skoglund Skrevet Januar 17 Skrevet Januar 17 Her vill jo ny bakre lyddemper løse saken, vet ikke hvor steil de blir på nybil garantien av dein grunn. Men varm kjøring hjelper det lite at du kjøre motor god og varm, vist man ikke gir den noen gode pådrag, på min Mercedes må jeg gjerne ha en 2-3 gode på drag for bli kvitt kondens smoke på den kalde siden av året høst, vinter og vår:) men ja kjipt på ellers flott bil, støtter at det ikke er en regning du skal betale. Skulebollen reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet Januar 17 Forfatter Skrevet Januar 17 1 time siden, Lars S skrev: Blir litt skremt jeg også… fikk du noen forståelse av hvor de trodde isproppen satt da? Burde være en utbedring/tilbakekallelse fra BMW dette. Nei ingen info fra dem..
Skulebollen Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Kan oppdatere med at etter mye mailing frem og tilbake med diskusjoner om dekking av "tining av bil" der jeg bl.a argumenterte med at bilen ba om en teknisk sjekk hos forhandler, link til youtube video med eksos fra tråden her osv. Osv. Så nekter fortsatt Jæger avd. Førde som dessverre er min nærmeste forhandler og vike en krone på denne jobben. Så da er jeg 2700kr. Og en 18 mils kjøretur Fattigere grunnet feilkonstruksjon fra Bmw med NULL kommunikasjon ut til eigere av g81 om hvordan det er mulig og forebygge.. Særdeles skuffende. Ett verksted som jeg bruker flere ganger i året, og forhandler jeg bl.a har kjøpt splitter ny bil av. Men hva skal man med goodwill når det er 3 timer unna hver forhandler... Ingen horribel sum, men prinsippsaken er en annen 😅🙈 Snagg30, laffe, Otis og 7 andre reagerte på dette 10
Saltkjelen Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Slikt blir en prinsippsak spør du meg. Her ville jeg sendt varsel om rettslige skritt og klaget inn saken til forbrukertilsynet. Prisen for dette er 0,2R, men det er verdt å merke at de ikke kan ilegge dom. Riktignok blir det tid- og ressurskrevende for forhandler, så bare det er verdt kostnaden. Skulle forhandler motsette seg megling, kan saken bringes videre til forbrukerklageutvalget for rettslig avgjørelse (her er prisen 1R). Anser dette som en soleklar garantisak når det er snakk om slik produksjonsfeil. At forhandler ikke er oppdatert på dette og interne skriv, er forbruker uvedkommende. Ingvaldsen, Otis, Lars S og 1 annen reagerte på dette 4
Rune-K Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg tror jeg ville hørt med BMW Norge hva de mener, evt. hvis du er NAF medlem og ta det den veien.
Makky123 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Har kanskje noe juridisk bistand med en av forsikringene dine også? Bare for å lufte saken foran en jurist for å få en mening til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå