lagunilla Skrevet April 5, 2018 Forfatter Share Skrevet April 5, 2018 On 31.3.2018 at 15.03, macrorain skrev: Jeg har visst ikke fulgt med i timen her, ikke fått med meg denne. Gratulerer med vakker bil! Flotte mods så langt også! Takk😀 8 timer siden, vegaasen skrev: Dette blir jo helt konge! Hvor mye senker fjærene dine, om jeg kan spørre om det? Er så mye riktige mods her! Fjærene senket mer enn jeg trodde. Senka litt over 4cm. Kommer meg ikke over fartsdumper så da ble det bestilt 30/30👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegaasen Skrevet April 5, 2018 Share Skrevet April 5, 2018 15 minutes ago, lagunilla said: Takk😀 Fjærene senket mer enn jeg trodde. Senka litt over 4cm. Kommer meg ikke over fartsdumper så da ble det bestilt 30/30👍 Såpass! hehe. Hvor du bestiller fra? Jeg lurer på å gjøre det samme med min F80. Frister veldig med noe 30mm-senk ;). H/R da også på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 5, 2018 Forfatter Share Skrevet April 5, 2018 30 minutter siden, vegaasen skrev: Såpass! hehe. Hvor du bestiller fra? Jeg lurer på å gjøre det samme med min F80. Frister veldig med noe 30mm-senk ;). H/R da også på deg? Stemmer. Kjøpte hos GS bildeler👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet April 7, 2018 Share Skrevet April 7, 2018 Shiiitt..! Ble bra med senk! Har sinnssykt lyst tilå senke F30en! Trenger bare noen som kan pushe meg til å gjøre valget. De bildene der gjør ikke akkurat valget noe enklere 🙉 Blir bra dette her! Love it! lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 9, 2018 Forfatter Share Skrevet April 9, 2018 Idag kjøpte jeg takstativ og boks for sikre meg god plass i bilen for ungene når vi skal nedover Europa nå i sommer, men ble rimelig overasket når jeg så denne: Her var det ingen gjenger for å feste stativene. Gorg, macrorain, Kattlikzm og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet April 9, 2018 Share Skrevet April 9, 2018 (endret) 13 minutter siden, lagunilla skrev: Her var det ingen gjenger for å feste stativene. Needtuuur. Bare å finne fram drillen med andre ord! Endret April 9, 2018 av ///M-ini95 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 9, 2018 Share Skrevet April 9, 2018 De lukene der er bare for å inspisere karbonfiberen i taket! 😛 And-reas og lagunilla reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet April 9, 2018 Share Skrevet April 9, 2018 Haha! Er det ikke støttet med takboks når man har karbontak da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegaasen Skrevet April 9, 2018 Share Skrevet April 9, 2018 Dette er helt jalla. Hadde takstativ på min gamle E92 M3. Men på F80/82 har de fjerna dette. helt på tryne. Det er mulig å ettermontere, men..det innebærer drilling Blei sjukt skuffa når jeg så det der selv. Meh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 9, 2018 Forfatter Share Skrevet April 9, 2018 22 minutter siden, macrorain skrev: Haha! Er det ikke støttet med takboks når man har karbontak da? Tydeligvis ikke😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet April 9, 2018 Share Skrevet April 9, 2018 11 minutter siden, lagunilla skrev: Tydeligvis ikke😁 Jaja, bare å pakke shorts og tskjorte til alle og håpe på finvær da, dette går fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 9, 2018 Share Skrevet April 9, 2018 Daily driven exotics viste vel på youtube at skiboks med sugekopper funket gull i høyere fart en de fleste noen gang er i nærheten å nå. Han hadde vel 180mph når den ramlet av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 9, 2018 Share Skrevet April 9, 2018 Bare å ta kontakt med 56° Nord så ordner de roof rack på ett vis. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet April 9, 2018 Share Skrevet April 9, 2018 Det er en i Bergen mener jeg, som importerer slike sugekopp-stativer fra USA. Ganske friske priser, men så kostet bilen jeg vurderte det til, under 50 000 kroner.. Jeg finner ikke finn- annonsene deres nå, dessverre. Og forresten, gratulerer med flott bil! lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 10, 2018 Share Skrevet April 10, 2018 Mens jeg som har takluke har fester til takstativ, haha... And-reas, Designer og Slavearbeider'n reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå