Marius2002 Skrevet Juli 30, 2022 Share Skrevet Juli 30, 2022 (endret) Facebook-salg har jeg gitt opp. La ut en sofa til hbo. 200,-… vel, fikk et bud på 200,- og jeg sa greit og merket som solgt og sofaen var hentet innen 45 minutt etter at annonsen var lagt ut. Helt fantastisk da jeg stod å holdt på å pusset opp på det rommet og den måtte vekk fort. DET var visst ikke greit for gruppeadmin som tror de er byens viktigste personer, og flere medlemmer ble snurt og sutret fordi de ikke fikk tid til å by siden jeg skrev hbo. Jeg sa jeg fikk et bud på 200 og det ble godtatt og at jeg ikke skjønte sutringen over en 10 år gammel sliten sovesofa til 200,- som uansett var solgt og hentet… Ble kastet ut av gruppen 🤷🏼♂️ Har solgt unna et par tinger nå på finn.no og det fungerer smertefritt. Har en ting igjen og det er et disgnoseapparat, mulig det er priset alt for høyt, får dumpe prisen i ettermiddag 😂🤷🏼♂️ Endret Juli 30, 2022 av Marius2002 Ingvaldsen, gallay, E.C. og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 30, 2022 Share Skrevet Juli 30, 2022 @Marius2002: la prisen på diagnoseapparatet stå og ta tiden til hjelp. Det er bare en ikke lett omsettelig gjenstand. Når det dukker opp noen som faktisk trenger den så er prisen helt fair. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Juli 30, 2022 Share Skrevet Juli 30, 2022 (endret) Når jeg legger ut noe på Finn, feks bilvoks eller felger.. Så går det enten eeevigheter før noen tar kontakt, eller noen tar kontakt samme dag som det er lagt ut Jeg har aldri vært borti det at noen tar kontakt og ikke svarer, men kan tenke meg at det må være litt lettere irriterende da man tenker at man får solgt noe også viser det seg at det bare var noen som "trollet" eller hva man kan kalle det.. Endret Juli 30, 2022 av GreenE36Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 30, 2022 Share Skrevet Juli 30, 2022 Mange tar kontakt samme dag pga. varsel på autosøk. Jeg har hatt en del ting glippe pga. at jeg har oppdaget ting noen dager eller timer for sent. Jeg mener at det er for så vidt greit å ikke føre samtalen videre om intet bindende har blitt avtalt. Man har ikke forpliktet seg til noe som helst om man spør om ting fortsatt er tilgjengelige, kan sendes eller om prisen er diskuterbar. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Juli 30, 2022 Share Skrevet Juli 30, 2022 (endret) 1 time siden, E.C. skrev: Jeg mener at det er for så vidt greit å ikke føre samtalen videre om intet bindende har blitt avtalt. Man har ikke forpliktet seg til noe som helst om man spør om ting fortsatt er tilgjengelige, kan sendes eller om prisen er diskuterbar. Går jo an å gi beskjed om man har endret mening feks istedenfor å bare "ghoste" selger, istedenfor bare å sende et spørsmål feks om varen er tilgjengelig også slutte å svare Endret Juli 30, 2022 av GreenE36Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 31, 2022 Share Skrevet Juli 31, 2022 Morro å være med på sette sammen gammel Commodore GS med 3.0 liter Monza motor 😎😎: Null Bmw i helga kun gammel Opel ,men Gud hvor tilfredstillende det er å gjøre noe annet iblant . Lars89, Dusy, Skulebollen og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Juli 31, 2022 Share Skrevet Juli 31, 2022 Gammel Opel er nok artig og det er flotte biler. Synd bare deletilgangen er tilnærmet fraværende. Vi som skrur BMW vet ikke hvor bortskjemte vi er. PatrickB, sveigis, Fredrik 90 og 1 annen reagerte på dette 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 31, 2022 Share Skrevet Juli 31, 2022 9 minutter siden, Rune-K skrev: Gammel Opel er nok artig og det er flotte biler. Synd bare deletilgangen er tilnærmet fraværende. Vi som skrur BMW vet ikke hvor bortskjemte vi er. Knallgøy er det Rune ,faktisk like gøy som det jeg holder på med til vanlig . Det er hvertfall helt sant angående deler ,og svinedyrt om du finner noe . Et godt eksempel her på denne ,alle gummilister på denne bilen er nye rundt vinduer og de er reproduserte fra Tyskland .6000 takk!! Men nå har denne karen som eier denne bilen 4 deleOpler og kjøpt alt som finnes i 15 år ,så klarer seg noenlunde . Men kan han gjør som jeg og deg å kjøpe klips til diverse på Opel som vi kan på Bmw ? Nei 😊 Rune-K reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Juli 31, 2022 Share Skrevet Juli 31, 2022 Hvordan er det med AutoPass-brikken nå? Jeg fjernet bilen fra avtalen, og slettet brikken.. Før skulle man sende i retur men nå skal man bare håndtere som el-avfall/ kaste den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 31, 2022 Share Skrevet Juli 31, 2022 @GreenE36Cab https://fremtindservice.no/privat/autopass/avslutt-autopass-avtale/ Blinklys og Marius2002 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Juli 31, 2022 Share Skrevet Juli 31, 2022 Akkurat nå, Lars89 skrev: @GreenE36Cab https://fremtindservice.no/privat/autopass/avslutt-autopass-avtale/ Takk for link, så noe liknende på Flytpass sin side men syntes det virket "merkelig" å bare kaste den Uansett da er det problemet ute av verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 31, 2022 Share Skrevet Juli 31, 2022 8 timer siden, sveigis skrev: Morro å være med på sette sammen gammel Commodore GS med 3.0 liter Monza motor 😎😎: Null Bmw i helga kun gammel Opel ,men Gud hvor tilfredstillende det er å gjøre noe annet iblant . Arbeids uhell skjer …: Blinklys, Rune-K og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Juli 31, 2022 Share Skrevet Juli 31, 2022 2 timer siden, sveigis skrev: Arbeids uhell skjer …: Fun fact - Om dere reiser til Sverige for å kjøpe glass så ender dere opp med fløteis Ok, jeg finner veien ut fra tråden selv sveigis, tambur4, And-reas og 1 annen reagerte på dette 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 31, 2022 Share Skrevet Juli 31, 2022 1 minutt siden, GreenE36Cab skrev: Fun fact - Om dere reiser til Sverige for å kjøpe glass så ender dere opp med fløteis Ok, jeg finner veien ut fra tråden selv Hahah ja omtrent 😅😅 Nei fy pokker for noe dritt dette var .. Brukt 2,5 timer på å justere vinduer frem og tilbake ,satt og drakk kaffe og et grusomt smell og det ble sånn. Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 31, 2022 Share Skrevet Juli 31, 2022 1 time siden, GreenE36Cab skrev: Fun fact - Om dere reiser til Sverige for å kjøpe glass så ender dere opp med fløteis Ok, jeg finner veien ut fra tråden selv Muttern sto i en butikk i Sverige og lurte på om de hadde en kurv (til å ha varene i) I Arendal så uttaler vi kurv som "korv"…som på Svensk er pølse. Det var nok årsaken til at betjeningen pekte henne i retning slakteren på andre siden av gata 😂 Blinklys, sveigis, tambur4 og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå