Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starlink kom i posten i dag. Venter på antennefeste fra Temu før det blir montert :) Faderen har hatt det noen måneder nå, og til deres bruk (streaming) har det fungert perfekt.

Skrevet (endret)
13 minutter siden, Eystein Ose skrev:

Starlink kom i posten i dag. Venter på antennefeste fra Temu før det blir montert :) Faderen har hatt det noen måneder nå, og til deres bruk (streaming) har det fungert perfekt.

Link til feste? :lol: 

Skal gjøre en helhetsvurdering :lol: 
Jeg er ikke sunnmøring, men kan være litt gneten likevel på slike punkt som dette (internett/tv).

Endret av Marius2002
Skrevet

Temu - Veggfeste

Vær obs på at om du bestiller 100mbit linje får du Starlink Mini antennen. Jeg har bestilt 200mbit for å få Standard antenne, med en plan om å justere ned til 100mbit når det er oppe å går. 100mbit hos Starlink er 370kr/mnd.  I dag har vi Tussa fiber til 850kr/mnd og 150mbit. 

Skrevet
4 minutter siden, Eystein Ose skrev:

Temu - Veggfeste

Vær obs på at om du bestiller 100mbit linje får du Starlink Mini antennen. Jeg har bestilt 200mbit for å få Standard antenne, med en plan om å justere ned til 100mbit når det er oppe å går. 100mbit hos Starlink er 370kr/mnd.  I dag har vi Tussa fiber til 850kr/mnd og 150mbit. 

Takk! Ser at på 400mbit, så følger det med en router. Må kanskje ha slik wifi mesh i tillegg?

Så er jeg usikker om det må være kabel mellom mesh-enhetene. Ble plutselig mye å sette seg inn i 🤔

Skrevet

Router følger med uansett. Mesh kommer i tillegg om du ønsker dette. Faderen bruker kun medfølgende router og det fungerer fint. Jeg har mesh system fra før, så skal fortsette å bruke dette :) Setter da Starlink routeren i bypass mode

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...