Tony Soprano Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 For min del er det rattvarme og head up display 😊 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 M sport utvendig, Eller så synes jeg multifunksjonsratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hageb Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 Webasto og head up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_H Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 Artig tråd, kunne nesten laget poll:) Siden dere andre nevner to ting, så får jeg begrense meg til det jeg og da... Sportsseter Comfort Access Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 1. M-sport 2. Webasto 3. Headup 4. Adaptive lys Veldig vanskelig å velge egentlig. Men M-sport er på topp. Hadde ikke kjøpt bilen uten det. Men mellom webasto å headup er det jevnt, selv om headup brukes hele året. Men komforten med webasto er HØY. Adaptive lys brukes jo kun på landeveien, men til gjengjeld er det veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 Jeg synes elektrisk bakluke er helt fantastisk, men så har jeg ikke så mye av det andre som nevnes, så godt mulig jeg hadde endret mening. Jeg setter også stor pris på handsfree. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 Kjører ikke bmw uten sportstoler. Conquest reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 6 sylindre i rekke Maxmek og orala reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 (endret) Comfort access Hud Sportsseter m/ El styring og memory El bakluke Softclose på dører Adaptive lys Msport ser jeg på som obligatorisk på bmw Endret Januar 24, 2017 av codex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 Cruisekontroll er nok høyt på listen, hvertfall. Deilig å ha på langtur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 F30: Sportsetene og M-rattet med varme. Det er helt himmelsk når det er kaldt. E86: Det ettermonterte originale M-rattet og M-setene (og motoren :P) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 Synes adaptive lys gir glede i byen også jeg. Mye lettere å se grøftekanter, kantsteinene, flasker osv. Når det gjelder mest glede tror jeg det er: -Msport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 -M Sport -Hud -Comfort access -Soft close(Stiller ganske likt med M Sport) -Ratt varme i kombo med M-Sport ratt -Og selvfølgelig bensin motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 - Lyspakke innvendig/utvendig - Harman kardon (helst B&O anlegg) - Nedfellbar bakseterygg - Komfortseter eller sportseter med minne Dette er de tingene som gir meg mest for pengene. Er ikke av dem som må ha førerassist systemer eller automatiske dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 - Comfortseter - Headup - Stop & go cruisecontroll - Adaptivt understell - N57 dieselsekseren Dette er noe av det jeg er mest fornøyd med at jeg har på min BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå