papertiger Skrevet Mai 22, 2018 Share Skrevet Mai 22, 2018 Ser ut som du har fjerna vekten av en hel passasjer i kabler 😛 burde gjøre underverker for prestanda! Forresten, du kom av ferja i Tananger idag tidlig? Tror jeg møtte deg akkurat ved Joker mellom fartshumpene magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mai 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2018 26 minutter siden, papertiger skrev: Ser ut som du har fjerna vekten av en hel passasjer i kabler 😛 burde gjøre underverker for prestanda! Forresten, du kom av ferja i Tananger idag tidlig? Tror jeg møtte deg akkurat ved Joker mellom fartshumpene Jadda! Hestekrefter per tonn-skalaen sprenger snart Stemmer det, kult De lot meg faktisk dra i land etter et langt intervju i tollen! papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mai 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2018 (endret) I dag koser jeg meg med vask av hjulhus, men jeg får ikke bort det værste/tykkeste fettet og fastbremte asfaltflekker. Jeg bruker Surfex HD, Sitrus, Zalo, Ammo felgrens, Ammo felgsåpe, Shell avfetting, Prickbort, Label off. Trenger jeg en livsfarlig industrial degreaser? Det blir hvertfall bedre, da Endret Mai 23, 2018 av magneten MGunders, Gorg, uglefossen og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mai 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2018 (endret) Haugalandet har ankommet Tananger Sjekker dekktrykk og vindstyrken mens vi venter på Stavangergutta. Der har vi dem. Rett i pumpene. Da ruller vi inn i ferja! Det var litt av en hyggelig ferjekø Gøy å trille inn sammen med alle rånebilene Pluss to Ferjarier Kjekt med grei plassering God burger på ferja! Jeg var den eneste(!) som drakk Champagne på Gledens Dag! Alle(!) andre hadde øl Fy skam! Danmark er raskt over. Her er vi i Flensburg. Haugalandet først! Gøy å fulle superbensin Enda mer JetFuel! Der var vi plutseligt fremme, etter 13+ timer med kø, kø, kø og veiarbeid hele veien langs A1.@andreaskarm var først fremme. Heder og ære! Ganske fint hotell Lindner Digg! Vi tok oss noen øl og regional vin på Cockpiten i Dorint-hotellet. Knakende god gjeng Good morning! Tidlig opp og hopp. 06:30 Ticket kjøpt! Banen åpner kl. 08:00. Da er vi klare Skamrå M3 Taxi Da har vi hatt oss første runden! Med særdeles lite trafikk og bare kos Her sitter jeg på med fartsfantomet @andreaskarm! Det går fort i den lille X1en Ble ny pers på han også. 10:06. Satser på under 10 min med ny bil i August Mange ringtools på parkeringsplassen Jaaa, GT2RS Denne så vi hele tiden hele turen! Den fulgte etter oss tror jeg RÅTT! To gode naboer Da var det @Mkalle aka King of The Ring som skulle ha meg med rundt i sin leide Ford Fiesta ST Dette gikk styggfort! Helt utrolig 9:22 i den lille fjerten. Når vi leverte bilen så ble utleieren veldig imponert over tiden. "In this car? Really?! ...Devil!" Og han skrøtte av M3en min Suser nedover mot Adenau Vi overlevde Jeg står og ser på biler som kjører ut på banen og kommer tilbake mens @andreaskarm sitter på med King of The Ring. Dette er livet altså Very strøken M3 Her har vi jo Stavangergutta King of The Ring is back Det subber bittelitt på bakhjulene mine ja Det brakte godt i kompresjonen i Foxhole, i karusellen og Flügplatz Men det ble ny pers på meg også! 10:10 McLaren 675LT Spider Det obligatoriske bildet! Deilig(!) å være her med M-bil Rutevask! Da tar vi en stripe på Ringwerk Kul jakke Men den kosta 99 Euro, sparer pengene til M3en Rå M5 til pynt. Det var også turistkjøring på GP-banen! Jeg tok ikke turen utpå der med subbingen og "usikkerheten" på bilen min rett etter kjøp. Men neste gang... På balkongen til Stavangergutta på Dorint-hotellet. Rå utsikt over GP-banen, litt av Nordschleife og slottet! Kompisen vår. GT2RS Sinnsykt rå og dyp lyd fra denne i forhold til GT3RSene som også kjørte. Så var det en tur til Adenau for å kjikke litt Herlig. M Coupe Rått ringtool (Med fine felger) En MINI som kjørte rett i autovernet i Adenau med et smell! Airbagene løste ut på siden. Fører og passasjer var heldigvis OK. Jeg og King of The Ring dro til Brunchen mens gamlepappa @andreaskarm tok seg en cowboystrekk på hotellet. Drar man litt opp til fjells i Brunchen finner man en kul sving å stå i Lamborghini Aventador SV Her må vi pigade steke maten selv! Men det var sinnsykt godt. King of The Ring fikk spesialservice og fikk servert ferdigstekt biff. Alle andre måtte steke selv. Så var det på Stavanger-terrassen for noen øl og "Prøv å ikke le" Det var sinnsykt moro! Jeg var helt elendig. Jeg sprakk med en gang. Finfin frokostbuffet på Lindner! (Det eneste madammen likte med Nürburgring-besøket våres ) I dag var det Cars & Coffee ved GP-banen, og fullstendig kaos på veiene. Og folk overalt! Yes! Mye folk! Utrolig tøff M3 Treffet var helt sykt svært. Tusener på tusener av biler, og minst tre milliarder folker. Drifting var det også Tror det var mulighet for drift-taxi, men vi sjekket ikke opp i det. Tilbake til Brunchen-fjellet vårt! En Scud! Masse folk i Brunchen også i dag. En Weissmann, det er ikke hver dag. Da var vi på vei hjem, plutselig. Stavangergutta skulle være en dag ekstra. Sexy ass Mye kult på Autobahn også Superbensin! Vi stoppet i Bremen, kremby det, altså Herlig øl langs elva i solnedgangen. Good times Frokost på Radisson Blu. Freser mot Hirtshals. En liten Lambo langs veien Scandinavian Park for litt Harryhandel. Jeg handlet kun på Beate Uhse, det ble en liten presang til madammen Besøkte et stor vaske-anlegg i Aalborg, ved Bilka. Ren og pen! Middag på Bone's! Svær brus! Mye middag for 149,- Tok en alternativ vei til Hirtshals, via Løkken. Hvor vi stopte på stranda Hirtshals Båten er på vei inn. Ferjekøen. Og der va vi plutseligt hjemme! En kanonkjekk tur Endret Mai 23, 2018 av magneten cityhopper, lagunilla, Otis og 19 andre reagerte på dette 22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 23, 2018 Share Skrevet Mai 23, 2018 29 minutter siden, magneten skrev: Skamrå M3 Taxi Så ut som en morsom tur Det er Apex racing sin taxi, rigget av Team Schirmer. 500hk AlexHD og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mai 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2018 16 minutter siden, Geir Anders skrev: Så ut som en morsom tur Det er Apex racing sin taxi, rigget av Team Schirmer. 500hk Ja, den er rå altså Følger med på Misha sine vlogger Traff han dessverre ikke, men meldte litt med han for å høre om han var på Cars & Coffee, så vi er så godt som bestevenner Tenkte litt på Taxitur også, men det kostet 299 Euro for 720S, og 269 (delt på 3) for M3, men jeg fikk dosen hos King of The Ring Der var fotografbildene klare også mslello, fupsaker, Gorg og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 23, 2018 Share Skrevet Mai 23, 2018 Flott reisebrev med masse fine bilder . Må jo være digg å kjøre M bil nedover i Tyskland .:) magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mai 23, 2018 Share Skrevet Mai 23, 2018 3 timer siden, magneten skrev: Fyttikatta... Kult reisebrev, ser ut som det har vært gøy på tur! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Mai 23, 2018 Share Skrevet Mai 23, 2018 Ah må få tatt samme turen selv snart! Ser skam fett ut!!! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mai 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2018 On 23.5.2018 at 20.45, sveigis skrev: Flott reisebrev med masse fine bilder . Må jo være digg å kjøre M bil nedover i Tyskland .:) Ja, det var kanon! Klådde jeg meg litt på høyre kne mens jeg kjørte på Autobahn hadde heg plutselig 200 km/t 22 timer siden, Poppy skrev: Fyttikatta... Kult reisebrev, ser ut som det har vært gøy på tur! Takk! Ja, knallkjekt 20 timer siden, fxslin skrev: Ah må få tatt samme turen selv snart! Ser skam fett ut!!! Ja! Det blir utrolig sannsynlig ny tur 21. august, sleng dere på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mai 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2018 Bilen min er filmstjerne forresten! Den er med på Misha Charoudin sin vlogg fra 19. Mai Her er link til vloggen. (Den blir bare trillet forbi i 0,1 sekund, men ganske kult for det Dette var tidlig på morgenen, etter første runde kl. 8 ) awt, papertiger, fxslin og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mai 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2018 Nyter en real kopp kaffe og nydelig tysk litteratur på terrassen, mens jeg venter på deler til M3en Skulle det bli kjedelig, så har jeg alltid julegaven fra @awt tilgjengelig papertiger, BjornarHS, andreaskarm og 7 andre reagerte på dette 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 25, 2018 Share Skrevet Mai 25, 2018 Fint reisebrev! Kjenner suget for å dra tilbake kom fort nå sjogal, andreaskarm og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 30, 2018 Share Skrevet Mai 30, 2018 Topp kvalitet på reisebrev og foto! Tar jo ei evighet å gå igjennom magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mai 31, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2018 (endret) On 25.5.2018 at 13.25, Gabz skrev: Fint reisebrev! Kjenner suget for å dra tilbake kom fort nå Bare til å pelle seg ned On 30.5.2018 at 9.17, Gorg skrev: Topp kvalitet på reisebrev og foto! Tar jo ei evighet å gå igjennom Hmm.. Vet ikke om jeg skal si takk eller hva? Var det så kjedelig at det føltes som en evighet? Bilen er levert på tidenes superduper-service hos Bavaria Haugesund Da var første julepakke komt Bilen koser seg på service enda, så jeg får bare se på delene. Det var pakken sin det! Den lurte seg bort på VIP-avdelingen på bakrommet hos Posten. i3sen fikk noe å bryne seg på Hoho, mye snacks Endret Mai 31, 2018 av magneten fupsaker, Gorg, fxslin og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå