Eystein Ose Skrevet Mars 21 Skrevet Mars 21 10 timer siden, GtiGtr skrev: ID4 har jo også vært drømmen til @Skulebollen 🥳 Tenkte MX5 jeg!
Marius2002 Skrevet Mars 21 Skrevet Mars 21 Flott X5 med kjempefin farge både inni og utenop. Tanzanite Blue II er nok en av mine favoritter innen dagens BMW-farger. Artig å se en X5 med den. Pent utstyrt også! Gratulerer
laffe Skrevet Mars 21 Skrevet Mars 21 28 minutter siden, Eystein Ose skrev: Tenkte MX5 jeg! Flytter du litt på bokstaver og tall får du X5M Marius2002 reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet Mars 23 Forfatter Skrevet Mars 23 Mange gode forslag her, absolutt 😆 Meeen det er vel ingen tvil i hva jeg alltid har drømt om.. Helt siden 2021 ( ish ) og første ble innkjøpt. To bokstaver, ett tall. I3S 😏 Første steg for og nå drømmen er tatt, og nåværende i3 ble solgt i dag 😇 fupsaker, Saltkjelen, laffe og 1 annen reagerte på dette 3 1
laffe Skrevet Mars 23 Skrevet Mars 23 På 20.3.2025 den 21.53, Skulebollen skrev: Eller bytte i noe fossilt med to bokstaver og ett tall 😇 I3S med range extender da siden du skriver "noe fossilt" fupsaker og Saltkjelen reagerte på dette 2
Skulebollen Skrevet Mars 25 Forfatter Skrevet Mars 25 Jeg hadde ført opp fossilt også ja😅 🙈Veel, forhåpentligvis blir det ikke kjøp av mer biler i år.. Fikk lagt på sommerhjul og spacere på x5en. Hadde 12mm liggende fra i3 så ble det fremme og bak. Meget fornøyd med stuket nå i "park mode" Satser på at jeg får denne høyden i "sport mode" med senkestag slik at det blir kjørehøyde Fargen er aldeles nydelig i solen🥰 @Werther Denne er til deg😍 Sjekk linjene, og alt det deilige skinnet Tony Soprano, mr.pingu, mslello og 18 andre reagerte på dette 21
GtiGtr Skrevet Mars 25 Skrevet Mars 25 16 minutter siden, Skulebollen skrev: Veel, forhåpentligvis blir det ikke kjøp av mer biler i år.. Eivind92, Emilsen, papertiger og 2 andre reagerte på dette 1 4
Skulebollen Skrevet April 15 Forfatter Skrevet April 15 🤭 Siden "drømmebilen" endelig kom for salg på Finn, til drømmepris.. Så gikk det ikke helt etter planen og Ikke kjøpe flere biler i år. Gikk vel faktisk under 14 dager 🙈 Men nå skal Taycan og X5 selges, og da er det slutt😅 Taycan har fått PAW og ligger på Finn, billigste Taycan Turbo CT! X5 kommer for salg snarlig. Om noen vil ha unik 45e så send PM😊 hsd, Lars89, Dusy og 6 andre reagerte på dette 4 4 1
papertiger Skrevet April 15 Skrevet April 15 Hva er drømmebil til drømmepris? Her har du plumpet uti med A, så må du nesten følge opp med B… 🙃
Saltkjelen Skrevet April 15 Skrevet April 15 13 minutter siden, papertiger skrev: Hva er drømmebil til drømmepris? Her har du plumpet uti med A, så må du nesten følge opp med B… 🙃 Her er det vel verken en A eller B i betegnelsen, men en d. Gratulerer med fin bil, @Skulebollen! Skulebollen reagerte på dette 1
papertiger Skrevet April 15 Skrevet April 15 34 minutes ago, Saltkjelen said: Her er det vel verken en A eller B i betegnelsen, men en d. Gratulerer med fin bil, @Skulebollen! Da tipper jeg X7 med diesel sør for sjusifret 🙃 viggo E34 og laffe reagerte på dette 1 1
Eystein Ose Skrevet April 15 Skrevet April 15 Er vell en G31 540d med skinndasjjj Ingvaldsen reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet April 15 Skrevet April 15 ein ekte influenser venter lengst mulig med å fortelle hemmeligheten før den blir avslørt, da blir det passelig med spekulasjon Saltkjelen, GtiGtr og laffe reagerte på dette 3
Skulebollen Skrevet April 15 Forfatter Skrevet April 15 Bilen er ikke hentet enda, og annonsen er slettet fra Finn. Så har faktisk ingen bilder enda🙈 Bilen ble omdiskutert i Finn tråden nå nylig @papertiger Jeg trodde x7 var drømmebilen helt til jeg prøvde x5, denne gang med integral steering osv. Men suv er jo helt på tryne og kjøre for en som trives med litt fart på svingete vestlandsveier. @Eystein Ose Du treffer på nesten alt, det smått sære med meg er at jeg velger nesten heller en 530 med utvidet skinn enn en 540 med sensatec. Vi alle har vår fetisj.. 🙈 Skal sies at jeg syns en 530 går godt nok, og den har en turbo mindre (?) enn 540, som jeg tenker er likegreit 😅 Drømmebilen min er nok noe så enkelt som en godt utstyrt g31 530d. Jeg er trossalt bare en enkel bygdetulling. Savnet etter min forrige g11 740d tar Aldri slutt.. Og når jeg må ha stv. Så er valget enkelt😅 Nå skal det ikke kjøpes ny bil igjen før jeg slipper stv. Og kan kjøpe en g11 igjen. Det har bare gått nedover med bilindustrien og Bmw siden den gang imo. Rettelse: ny familiebil. . BimmerFan!, Eystein Ose, viggo E34 og 5 andre reagerte på dette 8
GtiGtr Skrevet April 15 Skrevet April 15 1 minutt siden, Skulebollen skrev: Nå skal det ikke kjøpes ny bil igjen før jeg slipper stv. Og kan kjøpe en g11 igjen På 25.3.2025 den 21.42, GtiGtr skrev: Bare siterer meg sjølv eg. Så får vi sjå kor det her går 😛 laffe, Saltkjelen og fupsaker reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå