Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Ang å delta på møter og slikt (når/ om jeg får meg BMW igjen), selvom det ikke egentlig er slik så føler jeg jo at alle (eller mange) er sånn "Der er GreenE36Cab. Det er den dramatiske fyren som alltid skaper unødvendige diskusjoner og klein stemning. GreenE36Cab som ikke kjører E36 Cab. Ikke er den grønn heller...."

Du får kjøpe denne https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=271100445 og få den lakkert opp i originalfargen. Da stemmer navnet ditt igjen.

Ellers enig med resten her, slapp av og ta det rolig. Tenk deg om en gang ekstra før du trykker send så ordner det seg som regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og jeg kjører dessverre ikke en E10 2002 heller .. men brukernavnet er det det er :) 

Fra det ene til det andre. Indre meg er fortsatt et barn og synes racerbil er kult. I den forbindelse vil jeg ta frem BMW M Hybrid V8.

Kul bil :D https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0403393EN/bmw-m-hybrid-v8-enters-next-phase-of-testing-in-the-usa-in-september

P90475204_highRes_barcelona-esp-15th-t.thumb.jpg.78bbf83a272ce83548a6d0368c571f23.jpgP90475203_highRes_barcelona-esp-15th-t.thumb.jpg.526dcdc21d29451108be1a24815a82d2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rune-K skrev:

Du får kjøpe denne https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=271100445 og få den lakkert opp i originalfargen. Da stemmer navnet ditt igjen.

Nei hadde jeg hatt råd, hadde nok denne vært mer aktuell.. (Sier ikke jeg hadde kjøpt denne bilen, bare at den hadde vært mer aktuell :P)

 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=269990509

Den er Boston Green, ser ut til å være i grei stand, M-sport (?) og M eksteriørpakke. Sort interiør som ikke er noe pluss (skulle gjerne hatt beige), og det ser ut til å være standard seter, P8SW. Men jeg liker det 4-eikede rattet

 

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Vegard_ skrev:

Kanskje jeg bytter brukernavn til BlueE39Sedan så jeg slipper understreken bak Vegard 🤔 :P

Du kan jo endre brukernavn 3 ganger selv innenfor en 30-dagers periode fant jeg nettopp ut så go4it :D

Jeg tenker å kalle meg noe annet snart men jeg aner ikke hva.. Muligens Misfit5000 eller noe slikt kunne vært kult? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutes ago, GreenE36Cab said:

Du kan jo endre brukernavn 3 ganger selv innenfor en 30-dagers periode fant jeg nettopp ut så go4it :D

Jeg tenker å kalle meg noe annet snart men jeg aner ikke hva.. Muligens Misfit5000 eller noe slikt kunne vært kult? :P

Vanskelig det med brukernavn syns jeg, finner aldri noe selv som klinger godt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Vegard_ skrev:

Vanskelig det med brukernavn syns jeg, finner aldri noe selv som klinger godt :P

Ja altså nicket mitt har jeg jo pga caben jeg hadde.. Men nå som jeg ikke har noen E36 og da neste muligens ikke blir grønn så gir jo ikke nicket mening i det hele tatt :P

Så jeg er enig med deg, å ha et brukernavn man selv liker og som andre kjenner igjen og "skjønner" det er ikke lett. Det er jo noen her på forumet som har gjort veldig bra valg da

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, GreenE36Cab skrev:

Ja altså nicket mitt har jeg jo pga caben jeg hadde.. Men nå som jeg ikke har noen E36 og da neste muligens ikke blir grønn så gir jo ikke nicket mening i det hele tatt :P

Så jeg er enig med deg, å ha et brukernavn man selv liker og som andre kjenner igjen og "skjønner" det er ikke lett. Det er jo noen her på forumet som har gjort veldig bra valg da

Jeg hadde samme brukernavn på mopedportalen, har brukt dette siden 2009 :P Inspirert av Pantera og Dream Theater.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt en stund nå på nytt brukernavn, men det er fortsatt veldig vanskelig.. Kriterier inkluderer;

• Annerledes enn det jeg har nå

• Skal ikke inkludere navn

• Kanskje inkludere et bilmerke

• Ikke være fornærmende

• Lett å huske og selvforklarende

• Ikke for mange bokstaver

• Helst uten tall og symboler osv

Endret av UsedToOwnAnE36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...