Eystein Ose Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Starlink kom i posten i dag. Venter på antennefeste fra Temu før det blir montert Faderen har hatt det noen måneder nå, og til deres bruk (streaming) har det fungert perfekt. Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden (endret) 13 minutter siden, Eystein Ose skrev: Starlink kom i posten i dag. Venter på antennefeste fra Temu før det blir montert Faderen har hatt det noen måneder nå, og til deres bruk (streaming) har det fungert perfekt. Link til feste? Skal gjøre en helhetsvurdering Jeg er ikke sunnmøring, men kan være litt gneten likevel på slike punkt som dette (internett/tv). Endret 35 minutter siden av Marius2002 papertiger og Eystein Ose reagerte på dette 2
Eystein Ose Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden Temu - Veggfeste Vær obs på at om du bestiller 100mbit linje får du Starlink Mini antennen. Jeg har bestilt 200mbit for å få Standard antenne, med en plan om å justere ned til 100mbit når det er oppe å går. 100mbit hos Starlink er 370kr/mnd. I dag har vi Tussa fiber til 850kr/mnd og 150mbit. Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden 4 minutter siden, Eystein Ose skrev: Temu - Veggfeste Vær obs på at om du bestiller 100mbit linje får du Starlink Mini antennen. Jeg har bestilt 200mbit for å få Standard antenne, med en plan om å justere ned til 100mbit når det er oppe å går. 100mbit hos Starlink er 370kr/mnd. I dag har vi Tussa fiber til 850kr/mnd og 150mbit. Takk! Ser at på 400mbit, så følger det med en router. Må kanskje ha slik wifi mesh i tillegg? Så er jeg usikker om det må være kabel mellom mesh-enhetene. Ble plutselig mye å sette seg inn i 🤔
Eystein Ose Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden Router følger med uansett. Mesh kommer i tillegg om du ønsker dette. Faderen bruker kun medfølgende router og det fungerer fint. Jeg har mesh system fra før, så skal fortsette å bruke dette Setter da Starlink routeren i bypass mode Marius2002 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå