Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Kunne jeg også fått litt informasjon om bilen din? :)

 

 

Har du noe mer info da? Regner med relativt dårlig utstyrt?

info ? tja den er stygg som nøkken og kan skremme faen på flatmark, gått 300,  dårlig casterstagforinger, så rister litt forran spess ved nedbremsing. å er generelt godt brukt. ( så du kommer til og finne et hav av småfeil )

 

utstyr ? tja den har xenon, avt hengerfeste, ac (som ikke funker nå pga ute temp sensor er ikke helt i humør), el vinduer rundt hele, oppvarma seter og ratt såklart,cruisekontroll.  men folkens, denna er drit stygg å er kun en slenge bil, den har riper og rust alle steder.

 

bilen er forøvrig utsyrt med antispinn som kan skrues av og på ,på knapp .samt et extra super mjukt understell for å være helt sikker på at man får den "jolle på åpent hav med bølger følsen" når du kommer inn i en sving fortere en 5 kmt.

 

bilen er mørk grå/blå eller svart eller noe, grumsette og fæl er`n uansett

 

å jeg har bare tenkt å bruke den opp, men jeg pendler og havner ofte i kø, så automat er egentlig og foretrekke. både mercedes/vag/bmw diesel aut er interisangt, jeg kan også betale for et mellomlegg.

 

nei har ingen bilder nå. å den har super kjipe org 15" el 16" hjul, denna bilen er alt annet en tøff,  den er faktisk så kjip at en 5 timers dokumentar om et solsikkefrø å dens betydning i universet. vil virke som en actionfylt super thriller med chuck norris og Arnold som redder verden i bronze fargete tangaer og med kun et balltre på deling i forhold.

 

så vanvittig kjip er faktisk denne bilen. husker ikke helt når bilen ble kjøpt in til huset her , men tror det var i 2010/2011 eller noe.

 

 

å for de som ikke har fått med seg hva det er, så er det da en 2001 e39 525d manuel touring

Endret av stig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooooi dæven! Det er samme bilen ja! Da har du gjort en god og riktig jobb! :) Å prisen er som jeg alltid pleier å nevne i sånne tilfeller... Man får hva man betaler for! :) Skulle jeg hatt en sånn så hadde jeg ikke hatt noe imot å

Gitt den prisen! :) Tok en ny titt på annonsen... Bilen ser jævlig bra ut! Eneste jeg ville endret er å tatt vekk den fæle chromen i midtkonsollen også fått eksosen lenger inn :) Di ripene ser ut til å kunne rubbes vekk :)

Tusen takk for det :) ja det er ofte slik at man får det man betaler for, men det er ofte vanskelig å se bare ved en titt på en finn annonse desverre... Ripene kan muligens rubbes bort. Chromen i midtkonsollen er bare en film jeg har lagt på, så den kan lett tas av :) Har fått høre at eksosen stikker for langt ut av andre, men det plager ikke meg noe særlig så har ikke gjort noe med det :) smak og behag, skal lete lenge etter en bil som er spesiallaget etter sine egne meninger hehe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med denne nydelige Z3 M, er prisen grei?

Jeg har jo egentlig ikke råd, men har regnet på det i all hemmelighet ... Sløyfer vi bryllupsreisen til våren, så går budsjettet opp! Tenk om vi heller kunne kjørt Europa på kryss og tvers i en Z3 M?

Hahaha det er vel en samtale du burde ha med madammen? [emoji14]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63648486

Denne er re-avertert for 2 gang, med en pris som ikke virker alt for ublu.

Er dette vansklige biler å selge?

 

Lite utstyr, noe høy kilometerstand, fargekombo og manuell. 

 

Tror de fleste som søker en 6-serie ønsker riktig utstyr, automat, fargekombinasjon, plettfritt eierforhold og noe lavere kilometerstand. 

 

Tungsolgt derfor, den appelerer ikke til den faktiske kundegruppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite utstyr, noe høy kilometerstand, fargekombo og manuell. 

 

Tror de fleste som søker en 6-serie ønsker riktig utstyr, automat, fargekombinasjon, plettfritt eierforhold og noe lavere kilometerstand. 

 

Tungsolgt derfor, den appelerer ikke til den faktiske kundegruppen. 

skal være enig i at første eier ikke gikk vill når utstyrs lista skulle krysses av, men det eneste jeg egentlig synes mangler er sportstoler og soltak.

Synes ikke 98k km på 9 år kan beregnes som over normalt.

Rødt interiør er kansje for spesielt intresserte, men jeg synes det står godt mot sort .

Ser at forholdsvis mange 630 er levert med manuell, jeg tror det er det beste valget til denne motoren da den leverer sitt beste på høyt turtall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...