Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Pekka skrev:

@GreenE36CabNoen godbiter mens du venter:

Hehe takk, grønn E30 cabriolet til 500K og blå (?) E36 cabriolet til 300K ja, det er det jeg vil kalle godbiter

Ser E36en er en 328i med M-pakke (Jeg vet ikke hva LUFT er..), men det ser ut til å være en meget fin bil for riktig kjøper?

Og da ser jeg på nettet at LUFT/ LUFTFAHRWERK er "luftfjæring".. På en E36 altså. Spenstig valg det da :P

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobile.de kan være veldig kranglete å bruke noen ganger, det er egentlig like greit…har ikke godt av å surfe for mye i den godtebutikken der 😅 Enda verre er det å kikke på Blocket.se, det er jo enda nærmere hjemme også…er liksom så lettvint å dra over å plukke opp den blå E34 M5 3,8 som står til 259 000 SEK og har gjort det lenge. Den går sikkert for 240 000 SEK på export til Norge 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Mobile.de kan være veldig kranglete å bruke noen ganger, det er egentlig like greit…har ikke godt av å surfe for mye i den godtebutikken der 😅 Enda verre er det å kikke på Blocket.se, det er jo enda nærmere hjemme også…er liksom så lettvint å dra over å plukke opp den blå E34 M5 3,8 som står til 259 000 SEK og har gjort det lenge. Den går sikkert for 240 000 SEK på export til Norge 😉

Den aktuelle blå har jeg sett på mange ganger ,det hadde vært noe Fredrik .😎😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sveigis skrev:

Den aktuelle blå har jeg sett på mange ganger ,det hadde vært noe Fredrik .😎😎

Ja det hadde virkelig vært noe, Sverige følger ikke internasjonale priser på disse bilene så dette synes jeg er billig 😀 Hva går en god E34 M5 3,8 liter for nå for tiden? Iallfall 350 000,- i Norge, enda mer i Tyskland. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Mobile.de kan være veldig kranglete å bruke noen ganger, det er egentlig like greit…har ikke godt av å surfe for mye i den godtebutikken der 😅 Enda verre er det å kikke på Blocket.se, det er jo enda nærmere hjemme også…er liksom så lettvint å dra over å plukke opp den blå E34 M5 3,8 som står til 259 000 SEK og har gjort det lenge. Den går sikkert for 240 000 SEK på export til Norge 😉

Finnes det en eneste grunn til og ikke hente den?? ( Har ikke sett annonse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kvasi skrev:

125hk. Er ikke sånn at 4syl diesel er ubruelig men 6ern er bedre på alle måter. Bensin vil du IKKE ha..

Har ingenting imot 2lt eller d4d i en toyota, men kan jeg få en med diesel 6’er så sier jeg ikke neitakk

har du eksempel pp en 4runner med 6’er? Når går skille mellom 6’er og 4’er siden det sies at 125hk også kan være 4’er ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, GreenE36Cab skrev:

 

DeTomaso Pantera er vel rimelig sjeldne biler her til lands?

Det er det nok. Denne ble importert fra USA og totalt ombygd.
Det bygges ny bil i samme garasje for tiden, tysk igjen  Original registrerbar 930 løpsbil som kommer til å få hk/vektforhold på minst 1/1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...