Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

On 21.8.2017 at 3.05, Gabz skrev:

Personlig ville jeg styrt unna 2-literen. Slappe motorer med høyt bensinforbruk, spesielt med automat.

Mistenker det ja, men nå er det ikke så veldig nøye da jeg kun trenger en "skit og tøv bil" for å dra henger med material fra BM og hjem til div. prosjekter. Aksjonsradius 5km. Kommer stort sett til å stå parkert.

 

On 21.8.2017 at 8.21, Skare1 skrev:

Var dyrt syns jeg, og E46 kler definitivt manuell bedre etter min mening :)

Enig i at manuell ville vært en bedre kombo her ja. Mulig litt dyr uten at jeg har kontroll på prisleie for disse, men km std er fin for alderen. Jeg orker ikke reise landet på langs for en gammel "skranglekasse" i denne prisklassen, så tenkte hente noe i nærheten, og da dukket denne opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, mcbanan skrev:

Her er det berre å kjenne sin besøkelsestid, hordalands raskaste dieselbil er på markedet!

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=99238571

Dagens:-P, du hendelse.
Går en GODT skremt 530d med 400gamp på samme øyen har jeg hørt.
Noe du har vært borti @TRF-Racing?
Eller er det @Hpi som har solgt sin gamle til en kar der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis som solgte denne M3en for litt over 6mnd siden, svært bra bil teknisk og karosserimessi igrunnen. Synes dog annonsen denne gange var noe dårlig, menmen...

Fikk ettermontert endel uvanli ekstrautstyr for e36 å være da kompisen hadde den:
-El-vinduer bak
-Cruisecontrol
-Autoblend midtspeil
-Parkeringssensorer bak
-2-soners klima (ikke uvanli på e36 da, men)

Dette var og gjort skikkelig og koblet opp mot terminaler, og ikke av typen sukkerbit-kobling :)  

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=102711211

Annonsen da kompisen solgte den:
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=89754388&fks=89754388

 

Prismessig ønsker jeg ikke å uttale meg noe, da det har vært litt turbulens i e36 markedet siste tiden virker det som :?

Endret av BjornarHS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Trond H. Olsen skrev:

Dagens:-P, du hendelse.
Går en GODT skremt 530d med 400gamp på samme øyen har jeg hørt.
Noe du har vært borti @TRF-Racing?
Eller er det @Hpi som har solgt sin gamle til en kar der ute?

Min ble solgt til Bergensområdet, Olsvik tror jeg. 400 gamp har den vel ikke men den går svært godt ja, Ser ikke bort fra at den til og med kan være raskere enn denne tds`en som til nå har vært raskeste diesel i Hordaland .  :) 

Endret av Hpi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Solberg93 skrev:

Er så lekre de felgene der! Vært på utkikk etter slike lenge, men dukker aldri/sjeldent opp noe. Kult hvordan forskjellig design på felg kan få de til å se større ut enn de er - ser jo ut som 20" disse :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 21.8.2017 at 14.19, Hawkon88 skrev:

Nå er det stor forskjell på CS (som den aktuelle med e34 motor/understell er) og CSI. 

Det låg en ganske bra CS ute for 250 inntil i går på finn,- men nå finner jeg den ikke igjen.

Jeg ser på carandclassic.co.uk at de fleste CS ligger på 20-30GBP. De som er restaurert, eller er i spesielt god stand ligger dog en del over. Denne: http://www.carandclassic.co.uk/car/C848107 er det nærmeste jeg kommer den aktuelle med s38. Så er vel kanskje ikke prisen på den norske så gale likevel..

 

Kanskje @Hardtop vet noe mer om prisnivået på disse?

Har faktisk ikke sjekket prisnivået så nøye. Har dog fått med meg at det er stigende. Folk som uoppfordret har synset om prisen på min har sagt 250-300K uten at jeg vet om det stemmer. Ellers er det jo et kjent diskusjonstema på div FB grupper at prisene på veteranbiler/klassikere er lave i Norge i forhold til ellers i Europa. Bård Risan hos Rud Vintage Garage river seg jo i håret :-)

Den som selges på Finn ble importert fra Sverige i fjor, og annonsert for rundt 280-300K mener jeg. Nå er den påkostet en del etter dette, uten at jeg kjenner detaljene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...