Gå til innhold

F80 M3 San Marino blå | Bilder


Anbefalte innlegg

Sier meg enig med deg @Freakshow, felger med sorte sider og sølvfarget layout har etter min mening aldri vært særlig pent, gir litt "Vertini-Vibes". Men nå er vel planen til Frode å skifte disse ut etterhvert.

Og, bare så det er helt klart, fantastisk bil @Frode D.
Gjorde seg virkelig med lakkert diffusor og high kick lip. Gratulerer så mye. -Foresten veldig spent på hva du ender opp med på felg fronten neste år 🙆🏽‍♂️ - Du pleier sjeldent å skuffe.

Endret av Peak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Thundercoil skrev:

Mycket nice :) Du er nå i hvert fall produktiv. 

Takk! Har jo hatt et lager av deler liggende i påvente av bilen så kunne nesten ikke vente :P

14 timer siden, DanielStance skrev:

Interiøret ser så bra ut :wub:

Ble bra med de små endringene bak også. :)

Tusen takk :D

11 timer siden, Freakshow skrev:

fy faen og bra det ble med ny delene! :wub:
angående felgene, så trur jeg det har noe med designet på felgene og fargen på bilen som kræsjer! nei jeg veit da faen! xD
få på andre felger du nå da! xD

Takk takk :) 

Skull ønske de hadde strukket det konkave lenger ut på eikene, da hadde hjulene blitt mye finere.

11 timer siden, Peak skrev:

Sier meg enig med deg @Freakshow, felger med sorte sider og sølvfarget layout har etter min mening aldri vært særlig pent, gir litt "Vertini-Vibes". Men nå er vel planen til Frode å skifte disse ut etterhvert.

Og, bare så det er helt klart, fantastisk bil @Frode D.
Gjorde seg virkelig med lakkert diffusor og high kick lip. Gratulerer så mye. -Foresten veldig spent på hva du ender opp med på felg fronten neste år 🙆🏽‍♂️ - Du pleier sjeldent å skuffe.

Felgene er maskinert foran og sølv på sidene, så ikke noe sort her. Men ja, jeg forstår poenget ditt og er enig. :)

Tusen takk! Har 20" OZ Futura liggende som jeg skal prøve på en dag. 

10 timer siden, Gabz skrev:

Vakkert, vakkert, vakkert :) 

:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subtile, men effektfulle oppgraderinger til bilen! Virkelig en innertier! 

Får nesten litt vondt i meg at den må oppleve vestlandsregnet/været, men gjør vel samtidig at du og bilen virkelig setter pris på finværsdagene når de glimter til :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fupsaker skrev:

Rett og slett nydelig med oppgraderingene! 

Tusen takk!

3 timer siden, Knoett skrev:

Subtile, men effektfulle oppgraderinger til bilen! Virkelig en innertier! 

Får nesten litt vondt i meg at den må oppleve vestlandsregnet/været, men gjør vel samtidig at du og bilen virkelig setter pris på finværsdagene når de glimter til :D 

Ja, det er ofte de små tingene som utgjør mest. :)

Den tåler da regn. :)

2 timer siden, vegaasen skrev:

Helt nydelig blitt bak! :-) hvor du kjøpte spoileren? Er det god passform? :-)

Kjøpte den på ebay, den var så billig og kom ferdig lakkert, så måtte bare prøve. Den passer helt perfekt, det eneste jeg kan sette fingen på er at i endene så ser det ut som at den løfter seg opp et par mm. Men det er ikke noe man ser, med mindre man leter etter det. Her er LINK 

2 timer siden, scoot skrev:

Fantastisk rå bil, og 100 poeng til deg for at du tok manuell! Loving it. 

Tusen takk! Angrer ikke et sekund på manuell :)

 

----

 

Ellers fikk jeg montert frontleppe idag. Kjøpte også denne på ebay fordi den var så billig - og polyurethane. Syns den sitter bra, selv om den ikke er like fin som Status Gruppe eller Mode Carbon GTS. Skippet de i første omgang pga prisen på henholdsvis $750 og $1300. :wae: Får se til våren om den beholdes eller byttes ut.

35939611854_b8d76a3ce9_h.jpg

36634837701_36678844c6_h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rålekker bil, konge interiørfarge og smakfulle oppgraderinger! Gjør så utrolig mye å få på lakkerte reflekser bak - tommel opp for det. Frontleppa var også tøff, og at den ikke bygger opp på selve fangeren (som Performance dersom man velger karbonflippene). Smart å ikke svi av titusener på frontleppe, så utsatt som de er. Hjulene er også knallstilige og kler fargen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...