Slavearbeider'n Skrevet Mars 8, 2019 Share Skrevet Mars 8, 2019 Kattene dine stiger ikke i verdi, M5'en derimot..... Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2019 (endret) Edit: Nevermind. Har fått fruen med på spleiselaget, så vi beholder en god stund til (Ånei!). Vi vurderer nå å omgjøre denne til penværsbil og heller gå for en rimeligere SUV som nr. 1 bil. Så får heller banken bestemme om/når vi selger (pga. mer egenkapital til huslån evt). Har også endelig begynt å få litt innkallinger til jobbintervjuer, så jeg er forhåpentligvis snart tilbake i jobb innen forskning og analyser, og utav deltid i butikk. Endret Mai 8, 2019 av Thundercoil Diiesel, Skulebollen, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 8, 2019 Share Skrevet Mars 8, 2019 6 timer siden, Skulebollen skrev: Selge m5 til fordel for katt😳 La meg gjette; du hadde ikke reagert eller kommentert hvis det hadde vært snakk om hund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 8, 2019 Share Skrevet Mars 8, 2019 6 timer siden, StigJ skrev: La meg gjette; du hadde ikke reagert eller kommentert hvis det hadde vært snakk om hund... 🤨🤨🤨 Hadde det vert så ille hadde jeg bedt han selge hunden😬 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Mars 21, 2019 Share Skrevet Mars 21, 2019 Hva snakker vi om i KM stand og pris på denne evt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 21, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2019 (endret) @håk Den har vel gått 24X XXX nå. Pris er vanskelig å si. Edit: Har kjøpt litt deler som er på vei. 4x kamakselsensorer m/ o-ringer og skruer, 4x bremseskiver og klosser, slitasjevarslere, kjedestrammer m/pakning, motorolje og filtre. Så snart det kommer frem, blir det montert og bilen sendt på EU. Endret Mai 8, 2019 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 4, 2019 Forfatter Share Skrevet April 4, 2019 (endret) Alle delene nevnt i forrige post har ankommet. Hentet siste eskene i ste og begynte straks, siden det er nydelig vær og varmt ute. Tar litt i dag og litt i morgen. 😊 Akkurat nå holder jeg på med operasjon bremseskift. Har kjøpt noen kostbare Zimmermann-skiver. Semiflytende. Alle skal også ha "z-coating" overflatebehandling, som forhindrer rust på biler med store, åpne felger og godt synlige skiver. Blir spennende å se. Bilen godt plantet hos svigermor, hvor vi bor de kommende mnd pga oppussing og en liten brann. Er forøvrig første kjøreturen den har hatt siden oktober! 😁 Kjørte hele 400m i 40-sone. Haha. Flyttet den også ca. 20m på eiendommen nylig. 😛 Teller ikke. Skiver parat: Gammel bremseskive v.b. demontert: Ny skive på plass: Høyre bak: Høyre foran: 20190404_143927.jpg Endret April 5, 2019 av Thundercoil Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 5, 2019 Share Skrevet April 5, 2019 Dette blir bra og den bilen din ,er så digg 😀 Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 5, 2019 Share Skrevet April 5, 2019 Blir nice dette Får ta deg en kjøretur når du er ferdig Eller er du redd du ikke vil selge den etterpå? Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 5, 2019 Forfatter Share Skrevet April 5, 2019 (endret) 1 time siden, sveigis skrev: Dette blir bra og den bilen din ,er så digg 😀 Haha. Takk for det! 😁 1 time siden, Daniel. skrev: Blir nice dette Får ta deg en kjøretur når du er ferdig Eller er du redd du ikke vil selge den etterpå? Er litt redd for det allerede. Delvis pga motorlyden i går, og delvis fordi jeg ser den hver gang jeg går ut på kjøkkenet. Men den blir ikke kjørbar før kanskje i neste uke. Venter på nye kalippere foran, fra koed. Stemplene på mine var visst helt ferdige. Men jeg får heldigvis sende den på EU og tut og kjør etter det. Må bare få montert kjedestrammeren og ta en oljeservice disse ventedagene. De fire kamakselsensorene tar jeg når jeg har girkassen nede (clutchbytte). Det skal visst være 1000 ganger enklere. Endret April 5, 2019 av Thundercoil Daniel. og fxslin reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 5, 2019 Share Skrevet April 5, 2019 15 minutter siden, Thundercoil skrev: Er litt redd for det allerede. Delvis pga motorlyden i går, og delvis fordi jeg ser den hver gang jeg går ut på kjøkkenet. Ser den Får kjøpe deg en ny en i framtiden haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 9, 2019 Share Skrevet April 9, 2019 Nice, nice Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 25, 2019 Forfatter Share Skrevet April 25, 2019 (endret) Bilen står fortsatt. Koed sendte meg feil calipere, så jeg måtte sende dem i retur og vente på at de skulle komme tilbake fra påskeferie for så å sende de riktige. Mye styr. Jeg rakk hvert fall ikke å få den kjørbar til påsketreffet, så jeg måtte smugle meg selv inn med Subaruen (på gjesteparkeringen) i år. De riktige delene kommer mest sannsynlig i morgen ettermiddag. Har hvert fall montert alle skivene, så nå det er bare til å klaske det sammen igjen. Fikk tatt litt bilder i år også, men ikke så mye. Kom også ganske sent, så det ble hurtigknipsing, mer eller mindre i blinde, og det straffet seg mtp fokusering på et par av bildene. Jaja, er nå ingen som har betalt for dem. Haha. Håper dere tåler litt andre bilmerker også! Så havnet denne her på listen over forespørsler om fotografering, uten at jeg helt skjønte hvorfor: Litt Frankensteins monster. Var hvert fall en b25 med b28 swap og litt mods. Godt herpet sladdetralle. Litt ymse: Endret April 25, 2019 av Thundercoil BjornarHS, Designer, Weltzin og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 26, 2019 Forfatter Share Skrevet April 26, 2019 Tidenes dårligste bilde, men bedre enn ingenting. I går kveld kom endelig de riktige fremcaliperne fra Koed! Monterte dem i ste og tok meg en prøvetur. Skulle bare en liten tur i nabolaget, men det ble innom 3. nærmeste bensinstasjon, så innom en børsteløs vaskehall (få bort det verste støvet), innom Europris, innom apoteket og til slutt omveien hjem. Var veldig kjekt å kjøre skikkelig bil igjen. Fremover har jeg booket div. reparasjoner, så tenker jeg å sanke inn litt karosserideler og sende det til lakk når jeg har samlet alt. Første avtale er litt solfilm (8. mai). Så må jeg få fikset lekkasjen på AC og fylle på ny gass, og en liten rens. Har kjørt uten fungerende AC siden dag 1, og det er litt dritt med en sommerbil/kosebil. Daniel., E39_Cato, And-reas og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 26, 2019 Share Skrevet April 26, 2019 Kan tenke meg det var en grei overgang fra å kjøre Forester til å kjøre M5 igjen ja sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå