fxslin Skrevet September 29, 2018 Share Skrevet September 29, 2018 Litt kult å kunne si at denne M Drei'en har jeg prøvd, selvom det var aldri så liten tur.... Blitt veldig bra denne nå, nesten så jeg vil la deg få lov til å kalle den for M ZDrei magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 30, 2018 Forfatter Share Skrevet September 30, 2018 Takker, @codex! Førre Bilpleie ja! Gjorde en knakende god jobb For en ære @fxslin! Må søke om nytt skilt nå Kommer med et saftigere innlegg senere, men dæven! Fikk hilse på Guden i dag Captain Sig Hansen! Marius2002, fupsaker, fxslin og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 30, 2018 Share Skrevet September 30, 2018 At Gud skulle være Sig Hansen hadde jeg ikke gjettet. 😂 Bilen så greit strøken ut da jeg var innom og tittet. Eneste er det som så ut som limrester i bakvinduet, og som vel har vært et lite tema i denne tråden tidligere, ny rute? 😜 magneten, norbakken og Designer reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 1, 2018 Share Skrevet Oktober 1, 2018 Hva var greia med fiskeren egentlig? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Oktober 1, 2018 Share Skrevet Oktober 1, 2018 38 minutter siden, StigJ skrev: Hva var greia med fiskeren egentlig? Berømt hardbarka sinnatagg? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 1, 2018 Share Skrevet Oktober 1, 2018 12 minutter siden, fxslin skrev: Berømt hardbarka sinnatagg? Ja men hvorfor var han på en bilutstilling på Karmøy liksomt? magneten, sandersander og Marius2002 reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Oktober 1, 2018 Share Skrevet Oktober 1, 2018 37 minutter siden, StigJ skrev: Ja men hvorfor var han på en bilutstilling på Karmøy liksomt? Slekta er vel fra det området? Og all PR er god PR:-D magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 1, 2018 Share Skrevet Oktober 1, 2018 Han har ganske nær slekt her, og er på besøk forholdsvis ofte. Blir derfor brukt til mye rart av promotering her i distriktet. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Oktober 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2018 (endret) På 30.9.2018 den 19.30, E.H.D skrev: At Gud skulle være Sig Hansen hadde jeg ikke gjettet. 😂 Bilen så greit strøken ut da jeg var innom og tittet. Eneste er det som så ut som limrester i bakvinduet, og som vel har vært et lite tema i denne tråden tidligere, ny rute? 😜 Takker! "Planen" når jeg fjernet sotingen i bakruten var at jeg skulle rive av og ødelegge varmetrådene, slik at jeg "måtte" kjøpe ny bakrute fra M3 CSL som er av tynnere glass Det er bare direkte latskap som henger igjen i ruten, jeg får fikse biffen en vakker dag På 1.10.2018 den 9.15, awt skrev: Han har ganske nær slekt her, og er på besøk forholdsvis ofte. Blir derfor brukt til mye rart av promotering her i distriktet. Yes, og alle(!) på Karmøy er i slekt med han, på en eller annen måte. Jeg forstår ikke hvordan det går an. Alle har en firmenning eller en onkel som han er far til eller noe. De som ikke er i slekt med han og ser på det som stas, ser på han som en random dust Ganske morsomt. Jeg synes det er en kul fyr Litt bilder fra Motorama Karmøy Det var veldig bra opplegg, og kjempemange som var innom! Det er Amcar-klubben som arrangerer, så her er det mye amcar. Ganske mye pent å se, men du ser aldri disse bilene på veien. Trist at det ikke blir brukt. Her er verdens mest strøkne E30 M3 som også var med på Motorama i Stavanger Håvet inn pris her også Gliset mitt med lapp i ruta Lappen nytes! Jeg føler jeg trenger en slik vogn... Per Henrik sine blodstrøkne E21 og 1600. Helt latterlig at det går an å få det så pent Folker. Denne spilte greit høyt. Ristet hele hallen Harryfaktoren er på plass! Den Gulf-t-skjorta funker da Jeg blir ekstremt flau av dette cowboy og indianer-greiene Mange flotte motorsykler! Mye HotRod også. Karbon-barstol! Jeg har bestilt 3 slike til meg og 5 til deg @StigJ Offroadgreier også En Ascona veldig mange var svak for. Bilbane der du må sveive manuell dynamo for å få bilen til å kjøre En idiotisk strøken E-type fra Bergen. Amcar. Denne var også latterlig strøken. Buick Roadster Coupe 4 Seater et eller annet. Helt rå Ferrari 360 Spider fra Åkra! Trengte litt kjærlighet stakkars. Denne var en drøm! Alt var helt korrekt Prøvesatt i en Corrado VR6 med verdens minste MOMO-ratt Må være gøy å svinge rundt med Golf med billige felger. Speil og lykt i ett Endret Oktober 3, 2018 av magneten Erlandhaugen, mslello, Marius2002 og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 3, 2018 Share Skrevet Oktober 3, 2018 Jeg ønsker herved å forære Herr Magneten 5 stk. kliss nye karbonkrakker Og etter ditt utsagn så tror jeg jammen etter å ha lest litt mellom linjene at du også er i slekt med han der selveste fiskekongen Forøvrig masse gromt stål på den messen så det ut til. Og han Per Henrik er jammen heldig som har to av mine favoritter i stallen sin. Ivrig86 og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Oktober 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2018 (endret) Fikk en svææær pakke i dag Den var ufattelig lett! Recaro Må jeg stappe stolene selv? Neida, de var heldigvis komplette Dette er da mine "custom"-stoler, i ekte skinn, uten noe logo, og alcantara i midten Lukter nybil/skinn av dem Helsort seterygg, med et par metallic-flak. Adaptere fra Brey-Krause. Disse er laget for å festes på de originale elektriske skinnene Fine og fjonge. Litt knolling er alltid gøy (Ja det heter det ) Da er vi i gang. De originale elektriske skinnene. Den originale styringen som jeg skal bruke bittelitt av. Om noen lurte på hvor jeg skaffet alt dette her, så er det ikke noe mysterie Jeg har i tillegg røsket ut varmetrådene i orignalstolene. Disse skal jeg få montert i Pole Positionene en vakker dag i vinter, det må endel jobb til. Her er en liten samtale mellom meg og Leif Harald etter han solgte orignalstolene sine For å si det mildt, så var det umulig å få det demontert på menneskeligvis, og jeg prøvde Adaptere montert. Det fulgte ikke med bolter til selve stolene, hverken med stolene eller i adapter-kitet. Så da måtte jeg dra på snopefabrikken De hadde dessverre ikke sorte, men det fikser vi. I klassisk magneten-prøver-å-lakkere-stil så opererer jeg kun med lakkrester, så her var det bare å krysse fingrene og spraye villt. Ser ut som det holdt akuratt Ledningene før. Ledninger underveis. Her er det jeg endte opp med å bruke. Sexy bryter fra E36 Med lys i! Kobling til el.-motoren, og kobling til bilen. Da var "ledningsnettet" til førersiden klart Og passasjersiden Ready! Ganske pent laget! Prøvemonterer passasjersiden. Verste av alt så fungerte det også Da var det "marriage" mellom understell og stol! Vipps! Klænk! Det ble veeeldig snasent! De originale setebelte-festene har jeg lurt på siden av stolene, så er det litt lettere å hoppe ombord Ferdig ferdig Clean nå Ganske lekre adaptere! Legg merke til lyset i bryteren Ledningene syns ikke. Bildet er tatt fra en sinnsyk vinkel og med blits Måtte jo kjøre tur for å teste De fungerte utmerket Jeg synes bilen ser utrolig mye bedre uten RECARO overalt Digg! Gult vettu Endret Oktober 4, 2018 av magneten fxslin, sandersander, Walkabout og 13 andre reagerte på dette 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 Jeg hater deg fortsatt for det du gjorde med de originale stolene. Designer, magneten, StigJ og 3 andre reagerte på dette 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Oktober 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2018 8 minutter siden, awt skrev: Jeg hater deg fortsatt for det du gjorde med de originale stolene. No ragrets! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 Gjennomført, og bra resultat! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 5, 2018 Share Skrevet Oktober 5, 2018 Ble meget bra dette, ja! Bildet av originale stolene knakk sjelen min litt, men det er jo for lengst etablert at du er en ustabil mann, så.. magneten og Designer reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå