Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg pleier å ha med en jekk og lykt. Greit å vite om rust i hjulbuer, skader etter jekken utenom jekkpunktene, dårlige hjullager, foringer/slakk osv.

På x5en ble jeg lurt da ene døren bak ikke kunne åpnes og låskassen måtte byttes, cdspilleren funker ikke og ene xenon pæren tente ikke hver gang. Da kjøpte jeg bilen på en bensinstasjon, så styr unna de som ikke vil ha deg på bostedsadresse. Selger gav et skikkelig godt inntrykk!

e30en hadde ødlagte drivmansjetter fremme og oljelekkasje tettet med pakning på tube. Riktig nok hadde ikke selger gjort annet enn å fikse bensinpumpa, så skal heller klandre meg for å ikke sjekke godt nok på den.. Kostet bare en 500lapp i deler, men å ha ned bunnpanna på en ix for å få den sveist tar tid!

 

Min erfaring er at man aldri skal stole på selger og gå over bilen selv. Jeg har kjøpt bil av en utlending en gang, da jeg ville utfordre meg selv og skepsisen min. Under prøvekjøringen syns jeg å merke en litt rar/ekkel lukt, og spurte selger. Noe lukt hadde han aldri kjent! Jeg forsto jo selv at det bare var løgn etter 3dager og lukten kom snikende.. Så herretter skal jeg ikke la tvilen komme noen til gode. 

 

Den eneste du kan stole på, er dessverre kun deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Shattered skrev:

Hvorfor heve? Du visste om alt vel?

Nei?? Hadde da for faen aldri kjøpt den om jeg visste om alt.. I hverfall ikke til den summen..

Nå, Eselfjes skrev:

Skjønner :( Ikke en hyggelig posisjon å være det der. 

Nei, er rimelig kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 27. oktober 2016 at 21.29, 316 skrev:

I morgen skal jeg av sted for å se på BMW E34. 100 prosent original bil! Siste innlegget mitt omhandlet at jeg skulle se på en e30, den har ikke havnet her enda, så åpner øynene for andre ting. Spennende!

Jeg så på Facebook at det ble handel på deg, gratulerer :) Der har du fått deg ett kjempeflott eksemplar, helt 100 prosent original og urørt. Slike biler som dette kommer til å holde seg bra i verdi, spiller ingen rolle om det er en 520i eller ei. På Techno Classica i Tyskland stiller de ut 518i, bare bilen er strøken og hel så spiller motor ingen rolle. 

Jeg har stadig min E34 520i, helt original og urørt som alltid. Jeg klarer ikke å la være å digge den bilen, den gir meg mye kjøreglede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å sende deg en melding på Facebook i går, Fredrik. Handel ble det ja. Denne bilen var rett og slett utrolig pen og godt holdt, fant en bulk på 1x1 cm i en fremskjerm, utover det var det absolutt ingenting å nevne en gang. Motoren går silkemykt og motorrommet var aldeles strøkent og rent som gull, interiøret kan man ikke se at noen har sittet i. Hadde til og med innkjøringslappen på plass i frontruta enda. Her snakker vi en meget pertentlig eier. Fryktelig dårlig bilde men var alt jeg rakk før batteri på tlf tok kvelden.IMG_0491.JPG 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Jeg har ikke fått noen melding...

Ja jeg synes denne så veldig bra ut, jeg så den på finn og la merke til at den så bra ut. Er dette en Norks bil? Ser den har lyktespylere og skvettlapper som ofte er kjennetegnene på Norsksolgte E34. Håper du lager en tråd på bilen etterhver :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk forespørsler da Fredrik. Bilen er solgt ny i Elverum, der hvor jeg kommer fra og bor, så den er selvsagt rullende på HB-skilter noe som er ekstra gøy for meg. Tråd blir det etter hvert også. Regner med at jeg får tatt bilder og kost meg på mandag, er barnebursdag her på søndag for min eldste datter så jeg må vel henge litt i strikken i helga 😊!

Endret av 316
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...