Fredrik 90 Skrevet i går, 09:40 Skrevet i går, 09:40 57 minutter siden, GreenE36Cab skrev: Som sagt, når/ om jeg møter på treff og feks møter deg så håper jeg at jeg kan stille på lik linje med alle andre mtp å snakke bil og kikke på de flotte bilene som dukker opp uten å være "den fyren". Så tenker som jeg skrev over at det er på tide å avslutte denne diskusjonen nå Men sånn føler jeg at det også er, man tar ikke med seg ting fra forumet ut på treff eller over i andre tråder. Jeg gjør iallfall ikke det. Mange er sånn at hvis man har en opphetet diskusjon så tar man det med seg over i andre tråder, det synes jeg er feil. Jeg er skrudd sammen sånn at jeg har litt harde meninger om ting og tang som jeg ikke er redd for å holde tilbake. Det har skaffet meg noen "uvenner" her på forumet, iallfall slik det var før. Det bryr jeg meg fint lite om, selv om det var litt tungvidt når folk hele tiden skulle trekke dette med seg over i andre tråder også videre. Jeg og @Fredrik har hatt mange harde diskusjoner i årenes løp, men vi har ALDRI tatt det med over i andre tråder og vi har alltid avsluttet med en viss enighet og vennskap (ofte en enighet om å være uenige). Noen har kommet og sagt til meg at jeg og @Saltkjelen virkelig er i tottene på hverandre. Det er jo bare tull, ja vi kan diskutere og være uenige i ting...men vi er jaggu enige i mange ting også. Og hyggeligere fyr å møte på treff skal man lete lenge etter... Slik føler jeg at 99% av folkene her på Bimmers er og i miljøet ellers for øvrig, man legger uenigheter til side og er gode medmennesker når man treffes utenfor forumet. Jeg er ikke veldig aktiv til å delta på treff, men kommer meg litt rundt. Da er det så utrolig hyggelig når folk kommer bort og presenterer seg med hvem de er fra Bimmers, for ofte så kjenner man hverandre på bilene og ikke ansiktene. Kun en gang har jeg hatt en ubehagelig opplevelse med en bruker fra Bimmers, men det er nå 10 år siden. Dette var ett troll som opererte under mange profiler etter hvert som han ble utestengte herfra. Men når han begynte å gå etter meg og min da samboer (nå kone) på sosiale medier da fikk jeg nok. Da sporet jeg opp fyren på en måte som for ham var ubehagelig og han fikk ett budskap han ikke misforsto. Jeg var yngre den gang og hadde større baller enn jeg hadde godt av, men stille ble det 🤣 51 minutter siden, mr.pingu skrev: Leser AMuS her og jeg vil si det er av de bedre blader i hele Europa, mye kunnskap og ofte dypgående analyser, spesielt F1 Helt enig, og det er nettopp derfor jeg sverger til AMS. Noe annet som jeg liker er at de har ikke endret på noe, du kan åpne ett AMS fra 1987 og ett fra 2025 og tester, målemetoder, grundigheten og de aktuelle temaene er akkurat de samme bare justert til 2025. Det liker jeg GreenE36Cab, Fredrik, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 3 2
Eystein Ose Skrevet i går, 09:44 Skrevet i går, 09:44 6 minutter siden, ehaugsnes skrev: Andreas wibstad bytta til karbontak på hans e90 m3. Det er vel og gamle bilen til noen her inne, men husker ikke hvem @Olaandref sveigis reagerte på dette 1
or3 Skrevet i går, 09:50 Skrevet i går, 09:50 10 minutes ago, ehaugsnes said: Andreas wibstad bytta til karbontak på hans e90 m3. Det er vel og gamle bilen til noen her inne, men husker ikke hvem Takk! Helt rå i den grønnfargen den E90en…Vet du om han la ut om byttet noe sted? Forsøkte sjekke Instagram, men greide ikke se noe der. Får eventuelt ta kontakt med han om det ikke er noe ute en plass
ehaugsnes Skrevet i går, 10:09 Skrevet i går, 10:09 19 minutter siden, or3 skrev: Takk! Helt rå i den grønnfargen den E90en…Vet du om han la ut om byttet noe sted? Forsøkte sjekke Instagram, men greide ikke se noe der. Får eventuelt ta kontakt med han om det ikke er noe ute en plass Ikke lagt ut noe DIY nei, men om du tar kontakt så svarer han nok tenker jeg😊
Orjan Skrevet i går, 11:35 Skrevet i går, 11:35 (endret) 1 time siden, or3 skrev: Takk! Helt rå i den grønnfargen den E90en…Vet du om han la ut om byttet noe sted? Forsøkte sjekke Instagram, men greide ikke se noe der. Får eventuelt ta kontakt med han om det ikke er noe ute en plass Er nok en jobb som krever litt kunnskap og mot tror jeg. Endret i går, 11:37 av Orjan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå