Kvasi Skrevet Mars 8, 2019 Share Skrevet Mars 8, 2019 (endret) Ser ut som det har forsvunnet endel tråder fra forumet, prøvde å finne tilbake en av mine egne men opptil flere av de er visst borte. Jeg som er kløne eller har noen drevet med sletting? Endret Mars 8, 2019 av Kvasi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 8, 2019 Share Skrevet Mars 8, 2019 25 minutter siden, Kvasi skrev: Ser ut som det har forsvunnet endel tråder fra forumet, prøvde å finne tilbake en av mine egne men opptil flere av de er visst borte. Jeg som er kløne eller har noen drevet med sletting? Du må sannsynligvis gå inn på "vis innhold eldre enn" i innstillinger, er vel sånn automatisk greie at tråder forsvinner ettet 90 dager om jeg husker riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 8, 2019 Share Skrevet Mars 8, 2019 7 minutter siden, Shattered skrev: Du må sannsynligvis gå inn på "vis innhold eldre enn" i innstillinger, er vel sånn automatisk greie at tråder forsvinner ettet 90 dager om jeg husker riktig. Se der ja 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 10, 2019 Share Skrevet Mars 10, 2019 var gøy å spille ute forrige helg. Meg på trommer Marius2002, knut_olestad, Øyvind.J og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 11, 2019 Share Skrevet Mars 11, 2019 Godt vinteren snart er over 👍 En snørik senvinter dag på slutten av 90 tallet skulle daværende statsminister Kjell Mangne Bondevik i statsråd på slottet. Årsaken til at han ble forsinket er foranledningen til dette bildet, slottsbakken var for glatt og E38en til Bondevik sklei bakover inn i fonna 😀 fupsaker, Mathiseen, Shattered og 4 andre reagerte på dette 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 11, 2019 Share Skrevet Mars 11, 2019 Snart over? Vi har hatt 3-4 vintre denne vinteren 😂 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 11, 2019 Share Skrevet Mars 11, 2019 1 time siden, knut_olestad skrev: Snart over? Vi har hatt 3-4 vintre denne vinteren 😂 Long time no see. Artig at du som en gammel traver her inne er tilbake... Marius2002 og knut_olestad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 11, 2019 Share Skrevet Mars 11, 2019 Har blitt noen år ja, hyggelig å faktisk bli huska av godtfolk 😊 Marius2002, Øyvind.J og Fredrik reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 12, 2019 Share Skrevet Mars 12, 2019 Skal på jobb til Hamburg på torsdag, og deretter kjøre videre om ettermiddagen sørover til Oelde, ca midt mellom Hannover og Düsseldorf. Er det noen som har noen tips til artige veier nedover fra Hamburg/Hannover mot Bielefeld/Gütersloh/Oelde/Hamm/Münster-området som alternativ til Autobahn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2019 Var ikke dette en veldig norsk stol? www.youtube.com/watch?v=nK0ChC27Eeg&feature=youtu.be&t=811 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 13, 2019 Share Skrevet Mars 13, 2019 18 minutter siden, awt skrev: Var ikke dette en veldig norsk stol? Kult og fælt på samme tid. Jeg vet ikke hvor stor Ekornes er i utlandet, men kunne vært moro reklame for de om folk visste hva det var (om de ikke allerede gjør det). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind.J Skrevet Mars 13, 2019 Share Skrevet Mars 13, 2019 På 10.3.2019 den 13.56, Shattered skrev: var gøy å spille ute forrige helg. Meg på trommer Dødsbra! I samme anledning må jeg få poste bilde av min gitar:) Shattered og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 14, 2019 Share Skrevet Mars 14, 2019 12 timer siden, Øyvind.J skrev: Dødsbra! I samme anledning må jeg få poste bilde av min gitar:) Takk! 🤘 Spiller du i band? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 14, 2019 Share Skrevet Mars 14, 2019 Man tenker kanskje at en så ny bil som mulig er den beste måten å trygt transportere familien rundt i. Men det er jo ikke akkurat tilfelle, når alt kommer til alt så er det tyngde og størrelse som gjelder. Her er ett tragisk eksempel fra en ulykke på E6. Tre voksene kommer kjørende i en Peugeot 4008 fra 2017, i andre rettning kommer en familie på to voksene og to barn i en Chevrolet Suburban fra ca 2002 med campingvogn. Peugoeten treffer Suburban rett i fronten mens begge holder ca 70 km/t. I Peugeoten omkommer alle tre, i Suburban få de voksene kun lettere skader og barna er uskadd. En ny familiebil til flere hundre tusen kr med masse stjerner i kollisjonstesten mot en 15 år gammel bil til knappe 100 000 kr. Det får enn til å tenke litt, jeg følte meg alltid veldig trygg i min Ford Excursion. Alt avhenger av hva du treffer.. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/l1plk3/bilkupeen-taalte-kollisjonen-men-alle-i-bilen-omkom?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 14, 2019 Share Skrevet Mars 14, 2019 @Fredrik 90 Det er jo vanskelig å fullstendig endre fysikkens lover, men nettopp dette argumentet er nettopp årsaken til at "alle" vil ha en SUV i bl.a USA. Utfordringen er hva som skjer når veldig mange har en stor og tung SUV. Kollisjonene blir også mye mer kraftige og alvorlige enn om fokuset hadde vært på relativt lette biler istedenfor. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå