Eystein Ose Skrevet September 25, 2022 Skrevet September 25, 2022 Grattis med ny bil! Blir den å se i Molde 1. Okt? Skulebollen reagerte på dette 1
Vingerei Skrevet September 25, 2022 Skrevet September 25, 2022 (endret) Grattis med ny bil og fet vogn forresten Endret September 25, 2022 av Vingerei Skulebollen reagerte på dette 1
Reef89 Skrevet September 25, 2022 Skrevet September 25, 2022 Flott bil ja Skulebollen reagerte på dette 1
papertiger Skrevet September 26, 2022 Skrevet September 26, 2022 Gratulerer med ny lekker bil! Ser frem til å se mer av denne i tråden her Skulebollen reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet September 26, 2022 Forfatter Skrevet September 26, 2022 13 timer siden, Daniel. skrev: Gratulerer Fikk inntrykk av at du var misfornøyd med forrige G11, så var overrasket over at du kjøpte enda en 😄 Her er utstyrslisten: Vis skjult innhold VIN WBA7C610XHG759181Code / Type G11 / 7C61Chassis Sedan (4 Doors)Market Europe (left Steering)Engine B57T (3.00 l / 235 kW)Drivetrain All Wheel-DriveTransmission automaticColor Magellangrau Metallic (C26)Upholstery Leder "nappa/schwarz" (NASW)Manufacturer BMW AG / Dingolfing, GermanyProduction Date 2016-08-17 (Wednesday) Options 1CA Selection of COP relevant vehicles 1CB CO2 content 21H 20" light alloy wheels M Double-spoke style 648 M Bi-colour 230 EU-specific additional contents 255 Sport leather steering wheel 258 Runflat tyres 2PA Locking wheel bolts 2TB Steptronic Sport transmission 2VB Tyre pressure indicator 2VH Integral Active Steering 2VS Executive Drive Pro 302 Alarm system 322 Comfort access system 323 Soft Close Automatic System For Doors 337 M Sport Package 3AC Trailer Tow Hitch 3AG Rear view camera 3DS Bmw Display Key 403 Glass roof, electrical 420 Sun protection glazing 428 Warning triangle 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable 460 Comfort Seats Rr Electric. Adjustable 465 Through-loading system 4HC Heat Comfort Package, Front And Rear 4LM Fine Wood Trim Fineline Black W.met 4NB Aut.air Conditioning 4-zone Control 4ND Instrument Panel With Leather Fini 4NM Ambient Air Package 4UR Ambient light 502 Headlight Washer System 536 Auxiliary Heating 548 Speedometer with kilometer reading 5A1 LED fog lights 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AT Driving Assistant Plus 5AZ Bmw Laser Light 5DL Surround View 5DP Parking assistant 5DV Remote Control Parking 609 Navigation system Professional 610 Head Up Display 650 Cd Player 6AC Intelligent Emergency Call 6AE Teleservices 6AK ConnectedDrive Services 6AM Real Time Traffic Information 6AN Concierge Service 6AP Remote Services 6F1 Bowers & Wilkins Diamond Surround S 6NW Telephony with wireless charging 6S4 Language version Swedish 6U8 Bmw Gesture Control 6U9 Bmw Touch Command 6UH Traffic Information 6WB Multifunctional instrument display 6WD Wifi Hotspot 715 M Aerodynamics Package 776 Indiv. Roof-lining Alcantara Anthracite 842 Cold-climate version 850 Additional tank filling, export 885 Swedish / on-board documentation 8KA Oil service interval - 24 months/30,000 km 8R9 Refrigerant 8SM VIN, visible from outside 8TF Active pedestrians safety 8TG Anti-theft security system 993 Model year code 9AA outer skin protection Takk for utstyrsliste! Var misfornøyd med bilen på vinterføre, og at den var litt urolig på styringen ved aktiv kjøring. Men design, funksjonalitet og bil for pengene overgår dei alt🥰 Den nye var dog mye bedre og kjøre, enorm forskjell, og det på utslitte RFT dekk.. Må sjekke litt understell på denne vs forrige og finne ut hvorfor der er forskjeller.. mulig M sport er satt opp annerledes? 13 timer siden, Tony Soprano skrev: Herlig bil og kanonflott utstyrsliste 🤩 Her fikk du jo også Webasto som manglet på den forrige ser jeg. Alcantara taktrekk 🙌 Fin vogn også btw 👏 Ja denne har virkelig alt følte jeg.. Skuffelsen var derfor enorm! Når jeg oppdaget at den mangler dab+ 🙈🙈 ( og massasje og ventilering 😅 ) Sendte straks PM til @saltkjelen når jeg såg der ikke var dab siden han er retrofitens mester😁 Det var dog ett voldsomt arbeid og sum for og bygge om så er redd det må bli med streaming.. 12 timer siden, Eystein Ose skrev: Grattis med ny bil! Blir den å se i Molde 1. Okt? Blir nok ikke det, skal i bursdag til en niese. Hadde nok uansett blitt 635csi😊 11 timer siden, Vingerei skrev: Grattis med ny bil og fet vogn forresten Takk for det! Veldig fornøyd med vognen også ja😊 2 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer med ny lekker bil! Ser frem til å se mer av denne i tråden her Takktakk! Skal prøve og holde tråden i live med denne bilen 😊 Daniel. reagerte på dette 1
fupsaker Skrevet September 26, 2022 Skrevet September 26, 2022 Denne har Executive Drive Pro og Integral Active Steering, kanskje det utgjør hele forskjellen? Det er vel en form for spesiell Adaptive Drive, men videreutviklet for mer komfort tenker jeg. Uansett, gratulerer med frekk slede!
Daniel. Skrevet September 26, 2022 Skrevet September 26, 2022 6 timer siden, fupsaker skrev: Denne har Executive Drive Pro og Integral Active Steering, kanskje det utgjør hele forskjellen? Det er vel en form for spesiell Adaptive Drive, men videreutviklet for mer komfort tenker jeg. Uansett, gratulerer med frekk slede! Den gamle hadde Executive Drive Pro og Integral Active Steering også. fupsaker og Skulebollen reagerte på dette 2
Skulebollen Skrevet September 26, 2022 Forfatter Skrevet September 26, 2022 Var usikker på om den hadde executive drive pro, men integral active styring visste jeg den hadde😊 Da er det alså likt understell på bilene da? Er der noen forskjell med og uten M sport?
Skulebollen Skrevet Oktober 3, 2022 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2022 Fikk seg en skumvask både i motorrom og utvendig idag😊 Per nå har bilen blitt vasket for hver eneste tur den har hatt 😂 Håper og få begynt og behandle litt skinn imorgen kveld, får fnatt av blankt skinn E.C., Daniel., fxslin og 15 andre reagerte på dette 18
Lars S Skrevet Oktober 3, 2022 Skrevet Oktober 3, 2022 Staselig bil! Du må legge ut interiør bilder også Skulebollen reagerte på dette 1
awt Skrevet Oktober 3, 2022 Skrevet Oktober 3, 2022 Hallgeir Kvadsheim vrir seg nok i det meste nå. 😛 Glir rett inn blant Sigø… øh.. de omreisende personene på Bogstad Camping nå. papertiger, fupsaker og Skulebollen reagerte på dette 3
E.C. Skrevet Oktober 3, 2022 Skrevet Oktober 3, 2022 Her var det mye kult, gratulerer med ny bil! Skjønner hvorfor du ikke tør å føre Excel-ark
Skulebollen Skrevet Oktober 3, 2022 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2022 2 timer siden, Lars S skrev: Staselig bil! Du må legge ut interiør bilder også Skal se om jeg får det til😅 43 minutter siden, awt skrev: Hallgeir Kvadsheim vrir seg nok i det meste nå. 😛 Glir rett inn blant Sigø… øh.. de omreisende personene på Bogstad Camping nå. Hadde vert int. Og hatt han på besøk ja 😂 Vet ikke mye om Bogstad camping, men mistenker det generelt er lite G11 og finne på familiecampene rundtom 😅 4 minutter siden, E.C. skrev: Her var det mye kult, gratulerer med ny bil! Skjønner hvorfor du ikke tør å føre Excel-ark Takk for det 😊 Nei ser ingen nytte eller glede i og få innsikt i den slags 🙈
awt Skrevet Oktober 3, 2022 Skrevet Oktober 3, 2022 6 minutter siden, Skulebollen skrev: Vet ikke mye om Bogstad camping, men mistenker det generelt er lite G11 og finne på familiecampene rundtom Tja, tror du vil finne deg til rette jeg. 😛 De to siste er forøvrig fra Bogstad. 😎 sandersander, sveigis og ogee1 reagerte på dette 3
Skulebollen Skrevet Oktober 3, 2022 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2022 Kabe og ny s500 ja.. Har noen år til før jeg er der 😅 Min erfaring er at det er mye S max og e70er som ruller på campingplassene😅 Men er jo morro når man kan spotte litt 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå