Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Facebook-salg har jeg gitt opp. La ut en sofa til hbo. 200,-… vel, fikk et bud på 200,- og jeg sa greit og merket som solgt og sofaen var hentet innen 45 minutt etter at annonsen var lagt ut. Helt fantastisk da jeg stod å holdt på å pusset opp på det rommet og den måtte vekk fort. DET var visst ikke greit for gruppeadmin som tror de er byens viktigste personer, og flere medlemmer ble snurt og sutret fordi de ikke fikk tid til å by siden jeg skrev hbo. Jeg sa jeg fikk et bud på 200 og det ble godtatt og at jeg ikke skjønte sutringen over en 10 år gammel sliten sovesofa til 200,- som uansett var solgt og hentet… Ble kastet ut av gruppen 🤷🏼‍♂️ 

Har solgt unna et par tinger nå på finn.no og det fungerer smertefritt. Har en ting igjen og det er et disgnoseapparat, mulig det er priset alt for høyt, får dumpe prisen i ettermiddag 😂🤷🏼‍♂️

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg legger ut noe på Finn, feks bilvoks eller felger.. Så går det enten eeevigheter før noen tar kontakt, eller noen tar kontakt samme dag som det er lagt ut :P

Jeg har aldri vært borti det at noen tar kontakt og ikke svarer, men kan tenke meg at det må være litt lettere irriterende da man tenker at man får solgt noe også viser det seg at det bare var noen som "trollet" eller hva man kan kalle det..

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tar kontakt samme dag pga. varsel på autosøk. Jeg har hatt en del ting glippe pga. at jeg har oppdaget ting noen dager eller timer for sent.

Jeg mener at det er for så vidt greit å ikke føre samtalen videre om intet bindende har blitt avtalt. Man har ikke forpliktet seg til noe som helst om man spør om ting fortsatt er tilgjengelige, kan sendes eller om prisen er diskuterbar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, E.C. skrev:

Jeg mener at det er for så vidt greit å ikke føre samtalen videre om intet bindende har blitt avtalt. Man har ikke forpliktet seg til noe som helst om man spør om ting fortsatt er tilgjengelige, kan sendes eller om prisen er diskuterbar. 

Går jo an å gi beskjed om man har endret mening feks istedenfor å bare "ghoste" selger, istedenfor bare å sende et spørsmål feks om varen er tilgjengelig også slutte å svare :)

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Rune-K skrev:

Gammel Opel er nok artig og det er flotte biler. Synd bare deletilgangen er tilnærmet fraværende. Vi som skrur BMW vet ikke hvor bortskjemte vi er.

Knallgøy er det Rune ,faktisk like gøy som det jeg holder på med til vanlig .

Det er hvertfall helt sant angående  deler ,og svinedyrt om du finner noe .

Et godt eksempel her på denne ,alle gummilister på denne bilen er nye rundt vinduer og de er reproduserte fra Tyskland .6000 takk!!

Men nå har denne karen som eier denne bilen 4 deleOpler og kjøpt alt som finnes i 15 år ,så klarer seg noenlunde .

Men kan han gjør som jeg og deg å kjøpe klips til diverse på Opel som vi kan på Bmw ?

Nei 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, GreenE36Cab skrev:

Fun fact - Om dere reiser til Sverige for å kjøpe glass så ender dere opp med fløteis

Ok, jeg finner veien ut fra tråden selv :P

Hahah ja omtrent 😅😅

Nei fy pokker for noe dritt dette var ..

Brukt 2,5 timer på å justere vinduer frem og tilbake ,satt og drakk kaffe og et grusomt smell og det ble sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, GreenE36Cab skrev:

Fun fact - Om dere reiser til Sverige for å kjøpe glass så ender dere opp med fløteis

Ok, jeg finner veien ut fra tråden selv :P

Muttern sto i en butikk i Sverige og lurte på om de hadde en kurv (til å ha varene i) I Arendal så uttaler vi kurv som "korv"…som på Svensk er pølse. Det var nok årsaken til at betjeningen pekte henne i retning slakteren på andre siden av gata 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...