Skare1 Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 Nydelige hjul! Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 Godt arbeid Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2019 Var i grunn meget formøyd med nyhjula helt til jeg fant ut at de hadde 82mm navåpning... men på trass så ble de montert slik nogenlunde så jeg ivertfall fikk kjørt fartgrensa uten at biln datt fra hværandre.. for 1. Mai måtte jeg jo ha hjul til treff for min del ble det en tur til ccn sitt treff i Ørsta, reiste på trass selv om været var helt sørgelig.. Har ikke rukket å korrigert lakken enda så det passet egentlig perfekt med dritvær Tok også turen innom @hsd og fikk sett på prosjektet hans! Kan bekrefte at det ser like bra ut på ekte som på bilde da var sesongen igang igjen og nå sto ccn sitt treff på våler for tur! Grunnet ny jobb og flytting så ble ikke m5’n med dit men som trøst var jeg passasjer i @Erlend HF sin m5 kan ikke si annet en at e39 m5 har sin plass ute på banen Ellers så har jeg montert fronten på 530’n og prøvemontert sommerhjula på den I tillegg ble m5’n godkjent senket med kw v2 idag BjornarHS, Daniel., Diiesel og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 9, 2019 Share Skrevet Mai 9, 2019 Ble meget lekkert med ACS hjulene! 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2019 På 9.5.2019 den 12.49, Daniel. skrev: Ble meget lekkert med ACS hjulene! 🤩 ja er meget fornøyd med de ! er nok felger som passer på det meste av bmw Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2019 Klar til avreise Diiesel og ChrisP reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 18, 2019 Share Skrevet Mai 18, 2019 Pft, massevis av plass på hengeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2019 25 minutter siden, Kvasi skrev: Pft, massevis av plass på hengeren Tager hva man haver🤣 Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 22, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2019 Nå er bilen endelig oppe å går som enn 193hk 530d skal gå ! Det var ingen selvfølge siden jeg har prøvd å programere litt selv med winkfp... og tenkte dette skulle gå som en lek ! Men neida, ecu ble «bricka» som gjorde at ingenting fungerte og fikk ingen kontakt med ecu Dette er vell mitt svakeste felt når det gjelder bil så her måtte bilen settest bort til magikere.. som ble en dyr lærdom. Jeg må si stor takk til @TRF som stilte opp med tryllestav på en søndag, han var mektig imponert over hvor ille jeg har klussa til ecu’n men fikk heldigvis til en smidig løsning på det hele og til alle som har tenkt samme tanke som meg at programering kan lett gjennomførest, hold dere unna winkfp og lignende med mindre dere vet 100% hva dere holder på med, det trenger ikke å ende så godt 😕 nå er bilen hjemme igjen, skilter ligger klare på trafikkstasjon så her mangler det snart bare EU og 4-hjulskontroll TRF, E39_Cato, viggo E34 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 23, 2019 Share Skrevet Mai 23, 2019 Sikla litt på hjula dine i Ørsta😁 meget kledelig. Hvordan var det og komme seg til Våler 😅? Hadde tenkt meg ned og kjøre men var jo meldt 7- og snø over grotli så droppet hele turen.. Ikke like spennende med vinterdekk på bana😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 23, 2019 Share Skrevet Mai 23, 2019 Flotte biler du har ,og TRF kan sakene sine uten tvil .😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2019 2 timer siden, Skulebollen skrev: Sikla litt på hjula dine i Ørsta😁 meget kledelig. Hvordan var det og komme seg til Våler 😅? Hadde tenkt meg ned og kjøre men var jo meldt 7- og snø over grotli så droppet hele turen.. Ikke like spennende med vinterdekk på bana😅 Var spent selv på turen til våler når jeg våknet til full vinter 😅 men veiene var heldigvis bare Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2019 17 minutter siden, sveigis skrev: Flotte biler du har ,og TRF kan sakene sine uten tvil .😀 Takk for det ja det er ingen tvil om hvem som skal få fikle med bilene mine i framtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juni 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2019 Har nå prøvekjørt bilen litt, går som den skal men det er noen få problemer. Har en liteb lekasje på rail som dusjer ned hele motorommet ved maks railtrykk, ny brukt rail er kjøpt. Og det andre problemet er jo å få fiksa servotronicen jeg har bygd om til.. siden den ikke er koed inn så blir det tull med antispinn. Prøvde å få koda det inne men uten helll. men etter endel streving fant jeg ut at bilen min ikke hadde gm3high noe jeg ikke tridde var mulig mtp utstyrnivå. så her ble det ikke gjort noe mer siden jeg har fått ny jobb å flytta til byn... hadde også dugnad og oppgradering på mye smykket til @Erlend HF ! En meget spessiell 530d og dom som jeg var ble det 2/3 stegs polering av m5’n i siste litn før flytting.. og jeg gikk igang og fikk tatt halve bilen før en god venn kom å skulle hjelpe til for å bli ferdig.. da tok han fram ei sterk lommelykt og det viste seg at hele bilen var full av hologram og jeg var like langt prøvde alle mulige kombinasjoner med min rupes bigfoot med rupes pute og polish men det var ikke håp med å få vekk hologrammene. Men min venn tok med rupes mille og brukt hvit pute med megaiers polish og da ble det dag og natt ! Men det tok mye lengere tid en planlagt så det ble lite søvn og samme kveld som min var ferdig voksa skulle vi ta litt lakkstlv på erlend hf sin 530i Siden vi skulle til bud med den mårgenen etterpå så det ei lita økt ute i 3 plussgrader 😂 første jeg fant når jeg kom ut av bilen i bud var en 2001mod 540ia med msport, dobble ruter, highend individual mittkonsoll og 140k km på tellern men dessverre med veldig mye rust. det var det jeg rakk før flytting så nå blir det pause fra bilskruinga fram til jeg tar ferie fra nyjobben da satser jeg på skilter på 530d’n BjornarHS, viggo E34, Diiesel og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 24, 2019 Share Skrevet Juni 24, 2019 Ble blank og fin i hvertfall Synd med rust på den 540n ja. Burde tatt bedre vare på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå