Ivrig86 Skrevet Mai 14, 2016 Share Skrevet Mai 14, 2016 On 9. mai 2016 at 13.59, -Erik- skrev: For en e46 coupé med 150hk On 9. mai 2016 at 19.26, E.C. skrev: 330 manuell og droppet M3-skjermer så hadde det vært halvveis fornuftig. On 9. mai 2016 at 19.33, Solberg93 skrev: Så kritisk folk var til den da men ja enig i at den stivt prisa Gabz mener du M3 bredding er negativt E.C.? On 9. mai 2016 at 19.47, DanielStance skrev: Den blå E46en var digg! Men skulle vært 325i eller 330i! On 9. mai 2016 at 20.17, E.C. skrev: Er ikke breddinga jeg er negativ til, men at det er griller på en bil som ikke er M3. BMW har faktisk sagt som de er bare til pynt uansett. Konseptet der de skulle ha en praktisk betydning ble droppet, men selve grillene ble beholdt fordi folk likte hvordan det så ut. On 9. mai 2016 at 20.17, Peak skrev: Dropp M3 skjermer på en "ikke-M3". On 9. mai 2016 at 22.36, Slavearbeider'n skrev: Har du ikke M3, skal du ikke ha M3 skjermer eller eksos. Ikke tro du har noe, du IKKE har! On 9. mai 2016 at 23.46, hsd skrev: Ser ikke problemet så lenge det ikke kommer på ett M3 merke på bakluka. Hadde jeg hatt en E46 coupe, hadde jeg bytta skjermer tvert. Det blir rett og slett en helt annen bil, samtidig kan man ha gromme hjul uten at de stikker en halvmeter utenfor. Dette ser i utgangspunktet ut som en ryddig bil, blir mye mere kvalm av nyere modeller med diesel og M på bakluka originalt. Kjenner eieren av denne å må si bilen er veldig fin!! Om jeg ikke husker feil er det Automote som har "bygd den om" å lakkert Strøkent! Grunnen til at den ser sånn ut er fordi den egentlig skulle bli en M3, eieren hadde kjøpt en M3 også men planene ble endret å M3 er solgt videre. Denne er vel ikke akkurat alene om M3 utseende akkurat... Å helt enig i at så lenge det ikke er noe M3 merke bak må det vel være greit Prisen er høy iforholdtil at det er en 150hk ja men den har kostet langt mere enn 150 å bygge for di som vil prøve selv 😝😂 Folk forlanger jo 120-130 for vanlige coupeer også så syns ikke prisen er så "vill" som folk skal ha det til Jeg vurderte bilen selv før den kom tilsalgs... Hadde det vært 170hk og svart skinn hadde jeg nok kanskje kjøpt den!! Litt kresen 🙊 Men syns absolutt dette er en grom bil som skiller seg godt ut til en overkommelig pris! 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 14, 2016 Share Skrevet Mai 14, 2016 7 minutter siden, Gabz skrev: Han kan ha lagt en halv million i den for alt jeg bryr meg, man får veldig sjeldent igjen slik påkost uansett. Ellers så skulle vel jeg ha tatt 110.000 for den første 520IA'en min? Aner ikke noe om den bilen men ja 110 for en 520ia som er litt spessiell å bra får man Idag! Solgte den forrige min raskt for 130 med luft osv vel å merke. Men den var ganske så spessiell og bra! Prøver bare å si at man får som regel hva man betaler for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mai 14, 2016 Share Skrevet Mai 14, 2016 On 10.5.2016 at 7.08, littlep skrev: Optimist http://www.finn.no/75651325 100k ned så kan man begynne å snakke litt. Mulig han tror det er en fordel med steg 3 software, men dette senker prisen ytterligere 50k etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 14, 2016 Share Skrevet Mai 14, 2016 *rant alarm* Før (såvidt jeg vet) TRF begynte å bruke "Steg 1 ---4" var det ingen i Norge som brukte dette på diesel tuning/produkter. "TRF Steg x" er dog en konkret sammensetning av matchende software og hardware. Med andre ord representerer "TRF Steg x" et resultat innenfor gitte tekniske rammer. Så ser jeg jo at "steg" har blitt populært. Men det som forundrer meg er, hvis man kan ha "steg 1 og 2" uten fysiske forandringer, hvorfor ikke bare Steg 2 om ikke det har noen negative sider? Jeg tipper den aktuelle bilen har fjernet DPF, men hva ellers tilsier uttrykket "Steg 3"? Høres det spesielt kult ut? *rant over* Trond H. Olsen, Popza, Shattered og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mai 14, 2016 Share Skrevet Mai 14, 2016 9 timer siden, Ivrig86 skrev: Aner ikke noe om den bilen men ja 110 for en 520ia som er litt spessiell å bra får man Idag! Solgte den forrige min raskt for 130 med luft osv vel å merke. Men den var ganske så spessiell og bra! Prøver bare å si at man får som regel hva man betaler for Ikke for å være frekk mot noe av det du skriver, men kort sagt den E39en du solgte den gang var ikke verdt 130. Den går forøvrig pdd sin evige rundgang fra eier til eier så vet ikke om den er så spesiell og bra Cbrooen og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 (endret) 21 timer siden, Solberg93 skrev: Ikke for å være frekk mot noe av det du skriver, men kort sagt den E39en du solgte den gang var ikke verdt 130. Den går forøvrig pdd sin evige rundgang fra eier til eier så vet ikke om den er så spesiell og bra Ja det vet jeg. Alle som har eid bilen etter meg er Småunger uten penger/evnen til å ta vare på den da! Hehe bilen har fått nye skader osv fra hver av di så nå er den absolutt ingen bra bil lenger nei. Men når jeg solgte den var den veldig bra! Nå er den dessverre oppbrukt Endret Mai 15, 2016 av Ivrig86 HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 Han/hu har vel bommet litt her.......!? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=73458151 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 Jammen det er jo en "BMW 316 1.8L edition utgave med facelift" og usynlig M-optikk! Punger lett ut 85 lapper for det jeg. Slavearbeider'n og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 2 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Han/hu har vel bommet litt her.......!? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=73458151 nei, bilen har jo svær endestuss samt m-emblem på bakluken. Det er snakk om en m-bil, rart prisen er ikke høyere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 16, 2016 Share Skrevet Mai 16, 2016 Spenstig pris på denne: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=75618866&fks=75618866 Kunne i det minste ha fått på en ny "m" der det skal stå SMG bak girspaken, og byttet den oppripete askebegerluka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 16, 2016 Share Skrevet Mai 16, 2016 Den der har jeg sett mye mas om på FB. Folk som sier den er usedvanlig pen og velhold, og ting som: "den der kommer garantert til å bli solgt innen 3 dager" osv. Annonsen ble endret for 5 dager siden og dvs at den har lagt ute i minst 5 dager, så de tok feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 16, 2016 Share Skrevet Mai 16, 2016 Når man oppdager mangler i annonsebildene kan man jo lure på hvor "usedvanlig velholdt" den er i virkeligheten Imo er den priset ca 100.000 for høyt. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 16, 2016 Share Skrevet Mai 16, 2016 Haha. Ja, det er vel like lite sannsynlig at det stemmer, som i annonser med "Norges tøffeste?" og "alt utstyr/utstyrsbombe!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 16, 2016 Share Skrevet Mai 16, 2016 (endret) On 11. mai 2016 at 21.09, E39Martin skrev: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=75338468 Noen som vet noe om denne? Kompis som selger, har sett den i byen og fikk en del bilder på snapchat av den. Han driver med kjøp/salg av biler, men jeg har ikke beskuet denne close-up. Godt mulig han selger for kunde. Skaffer opplysninger om ønskelig(selv om jeg sikkert får samme info som du får ved kontakt) bilen er utrolig fin ihvertfall Endret Mai 16, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 Simpelthen hater at denne er rød og ikke sort. Fantastisk moro og se en "ny" e34.http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=76099784 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå