Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Det skulle ikke forundre meg, uten at jeg vet med sikkerhet hvem som leverte dempere til Alpina. Men det er vel som med Porsche, delen er den samme som på en VW men med Porsche logo så er prisen tre gangern. Slik var det for øvrig på timeprisen også, dobbel pris av hva de tok i timen for BMW...i samme lokalet. De har helt sikkert sine grunner, men man kan jo lure.. 

får som regel det man betaler for, blir akkurat som med supersport coilovers det som e påstått være lagt av kw. Men i bruk så er de helt bak mål, men det gjenspeiler seg i pris

 

akkurat som at bilstein har flere modeller med dempere osv, alpina er veldig godt kjent for sine understell med sin kryssning mellom sport og komfår.

sjekker du da pris for 4 nye sachsdempere til e39 med 705 understell så er du på omtrent samme pris.

 

4 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Falsene er for så vidt greie, er under med skiltet og bak lista som står over skiltet som er problemet. Samt ramma som glasset sitter i, her er det litt bobler i lakken som kun er synlig når man åpner glasset.

5 timer siden, sveigis skrev:

Rusten ved skiltlys starter på innsiden i luka og jobber seg utover, fordi det går hull på lakken der lista med mikrobryter sitter fast.

i vær ende i toppen som går mot glassluke vil det også være rust som går fra inni falsen og ut.

 

glassluka er faktisk veldig rimelig ny, disse er alltid sølvbrø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, tennbrikket said:

Titter litt på vaskemaskin og tørketrommel nå. Er jo salg i hytt og pine. Hvordan er kombimaskinene blitt? Er det noen som kan anbefale en bra kombimaskin. Eller burde man ha det separat? 

For meg blir det som helårsdekk - ikke kjempegod på noen av delene, kjøp heller separat om du har plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, BMWE39turbo said:

Grei pris, et sånt sett ligger på 30-35k på koed, schmiedmann og gs.

 Kjøpte et sett på hubauer shop i sommer, betalte 1668 euro inkludert frakt. Ferdig momset rundt 22k.  

Høres supert ut. Vente til freddan og se om det er noe mer å hente. 

2 hours ago, hemperen said:

Knirkefritt de gangene jeg har bestilt derfra. 

Knall. Virket ordentlig, men greit å høre andres erfaringer ✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tennbrikket skrev:

Titter litt på vaskemaskin og tørketrommel nå. Er jo salg i hytt og pine. Hvordan er kombimaskinene blitt? Er det noen som kan anbefale en bra kombimaskin. Eller burde man ha det separat? 

Klarer meg helt fint med kun vaskemaskin, men har du en gjeng med småfolk er det vell annen sak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ingvaldsen skrev:

Klarer meg helt fint med kun vaskemaskin, men har du en gjeng med småfolk er det vell annen sak

Ess, klarer oss med kun vaskemaskin her også. Vi er en familie på 4 personer, og barna er 6 og 1. Men klart, kjekt å ha sikkert. :) Kan igrunn sammenlignes med luksus i bil, en trenger ikke skikkelig HiFi for å komme seg A-B, men det er kjekt å ha :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Marius2002 skrev:

Ess, klarer oss med kun vaskemaskin her også. Vi er en familie på 4 personer, og barna er 6 og 1. Men klart, kjekt å ha sikkert. :) Kan igrunn sammenlignes med luksus i bil, en trenger ikke skikkelig HiFi for å komme seg A-B, men det er kjekt å ha :) 

Det er godt gjort synes jeg, dere må da ha tørkestativ stående over hele huset? 😅 Vi har både vaskemaskin og tørketrommel, likevel står det alltid ett tørkestativ i garderobe rommet med klær på.. Dessuten så bli håndklærne så myke og gode når man hiver dem i tørketrommel etter vask 😀 For ikke å snakke om sengetøy… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig kun en enslig herremann som kommer til å bo der, men under byggeperioden så har jeg jo blitt litt bitt av interiørbasilen. Nå blir jo vaskerommet mitt skikkelig tekniskrom med bereder, sikringsskap og aggregat til ventilasjon, men jeg syns jo en «pent» vaskerom er kult. Tenker å lage til med sånn innredning som dette.

driver og avklarer litt med rørlegger om jeg har plass til to maskiner i bredden. Var litt om og, men. Kan ha dem over hverandre, men ikke like fint 😛 

 

3526B502-0AD3-4C85-AF91-7654711D2740.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Det er godt gjort synes jeg, dere må da ha tørkestativ stående over hele huset? 😅 Vi har både vaskemaskin og tørketrommel, likevel står det alltid ett tørkestativ i garderobe rommet med klær på.. Dessuten så bli håndklærne så myke og gode når man hiver dem i tørketrommel etter vask 😀 For ikke å snakke om sengetøy… 

Neida, det fungerer bra, uten at det står i alle rom til alle døgnets tider :lol: Få en rutine på det så går det fint. Håndklær skal forresten være stive og harde. Det beste er gamle håndklær som har vært vasket hundre ganger hvor trådene er stiv. Det værste er nye hvor det er så mykt at vannet bare blir dratt utover uten oppsugingsevne :lol: Fruen kjøper nye og fine håndklær, jeg tvilholder på mine gamle slitte. Samme med sengetøy, krepp som er litt stivt er best (også nye sengeklær skal være slik), silkemyke får jeg ikke til. Haha

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...