Netlandet Skrevet Juni 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2018 Den andre bilen er hakket mer påkostet, men også langt ifra ferdig. Et mye mer krevende prosjekt jeg ikke helt visste konturene av når jeg gikk inn i, men det gjenstår overkommelig med arbeid nå Vi får se når den er på veien, forhåpentigvis i løpet av et par år! Motoren er forøvrig en Lexus 4 liter V8 (1UZ-FE) med smidd innmat og twin-turbo oppsett. Antar å havne på ca. 1000hk. Bildene ellers taler vel for seg selv. Felgene og carbonleppa står nå på den grønne bilen, men nye kan alltids anskaffes. Geir Anders, ///M-ini95, volvobrage og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 4, 2018 Share Skrevet Juni 4, 2018 For noen prosjekter du leverer, rått oppsett i forhold til turboplasseringer osv. Mektig imponerende! Lykke til med salg, blir nok neppe noe problem å selge den grønne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 4, 2018 Share Skrevet Juni 4, 2018 Satan! Ser ut som et enda råere prosjekt 😮 1UZ skal jo være ganske så skuddsikker. Har jo den der 1 million mile LS400 i USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 4, 2018 Share Skrevet Juni 4, 2018 Helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juni 5, 2018 Share Skrevet Juni 5, 2018 Dette såg helt villt ut, har du egen tråd på den? Vist ikke så er det høyst ønsket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 6, 2018 Share Skrevet Juni 6, 2018 Voldsomt rått bygg det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 10, 2018 Share Skrevet Juni 10, 2018 fy faen for et bygg! 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 10, 2018 Share Skrevet Juni 10, 2018 On 4.6.2018 at 22.51, Daniel. skrev: Satan! Ser ut som et enda råere prosjekt 😮 1UZ skal jo være ganske så skuddsikker. Har jo den der 1 million mile LS400 i USA 1uz er vel også en av få motorer som tåler at regkjedet hopper over uten å gjøre skade på stempler eller ventiler også, mener jeg å ha lest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 10, 2018 Share Skrevet Juni 10, 2018 1 time siden, Slavearbeider'n skrev: 1uz er vel også en av få motorer som tåler at regkjedet hopper over uten å gjøre skade på stempler eller ventiler også, mener jeg å ha lest. Tror kun de aller tidligste 1UZ motorene er "non-interference" faktisk. Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juni 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2018 Er ikke noen tråd på denne dessverre. Har en del flere bilder, må bare rote de frem. Har skjedd en del med bilen siden de forrige bildene ble tatt :) 1UZ motoren har forøvrig registerreim, ikke kjede :) Godt mulig de tåler å tanne over originalt. Denne har smidde stempler, H-profil råder, større ventiler og andre kamaksler. Ca. 8:1 i kompresjon om jeg ikke husker feil. Skal få ut noen flere bilder så fort jeg får tid til å finne de frem :)/Thomas uglefossen og volvobrage reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juni 11, 2018 Share Skrevet Juni 11, 2018 Wow, heftig Snakker vi ren banebil her eller har du ambisjoner om å kunne kjøre denne på skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Juni 11, 2018 Share Skrevet Juni 11, 2018 Nydelig grønn e39. den eneste e39 som ligger ute jeg kunne tenkt meg ^^ lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 18, 2018 Share Skrevet Juni 18, 2018 Bra standard på varene du levere ja!! Rått!😁👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 18, 2018 Share Skrevet Juni 18, 2018 😲 Ja, dette må du nok fortelle litt mer om! Er dette noe som skal godkjennes? Ser hinnsides rått ut! Litt vanskelig å vurdere fra bildet, men ligger ikke trykkrørene fra turbo litt utsatt til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juli 8, 2018 Share Skrevet Juli 8, 2018 Sinnsyke prosjekt du har ! Liket spesielt godt siste prosjektet ditt.. 😎 Ryktes at noe fælt har skjedd med den grønne S50B32? Stemmer dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå