du som sendte melding på den og ville ha innbytte? lykke til med salget! sdhild99 reagerte på dette 1
sdhild99 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 1 hour ago, Snagg30 said: @sdhild99 Litt av ei skute du selger Jeg personlig mener at annonse bilder som er tatt på samme sted samme dag ser mest ryddig ut, når det er sagt så er bildene pene men hadde kanskje ordnet noen litt bedre fra innsiden og litt detalj bilder. Men nå pirker vi voldsomt her! Alt i alt en ryddig annonse og mye god informativ tekst. Når det kommer til pris er det vanskelig å si, er markedet som bestemmer så enkelt er det. Jeg annonserte min E46 M3 med 188.000km først for 549.000kr, dette ga mye interesse og noen meldinger. Jeg endte til slutt med å redusere ned til 529.000kr også til slutt 489.000kr (ble solgt for 489.000kr). Det tok ikke skikkelig av i melding innboksen før den havnet under 500k, av erfaring etter snart 400 biler så er det alltid flere kjøpere jo billigere noe er noe som er naturlig. Synes din å min er like på noen områder som at de har gått langt men fremstår som biler som kunne halvert km standen uten at noen hadde stusset, og jeg tror du kan få solgt din til en god pris men kanskje ikke annonsert pris. Jeg klarte å selge min med nesten 200.000km til en halv million noe jeg mener er bra. Din nærmer seg 300k med litt ymse feil som jeg tror kan virke avskrekkende for noen Jeg driver og selger en E36 M3 med lav km stand og tilnærmet så strøken en bil kan bli. Her er det dog absolutt ingen interesse så langt, først annonsert for 550k og må 520k uten at siste pris utgjorde noe som helst så langt. Tipper vi ser 400 tallet her og før den kan markeres som solgt. Var det for øvrig du som sendte melding på den og ville ha innbytte? lykke til med salget! Tusen takk for flott tilbakemelding, det settes pris på! Nei, det var ikke jeg som lurte på innbytte 🙂
Ranger1000 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) https://www.finn.no/404459891 Blir disse solgt for annonsert pris for tiden? Jeg solgte min F80 M3 i 2019 for 980k, den hadde da gått 17000km. 6 år senere er kilometer høy og prisen knapt beveget seg. Bruktprisene holdes vel kunstig høye ettersom nye er blitt skamdyre. Vurderte litt å skaffe meg en M2 eller i den gaten, men nesten alt er priset i taket og samtidig høy kilometer. Så den tanken har kjølnet litt kan man si. Ingen tanker om bilen i annonsen, kun brukt som et eksempel. Endret 4 timer siden av Ranger1000 Skrivefeil
*MrB* Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 22 hours ago, sdhild99 said: Hehe, jeg har ventet på at noen skal poste en link til min annonse i den store finn.no-tråden Det som er bra med at annonsen til et medlem av forumet her havner i denne tråden, er at jeg er tilgjengelig for alle spørsmål. Her er det ikke nødvendig å lure på hva vedkommende som laget annonsen tenker, det er bare å spørre. Kjør debatt om annonsen, bilen, prisen og andre ting som er relevant, så skal jeg svare etter beste evne. Jeg er selvsagt også åpen for innspill. Annonsen er jo terningkast 6. Det som andre nevner her er rent pirk. Fantastisk flott bil, og ser overhodet ikke ut som den er gått så langt. Prisen er nok litt høy ja, men hvorfor ikke? Om du ikke må selge er det jo bare å legge seg der, og heller føre en ryddig dialog med den/de som som tar kontakt OG virker genuint interessert. Å selge M-bil kan være en hodepine, med masse useriøse henvendelser. Tror du vasker bort noen av de verste med en slik annonse. sdhild99, sveigis og Ron Jeremy reagerte på dette 2 1
sveigis Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 4 minutter siden, *MrB* skrev: Annonsen er jo terningkast 6. Det som andre nevner her er rent pirk. Fantastisk flott bil, og ser overhodet ikke ut som den er gått så langt. Prisen er nok litt høy ja, men hvorfor ikke? Om du ikke må selge er det jo bare å legge seg der, og heller føre en ryddig dialog med den/de som som tar kontakt OG virker genuint interessert. Å selge M-bil kan være en hodepine, med masse useriøse henvendelser. Tror du vasker bort noen av de verste med en slik annonse. Enig og ikke minst ,hva er galt med annonsen liksom? Her er bilder ,tekst alt som catcher meg hvertfall . Masse info sånn at folk som er tale/folkeskye slipper å ringe og kun overføre penger og reise med bil😎 Er jo noen som er sånn og . Lykke til @sdhild99 med salg og må si jeg er spent altså . sdhild99 og Ron Jeremy reagerte på dette 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå