rubves Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) 31 minutter siden, Makky123 skrev: GS verkstedet kjører vel ikke "Value service" på biler som er 5+ år, noe F82 er nå? Sjekk med BMW forhandler verksted også. Og som nevnt, Hedin kjører prismatch på service. Hva er "Value service"?🥸 Hedin skulle ha 12500kr, og det var med service på diffen, noe GS ikke nevnte Endret 6 timer siden av rubves
Lars89 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det høres litt mye ut. Jeg betalte følgende på min F87 (samme motor) 6900 for liten service (inspeksjon, oljeservice, kupefilter og diffolje) 1950 for kun bremsevæske 17000 for stor service (oljeservice, kupefilter, luftfilter, tennplugger og diffolje) Alt på Bavaria/Hedin
Snagg30 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 16 minutter siden, Lars89 skrev: Det høres litt mye ut. Jeg betalte følgende på min F87 (samme motor) 6900 for liten service (inspeksjon, oljeservice, kupefilter og diffolje) 1950 for kun bremsevæske 17000 for stor service (oljeservice, kupefilter, luftfilter, tennplugger og diffolje) Alt på Bavaria/Hedin Rart å se M2 har nesten samme pris på service som en GT3 (8500kr), har du enda bedre grunn til å handle.
rubves Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 45 minutter siden, Lars89 skrev: Det høres litt mye ut. Jeg betalte følgende på min F87 (samme motor) 6900 for liten service (inspeksjon, oljeservice, kupefilter og diffolje) 1950 for kun bremsevæske 17000 for stor service (oljeservice, kupefilter, luftfilter, tennplugger og diffolje) Alt på Bavaria/Hedin Er vell denne «storservicen» denne gangen da, men synes det var mye. Men ble 12500kr uten tennplugg bytte, siden dette gjorde jeg selv for 1000km siden
Lars89 Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Noen kroner er det jo, men det bidrar forhåpentligvis til høyere salgs/innbytteverdi samt at det er veldig tilfredstillende med alt grønt i iDrive. Blir spennende å se hva som skjer med M2en nå. Den fortjener en liten oppstrekk etter 6 år på veien. fupsaker og rubves reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå