Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

@Daniel. Merkelig 🤔 Prøvde link på telefon og pc just nuh, og den sklei rett inn 🤷‍♂️

Funker på telefonen, men ikke PC 🤔

3 minutter siden, Mathiseen skrev:

fungerer fint her også, måtte skru av adblock bare:D

Funker ikke uansett om Adblock er på eller av for meg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tennbrikket skrev:

Mulig sikkerhetsserfikat som er utgått Daniel. Trykk på avansert og se om det står i liten skrift nederst. Ta meg videre til dette nettstedet eller noe i den duren

Var det jeg gjorde, og da fikk jeg det som står på bilde nummer 2, og nå går ikke dette vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerte fint her, fått med seg litt koding også?😬

5ADBF3B4-3CB0-4002-B066-B3E3498BD39A.jpeg.35b966c7bd23d9043a5b0d4ca0e6eaf0.jpeg
 

 

 

1 minutt siden, Daniel. skrev:

Var det jeg gjorde, og da fikk jeg det som står på bilde nummer 2, og nå går ikke dette vekk.

Har du tømt browser cache?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daniel. skrev:

Eneste negative med denne er at den ikke viser Individual data (altså lakkkode og interiør info (farge, skinntype osv).

Regner med at folkene bak kommer til å høre det, og eventuelt legge det til. Har de først gått såpass dypt inni dette, så burde individual data være gjennomførbart 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ///M-ini95 skrev:

Regner med at folkene bak kommer til å høre det, og eventuelt legge det til. Har de først gått såpass dypt inni dette, så burde individual data være gjennomførbart 😄

Får håpe det :D Syns det er kjekt å kunne sjekke opp i det siden selgere ikke alltid opplyser dette :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... tilsynelatende et helt åpenbart brudd på vikeplikt av bilisten, som resulterte i et dødsfall. Men la oss heller ta med spekulasjoner fra folk som "har hørt at det har gått fort" (hvilket det for all del trolig har)... Vikeplikten gjelder altså uavhengig av den andres hastighet, det er noe journalisten heller kunne tatt med.

https://www.aftenposten.no/osloby/i/OpGWgk/motorsyklist-doede-etter-ulykke-i-oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å alltid skylde på hastigheten til mopedisten. Sauene i bil kan jo bare ture på i fartsgrensen. Med mer enn fire ganger tonnasje så hviler det "helt klart" ikke noe ansvar på fører av bilen..

Det er ikke mange ukene siden vi hadde en tilsvarende sak i Skjeberg rett utenfor Fredrikstad. Denne endte også med dødsfall for "mopedisten". Her kappes det mellom politikerne om hvor fort man kan få satt ned fartsgrensen i området. Vil dét hjelpe på overholdelse av vikeplikten? Tja.. Vil neste ulykke bli like stygg? 2 tonn bil mot 0,18 tonn sykkel gjør nok like vondt i 60 km/t som i 80 km/t.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, TRF skrev:

Altså... tilsynelatende et helt åpenbart brudd på vikeplikt av bilisten, som resulterte i et dødsfall. Men la oss heller ta med spekulasjoner fra folk som "har hørt at det har gått fort" (hvilket det for all del trolig har)... Vikeplikten gjelder altså uavhengig av den andres hastighet, det er noe journalisten heller kunne tatt med.

https://www.aftenposten.no/osloby/i/OpGWgk/motorsyklist-doede-etter-ulykke-i-oslo

Kjente godt han som kjørte, utrulig fargerik person(som jeg kommer til å huske med ett smil når sorgen blir lettere), kjempetrist at han er borte.Når det er sagt så er jeg ikke overrasket over farten, han har vært lappet sammen flere ganger.har drevet litt med rally/racing på hobbybasis

 

Endret av bricks
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...