danskiii Skrevet April 14, 2019 Forfatter Share Skrevet April 14, 2019 (endret) Ute å nyter været idag, lakkerte opp kanaler på nytt bare for å få litt oppfrisking. Var mer grå enn sorte nå etterhvert 😊 Venstre: Høyre: Endret April 14, 2019 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 25, 2019 Forfatter Share Skrevet April 25, 2019 Endelig fått tak i denne platen etter over 2 år med leting! Endeli blir det fjernlys i innerlyktene! Ta-daaaaaa😁 Lyser nok ikke helt der dem skal men får justere til helga, uansett digg å få kryssrt av på listen! Stemningsbilde Orjan, Mathiseen, HalvorK og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 25, 2019 Share Skrevet April 25, 2019 Looking good 🤘🏻 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 26, 2019 Share Skrevet April 26, 2019 Greit når ting faller på plass etter masse leting Hvilke pærer kjører du med i fjernlysene? IKEA kubbelys? Så jammen ikke kraftig ut det der. Orjan, Larsinnj, sveigis og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 26, 2019 Share Skrevet April 26, 2019 Denne er tøff ,hadde den hatt original takluke ,da hadde den vært innertier hos meg .😀. Men for all del ,perfekt nå og 👍👍👍 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 26, 2019 Forfatter Share Skrevet April 26, 2019 14 timer siden, StigJ skrev: Greit når ting faller på plass etter masse leting Hvilke pærer kjører du med i fjernlysene? IKEA kubbelys? Så jammen ikke kraftig ut det der. Hehe ja mer H1 telys i sterk motvind 😅 Tok bilde av lysbildet her ikveld, ser ut som de lyser nesten rett i bakken så er nok pittelitt sterkere enn som var på bildet. Nærlys Fjernlys 10 timer siden, sveigis skrev: Denne er tøff ,hadde den hatt original takluke ,da hadde den vært innertier hos meg .😀. Men for all del ,perfekt nå og 👍👍👍 Takker Ja skulle gjerne hatt luke! Kunne tenke meg å bytte tak til en med luke når alt rust og lakkering skal tas, men må få tak i et også da 😅 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 26, 2019 Share Skrevet April 26, 2019 Det hadde jeg lett gjort på denne ja 😀 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 27, 2019 Forfatter Share Skrevet April 27, 2019 (endret) Sammen med lykteplaten fikk jeg også en brukt bosch 7" hovedlykt. Har et knukket feste for å holde inne pæreovergang men det skal jeg alltids klare lage til selv på en måte Så idag har jeg brukt litt tid på å bytte den knuste innsatsen med den nye brukte. Old vs "new". Ut av rammen På plass Ikke helt bestemt meg for når jeg skal bytte tilbake til runde lykter, liker Taifun looken nok til at den får bli ut sesongen ihvertfall Endret April 27, 2019 av danskiii StigJ og fxslin reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 27, 2019 Share Skrevet April 27, 2019 4 timer siden, danskiii skrev: jeg skal bytte tilbake til runde lykter Ser du hadde en litt uheldig formulering av ei setning over her, så jeg har fikset den for deg! Sett bort ifra de firkantede lyktene så digger jeg denne bilen! Mye bra jobb du gjør med den StigJ, danskiii og Kvasi reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 27, 2019 Forfatter Share Skrevet April 27, 2019 Hahaha Takk Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 27, 2019 Forfatter Share Skrevet April 27, 2019 (endret) Siden bilen har litt 80-talls tema så driver jeg også å planlegger noen små kosmetiske endringer som f.eks. dette: Siden ingen lager turbofans som passer på OZ/MSW Vega så hvorfor ikke prøve lage noen selv 😛 Endret April 27, 2019 av danskiii BjornarHS og liffi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet April 27, 2019 Share Skrevet April 27, 2019 (endret) Liker virkelig denne, ser deg av og til passere Har fått mer og mer sansen for lyktene i fronten, var litt skeptisk i starten. Gjør seg veldig gått med blanke nyrer, får frem kontrasten som mangler med svarte. Gøy å kunne se en bil i real life av og til og ikke bare via forumet. Endret April 27, 2019 av Mortenej danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 27, 2019 Forfatter Share Skrevet April 27, 2019 3 timer siden, Mortenej skrev: Liker virkelig denne, ser deg av og til passere Har fått mer og mer sansen for lyktene i fronten, var litt skeptisk i starten. Gjør seg veldig gått med blanke nyrer, får frem kontrasten som mangler med svarte. Gøy å kunne se en bil i real life av og til og ikke bare via forumet. Tok tid for meg å like dem selv 😅 Takker Ja det er det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 Ute på tur du? Så deg i Lillehammer ish. Motorveien som er full av veiarbeid i hvertfall. Så deg litt for sent til at jeg fikk hilst. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2019 5 timer siden, Daniel. skrev: Ute på tur du? Så deg i Lillehammer ish. Motorveien som er full av veiarbeid i hvertfall. Så deg litt for sent til at jeg fikk hilst. Ja påvei ned til @liffi før vi reiser til Koed åbent hus i DK imorgen. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå