eeikenes Skrevet Mars 13, 2018 Share Skrevet Mars 13, 2018 (endret) Hartge ser FREKT ut på alt! Endret Mars 13, 2018 av Luxcy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2018 On 13.3.2018 at 22.11, Luxcy skrev: Hartge ser FREKT ut på alt! Vanskelig å trå feil med classy hjul. - Var på verksted og tok hjulstilling igår, bak rørte de ingenting siden det var veldig bra fra før av. Litt gøy å få til hjulstillingen bak på øyemål, selv om jeg har gjort det noen ganger nå. Endte opp med 2 grader camber foran og 2,75 bak - i kjørehøyde. NÅ gleder jeg meg til våren. Skulebollen, Designer, Ivrig86 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 15, 2018 Share Skrevet Mars 15, 2018 Ble litt nysgjerrig på hvordan klarer du få til det på øyemål ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 15, 2018 Share Skrevet Mars 15, 2018 20 minutter siden, Skulebollen skrev: Ble litt nysgjerrig på hvordan klarer du få til det på øyemål ? Når jeg senket E90 så brukte jeg vater på ene siden og det ente opp neste perfekt Tipper at @Frode D Har gjort dette så mange ganger at han vet på følelsen når det er bra Gorg og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2018 1 time siden, Skulebollen skrev: Ble litt nysgjerrig på hvordan klarer du få til det på øyemål ? Han jeg pleier å ta hjulstilling hos sa at jeg kunne justere spissingen ved å sikte bakfelgen mot framfelgen. Altså at når man ser både ytterkant på felgen bak så treffer den ytterkant av felgen foran (i den høyden man har i normal kjørehøyde). Det samme gjelder foran, men det pleier jeg ikke å gjøre. Camber bak måler jeg enten ved å kalkulere med vater eller så enkelt som å måle fra skjermkant til felgkant. Camber foran med justerbare tårnlagre måler jeg fra stempel i demper mot kanten innvendig i tårnet. Har god erfaring med dette sånn at det spiser minst mulig dekk frem til hjulstilling. 1 time siden, ahj skrev: Når jeg senket E90 så brukte jeg vater på ene siden og det ente opp neste perfekt Tipper at @Frode D Har gjort dette så mange ganger at han vet på følelsen når det er bra Det fungerer bra på camber. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim494 Skrevet Mars 20, 2018 Share Skrevet Mars 20, 2018 Bilen med OZ Futura ser helt perfekt ut i mine øyne, helt rått at du går dine egne veier "så til di grader" med en helt ny m3. Du har rett og slett laget drømmebilen min. Noen videre planer med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 22, 2018 Forfatter Share Skrevet April 22, 2018 On 20.3.2018 at 20.22, Tim494 skrev: Bilen med OZ Futura ser helt perfekt ut i mine øyne, helt rått at du går dine egne veier "så til di grader" med en helt ny m3. Du har rett og slett laget drømmebilen min. Noen videre planer med bilen? Takk for det! Blir kanskje noen små endringer med tiden, men foreløpig føler jeg meg ferdig med den. - Litt stille her for tiden, har bare kjørt, kjørt, kjørt. Designer, BjornarHS, RF91 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 24, 2018 Forfatter Share Skrevet April 24, 2018 Fahad, eeikenes, K.F og 18 andre reagerte på dette 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 27, 2018 Share Skrevet April 27, 2018 Da værste med denna bilen e å finna på nye måta å skryta av den på 🤣 Fortsatt ein vanvittig flott bil 😃😁 williamwiers, Designer og Frode D reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 28, 2018 Forfatter Share Skrevet April 28, 2018 On 27.4.2018 at 12.51, RF91 skrev: Da værste med denna bilen e å finna på nye måta å skryta av den på 🤣 Fortsatt ein vanvittig flott bil 😃😁 Hehe, takk for kompliment. Det er uansett mye kjekkere med kommentarer enn likes. - Litt flere bilder. Marius2002, Daniel., S. Gunstad og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 28, 2018 Share Skrevet April 28, 2018 Det er så perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 28, 2018 Share Skrevet April 28, 2018 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 29, 2018 Forfatter Share Skrevet April 29, 2018 3 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Det er så perfekt! Takker 3 timer siden, Daniel. skrev: Nydelig! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 29, 2018 Share Skrevet April 29, 2018 (endret) Ser ut som understellet har kollapset Kan ikke forstå hvordan det der er kjørbart, for ikke å snakke om et hån mot bmw sine ingeniører som har satt opp bilen perfekt fra fabrikk. Et så blodsenka hompetitten oppsett er ikke godt for noe, annet enn stance 😛 ellers kred for at det er lagt mye tid og penger i å få bilen til å skille seg ut. Nydelig farge og tøffe felger Endret April 29, 2018 av Evopower Ranger1000, Freakshow og *MrB* reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 29, 2018 Forfatter Share Skrevet April 29, 2018 14 minutter siden, Evopower skrev: Ser ut som understellet har kollapset Kan ikke forstå hvordan det der er kjørbart, for ikke å snakke om et hån mot bmw sine ingeniører som har satt opp bilen perfekt fra fabrikk. Et så blodsenka hompetitten oppsett er ikke godt for noe, annet enn stance 😛 ellers kred for at det er lagt mye tid og penger i å få bilen til å skille seg ut. Nydelig farge og tøffe felger Here we go again. Kanskje du skulle prøve en bil med skikkelig luft-oppsett, så kanskje du får en aha-opplevelse. Det er ikke som å kjøre en sprettball. Freakshow og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå