liffi Skrevet Mai 4 Forfatter Skrevet Mai 4 4 minutter siden, B. Sveigdalen skrev: Det så jo nesten litt lyst ut på fredagen da du fikk bytta batteriet. Ja da var jo de små feilene borte og jeg hadde trua i ca 17 minutter 7 minutter siden, ehaugsnes skrev: Synd med bilen din ja. Heldigvis var ølet billig og godt, og vi kosa da oss alikevel🤩 Om vi kosa oss 🤝🍺 B. Sveigdalen, Ampera, Ingvaldsen og 3 andre reagerte på dette 6
liffi Skrevet Juni 9 Forfatter Skrevet Juni 9 Bilen er hjemme i Norge så får vi se hva dem sier på Bmw da forsikringa ville ha den hitt, men Koed har alt konstantert sprekk i blokk å vann i syl 2-3 og litt i 4 så ja ! spent på hva som skjer videre med god bilen og hva utfallet blir! ///FredriK.S, papertiger, Ampera og 3 andre reagerte på dette 1 2 3
liffi Skrevet Juni 13 Forfatter Skrevet Juni 13 Da var eldstemann Konfirmert fikk lånt oss en artig bil å kjøre med for dagen av en kompis 🐝 papertiger, E39_Cato, laffe og 4 andre reagerte på dette 7
papertiger Skrevet Juni 13 Skrevet Juni 13 Kjipt å lese om uhell etter uhell med godbilen 😕 håper det løser seg til slutt, dette er jo en fabelaktig slede! Og gratulerer så mye med konfirmant 👌 liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Lite skjer i B5 verden forsikringa er fremdeles på "vent" men har sagt seg behjelpelig med rep ( til en viss sum ) som enda ikke er framlagt men venter på svar på rep fra Alpina - takst fra bmw. alt fått sjekket litt priser fra Koed og ifølge min beregning så har jeg en dårlig følelse for utfallet! Bmw vil ikke bytte bare blokk da mer mest sannsynlig er skadet når ting demonteres. Så da blir jo spørsmålet pris. Så vi får bare vente og se hvor denne ballen triller ! men ene ix’n skal selges om noen er int ( rep objekt ) henta hjem Varebilen her i helgen som har stått hos en annsatt i et par mnd 😅 fikk seg en rask avspyling samt Ørkenbobbla mulig ryker da jeg spontan handlet ny bruksbil nå som Alpina’n har uvist fremtid. kjørte inn med Porsche å henger, så gjorde smart bytte av trekkbil på hjemveien👍🏻 likte veldig godt den forrige Raptoren men bruksområdet ble noe slapt som varebil. Nå derimot ! Makan til baksete plass skal man lete lenge etter:) god helg Dusy, gnilb, eivi91 og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå