Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, fupsaker skrev:

Kanskje du burde kontakte forhandleren? Jeg håper det er slik at de ikke vet og derfor legger ut bilen slik de gjør og at de ikke bevisst skjuler..

Sendte en melding til forhandler og spurte om det var byttet noen deler på bilen i det siste for å lodde stemningen litt. Fikk til svar at bilen hadde hatt en skade i front og hadde hatt litt andre reparasjoner, jeg kunne ringe for mer informasjon. Så da vet de om det iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå snakket med selger (som kontaktet meg), i utgangspunktet litt provosert over at de begynner med å hevde at jeg har advart om dette for å sverte firmaet. Det er feil. Jeg vil bare gi en heads up for at folk som eventuelt kjøper denne skal vite at det har vært noe med den tidligere og få sjekket at alt er fikser. Men selger virker som et seriøst firma, er iallfall mitt inntrykk etter telefonsamtalen, og de hevder at de vil opplyse om dette til alle interessenter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Walkabout skrev:

Har nå snakket med selger (som kontaktet meg), i utgangspunktet litt provosert over at de begynner med å hevde at jeg har advart om dette for å sverte firmaet. Det er feil. Jeg vil bare gi en heads up for at folk som eventuelt kjøper denne skal vite at det har vært noe med den tidligere og få sjekket at alt er fikser. Men selger virker som et seriøst firma, er iallfall mitt inntrykk etter telefonsamtalen, og de hevder at de vil opplyse om dette til alle interessenter. 

Synes det er veldig bra at vi har dette forumet til akkurat slike head-ups som dette! 

Når det ikke er nevnt noe om det i annonsen, kan man jo aldri vite om forhandleren/selgeren faktisk kommer til å opplyse en potensiell kjøper om det heller. 

Det er plenty med useriøse aktører som selger biler uten å opplyse om tidligere skader osv., så dette mener ihvertfall jeg var veldig innafor av deg å skrive om her :) 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Riktig nok ikke en Bmw, men synes disse er ubergomme. En drømmebil med 1uz og ikke 2jz som de fleste har.
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=158278687

Siklet litt på den tidligere i dag 🤩 Synd med interiøret da. Har lagt en Soarer med 1JZ ute for en stund siden også. Ville heller hatt den, men orker ikke høyrerattet bil haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig, flotte linjer på bilen. Interiøret må man vel bare innse er slik en tidlig 90-talls japaner ville være, men man kunne sikkert freshet den bra opp med nyfarging av skinnet samt trekke om rattet. Nysgjerrig på ombyggingskittet til manuell også ville jeg tro det det er en ganske god bil å cruise rundt med den motoren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=158625500

ble lagt ut idag og solgt idag, ikke vanskelig å skjønne hvorfor

Kikket også på den, råflott. Ikke noen superpris med tanke på at det faktisk er en fem år gammel bil med over 100.000 kilometer på telleren (dog en grei/god pris), men veldig bra utstyrt. Fin farge på denne også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...